Louis p.o.v
Ik staar uit het raam met een blos op mijn wangen. Harry grinnikt. Hij doet het volume van de radio harder."What do you mean? When you nod your head yes but you wanna say no, what do you mean?" Zingt Harry mee met de radio. Ik kijk hem vermakelijk aan. Zijn stem is mooi, hees en sexy.
'Wanna argue all day making love all night." Zegt Harry met een grom erachter aan. Ik bijt op mijn lip terwijl Harry me grijnzend aan kijkt.
"Dit liedje is echt leuk." Zegt Harry opgewekt. Ik knik.
"Justin is goed." Geef ik toe.
"We zijn er bijna!" Juicht Harry. Ik begin te lachen door Harry's enthousiasme.
"Ik heb vanavond een kado voor je." Zegt Harry. Ik frons mijn wenkbrauwen.
"Nee geen seks. Naja ook, maar ik heb echt een kado." Zegt Harry vrolijk.
"Ik ben nu echt nieuwsgierig." Zeg ik.
"Het is niet iets super speciaals hoor. Niet teveel verwachten." Zegt Harry met een glimlach.
"Komt goed. Ik ben al snel tevreden." Zeg ik. Harry parkeert de auto en doet zijn gordel af.
"We zijn er babe." Zegt Harry zachtjes. Ik maak mijn gordel open en stap tegelijk met Harry uit de auto. We lopen naast elkaar naar de opening van het park. We lopen naar de kassa en het meisje achter de kassa kijkt ons vrolijk aan. Je ziet dat ze een blos op haar wangen krijgt als Harry tegen haar begint te praten. Ugh natuurlijk. Hij is echt een knappe jongen en dat trekt veel meisjes aan. Ze pulkt aan haar haar terwijl ze flirterig naar Harry kijkt. Ik zucht en ik krijg een goed idee. Ik ga dicht tegen Harry aan staan.
"Babe, ben je al klaar?" Vraag ik waarna ik een kusje op zijn kaak plaats. Het meisje achter de kassa wordt knalrood. Got ya. Harry bloost en pakt mijn hand vast.
"Bye." Zegt Harry tegen het meisje, waarna Harry kort zwaait. Het meisje zegt niets meer en ik begin te lachen.
"Jaloers?" Vraagt Harry.
"Maybe." Zeg ik. Harry knijpt zachtjes in mijn kont en een gil verlaat mijn mond.
"Kom we gaan in de achtbaan." Zegt Harry vrolijk. Ik pak zijn hand stevig vast, voor bescherming. Maar ik vind het ook echt eng, want ik loop hand in hand met een jongen over een park waar veel mensen rond lopen met een oordeel. Straks kijken ze me vuil aan? Of zeggen ze iets tegen me.. Ik kijk hopeloos voor me uit.
"Lou." Zegt Harry waarna hij een kneepje in mijn hand geeft.
"Ja?" Zeg ik zacht.
"Alles okay? Je keek een beetje creepy." Zegt Harry bezorgd.
"Ja, nee, ik bedoel ja." Stotter ik. Harry stopt met lopen en kijkt me recht in de ogen aan.
"Maak je alsjeblieft niet zo druk." Zegt Harry. "We gaan gewoon lol hebben, okay?" Ik knik en Harry drukt een kusje oo mijn hand. Ik glimlach en we lopen weer hand in hand verder over het park.
'Zullen we in die achtbaan?" Vraagt Harry wijzend naar een achtbaan over de kop. Ik knik vrolijk en Harry zet hem op het rennen. Hij trekt me mee en begint te lachen. Net alsof hij een klein kind in een speeltuin is. Ik begin zelf ook te lachen en we sluiten ons aan bij de rij. Harry gaat op het hekje zitten.
"Vanaf hier is de wachttijd vijftien minuten." Zegt Harry. Ik grinnik.
"Hoe weet je dat?" Vraag ik. Harry wijst naar een bordje waarop staat dat de wachtrij vanaf hier nog vijftien minuten duurt. Harry heeft een grote glimlach op zijn gezicht waardoor zijn kuiltjes heel erg zichtbaar zijn. Ik blijf naar zijn mooie gezicht kijken. Zijn huid lijkt zo glad en zacht, zijn ogen stralen en er ligt een brede glimlach op zijn lippen. Een gekruld plukje haar, hangt in zijn gezicht- en ik kan het niet laten om naar hem toe te stappen en het plukje achter zijn oor te doen. Harry grinnikt en trekt me mee naar zich toe waardoor ik tussen zijn benen sta. Zijn groene ogen kijken in de mijne. Het lijkt alsof zijn ogen lachen, zo vredig kijkt Harry me aan. Harry drukt een kusje op mijn voorhoofd. Zo'n kleine handeling maar zo'n groot gebaar. Hij springt van het hekje en pakt mijn hand weer vast.
We zijn bijna aan de beurt, de rij liep sneller dan verwacht. Het hekje gaat open en Harry en ik stappen snel in de achtbaan. Ik trek een soort gordel over mijn hoofd zodat ik goed vast zit. Harry doet hetzelfde en we worden gecontroleerd. Niet veel later beweegt de achtbaan en gaat de achtbaan omhoog. Steil omhoog waardoor ik kriebels in mijn buik krijg. Op het hoogste punt laten de remmen los en gaat de achtbaan met een snelheid naar beneden. Harry begint keihard te lachen. Ik gil als een meisje waardoor Harry nog harder begint te lache. De achtbaan gaat over de kop en Harry komt niet meer bij.
"WIEHOE." schreeuwt Harry.
"AAAAAH." Gil ik. Na nog een keer over de kop te zijn geweest is de achtbaan klaar. We stappen uit en Harry doet zijn haar weer in model.
"Handig hoor, lang haar in een achtbaan." Zegt Harry met een grinnik. Ik lach en Harry pakt mijn hand weer vast.
"Ik houd van die achtbaan." Zegt Harry.
"Hij gaat zo hard." Zeg ik.
"Ik ga harder." Fluistert Harry in mijn oor. Ik slik en doe alsof ik dat niet heb gehoord waardoor Harry hard begint te lachen.
"Sorry babe." Zegt Harry lachend. Ik druk een kusje op zijn lippen.
"Gehe homo's." Hoor ik iemand zeggen. En blijkbaar heeft Harry het ook gehoord want hij draait woest om.
"Wat had je te zeggen?" Snauwt Harry naar een jongen, ik gok hem rond de 19 jaar oud.
"Dat jullie vieze homo's zijn." Zegt de jongen. Ik krijg een brok in mijn keel.
"Ik zou als ik jou was je bek houden. Wat maakt het uit dat ik homo ben?" Zegt Harry kwaad.
"Je bent gewoon ziek." Zegt de jongen uitdagend. Harry gaat heel dicht tegen de jongen aan staan en op de één of andere manier raak ik in paniek.
'Harry, niet doen." Jammer ik. Maar Harry luistert niet naar me.
"Houd je fucking bek klootzak." Schreeuwt Harry naar de jongen waarna Harry hem een duw geeft. De jongen lijkt geschrokken van Harry's kracht. Harry is zeker niet slap..
"Ik houd van die jongen." Zegt Harry met de nadruk op 'houd'. En ik kan er niks aan doen dat ik gevoelens heb voor een jongen, het is gewoon zo."
"Harry, wat?"
CLIFFHANGER OOPS MAAR WEL 1100 WOORDEN .
SORRY VOOR DE CLIFFHANGER HAHAHA
COMMENT WIE JE DENKT WIE HET IS!?
NOG 10 VOLGERS TOT DE 2K VOLGERS OMG I LOVE YOU ALL SO MUCH!
#Prayforparis :( zo ontzettend erg..
#madeInTheA.M = mijn leven en ik houd zoveel van ze omg ♡Lots of love xx chantallie
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...