Harry p.o.v
Gemma en ik hebben ons eten opgegeten en zijn maar snel vertrokken uit de Mac Donalds. Luke heeft ons niet eens meer aangekeken. Wat maar goed ook is. Gemma flipte hem echt helemaal. We stappen weer in de auto en rijden naar huis. Ik ben moe en wil graag gaan slapen. Zodra we thuis zijn lopen we naar binnen. Ik loop direct door naar boven met Gemma en trek alles uit behalve mijn boxer. Gemma trekt haar pyjama aan. We poetsen beiden onze tanden en duiken mijn bed in."We gaan morgen een jurkje en een pak scoren, Harry." Zegt Gemma met een lachje.
"Nou wat leuk." Zeg ik sarcastisch.
"Het wordt echt leuk. Dat beloof ik je." Zegt Gemma.
"Oké. Trusten Gemm." Fluister ik.
"Trusten Harry."
De volgende ochtend word ik wakker met hele erge hoofdpijn. Ik grijp met mijn hand naar mijn hoofd. Ik open mijn ogen en zie Gemma niet meer naast me liggen.
"Gemm?" Roep ik.
'Jaa, ik kom eraan!" Roept ze terug. Niet veel later komt ze de kamer binnen met een dienblad in haar handen. Op het dienblad liggen lekkere broodjes en twee koppen thee. Het ziet er heerlijk uit.
"Dankjewel Gemma." Zeg ik tegen mijn zus terwijl ik haar een kus geef.
"Ik ben in tijden niet zo verwend." Zeg ik met een knipoog.
"Nah- ah. Jawel door Louis." Zegt ze met een grinnik. Ouch. Dat deed even zeer. Mijn gedachten gaan terug naar de mooie momenten met Louis. Maar ook de spannende momenten ontbreken mijn gedachtes niet. De manier hoe hij me aanraakte, zo voorzichtig, zo teder. De manier hoe hij me omhelsde. Alles was perfect. Was. Het is de verledentijd.
"Harry? Harry?" Zegt Gemma.
'Sorry ik was even in gedachten." Verontschuldig ik me.
"Sorry ik had die opmerking niet moeten maken." Zegt ze.
"Het is oké. Maak je geen zorgen." Zeg ik snel waarna ik een broodje in mijn mond stop. Ik eet snel mijn ontbijt op en drink mijn thee. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Leunend op de wasbak kijk ik naar mezelf in de spiegel. Ik zie er oververmoeid uit. Er zitten dikke wallen onder mijn ogen en mijn ogen zijn bloeddoorschoten. Mijn neus begint te kriebelen en mijn ogen beginnen te prikken. De eerste traan rolt langs mijn wang naar beneden. Ik snik en veeg de tranen van mijn wangen. Ik heb iemand die zoveel voor me betekende laten vallen, pijn gedaan en verloren. Want de harde waarheid is, ik ben hem kwijt. Althans ik denk niet dat ik hem binnen een maand terug zie. En dan is mijn leven hier afgelopen. Ik zet dan per direct mijn huis te koop en dien mijn ontslag in. Ik zet mijn huis vandaag alvast in de stille verkoop. Zodat ik niet hier nog lang moet wonen na deze maand. De verkoop van een huis duurt meestal lang. Ookal is deze stad wel geliefd. Ik draai de kraan open en gooi wat koud water in mijn gezicht. Ik droog mijn gezicht af met een handdoek en pak mijn scheermesje. Ik wrijf scheerschuim op mijn gezicht en hals en scheer het. Ik moet er wel een beetje verzorgd uitzien. Ik doe wat gel in mijn haren en spuit deo op mijn oksels. Ik trek een skinny jeans aan met een wit t-shirt en loop weer naar mijn slaapkamer. Gemma is al helemaal klaar.
"Klaar om te gaan shoppen?" Vraagt ze. Ik knik.
'Laten we maar gaan." Zeg ik. Gemma en ik verlaten mijn huis en stappen in mijn auto. We rijden naar de stad. Eigenlijk heb ik nog wel een pak, dat ene pak dat ik aan moest bij East Bank tijdens de controle. Maar het is mooier om iets te hebben wat matcht bij Gemma's jurk. Ik parkeer de auto bij de stad en loop samen met Gemma een luxe winkel binnen. Overal hangen pakken. Er is een trap midden in de winkel. Zodra ik naar boven kijk zie ik allemaal jurken.
"Zullen we eerst een jurk voor jou opzoeken?" Stel ik voor. Gemma knikt. We lopen de trap op naar boven. Gemma's ogen beginnen te glinsteren.
"Zal ik een jurkje nemen dat tot net boven mijn knieën stopt?" Stelt ze voor.
"Jaa. Dat is sexy. En het moet strapless zijn en een hartvormige neklijn hebben." Zeg ik waarna ik mijn wenkbrauwen twee keer ophaal. Gemma giechelt en loopt naar wat jurken. Ze pakt drie jurken. De ene is helemaal zwart, hij is nogal saai naar mijn mening. De andere is wit met een zwart lint om de middel en een zwart roosje bovenaan, de laatste jurk is zalmroze met wat leuke afwerkingen.
"Pas ze maar. Ik zal ze één voor één beoordelen." Zeg ik. Gemma knikt en loopt de paskamer in. De eerste jurk die ze aanheeft valt meteen af. De zwarte.
"Hij laat je dik lijken." Zeg ik. Gemma trekt een moeilijk gezicht.
"Inderdaad." Zegt ze. De tweede is de zalmroze. Hij staat haar leuk maar sluit niet heel mooi aan bij haar borsten.
"Hiervoor zou ik echt dikkere tieten moeten hebben." Giechelt ze. Ik grinnik. Ze loopt weer naar de paskamer en trekt de witte jurk aan. Zodra ze naar buiten loopt heeft ze een glimlach op haar gezicht. Hij sluit mooi aan bij haar lichaam en staat ontzettend schattig maar tegelijkertijd ook sexy.
"Deze!" Zeg ik. Gemma glimlacht.
"Hij is prachtig." Zegt ze.
"Meenemen." Zeg ik. Gemma knikt en kleed zich weer om. We lopen samen naar beneden naar de mannenafdeling.
"Trouwens, papa betaald alles." Zegt ze met een grijns.
"Nice. Ik zou dit liever ook niet zelf willen betalen nee." Lach ik. Gemma en ik zoeken tussen de pakken. Ik kies een spierwitte blouse uit met een zwart jasje. Ik kies ook de strakste broek bij die erbij past. Ik trek het setje aan en Gemma fluit naar me.
"Lekkerding." Giechelt ze. Ik geef haar een grijns.
"Sexy ben ik eh?" Zeg ik met een knipoog.
"Pff echt wel." Grinnikt ze. Ik kleed me weer om en we lopen naar de kassa. Gemma rekent af via pap's rekening nummer. Ik kijk naar de uitgang en zie iemand de winkel verlaten. De achterkant van de persoon lijkt verdomd veel op Louis. Ik frons mijn wenkbrauwen. Hij zou het wel niet zijn. Ik zie vast spoken. Zoals altijd.
Zielig dit.. but yeah update! :)
Vote? comment?
Love ya all!♡
Xxx
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
Fiksi PenggemarHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...