Louis p.o.v
"Weet je nog dat ik je altijd tijger noemde en jij mij bitch?" Zegt Harry terwijl we tegen elkaar aan liggen.
"Those were the days." Zeg ik. Het is alweer de volgende dag. Over een paar uurtjes moeten we uit het hotel en weer terug naar Birmingham. Harry en ik liggen lekker tegen elkaar in bed. Naakt. Vanacht ging het er heftig aan toe. Ik zal verder de details niet benoemen want dat maakt me al hard.
Ik druk een kus op Harry's wang en ga rechtop zitten. Ik ga denk ik even douchen.
"Je rug zit onder de krassen." Zegt Harry lachend. Ik rol mijn ogen en begin ook te lachen.
"Ja omdat meneer Styles zich niet kon inhouden en het nodig vondt om zijn nagels in mijn rug te zetten." Zeg ik waarna ik mijn tong uitsteek. Harry begint hard te lachen.
"Wat is meneer Styles een stoute man." Zegt hij.
'Ja een hele stoute man." Zeg ik met een grijns. "En weet je wat stoute mannen krijgen?"
"Billekoek." Gilt Harry. Beiden schieten we in de lach.
"Kijk maar uit voordat ik het echt doe." Zeg ik. Harry geeft me een knipoog.
'Ik ga even douchen Harr." Zeg ik.
'Is goed schat. Ik heb er op dit moment de energie niet voor." Zegt Harry.
'Lui kereltje." Zeg ik. Harry gooit een kussen naar mijn hoofd. Ik pak de kussen op en gooi het terug. Beiden beginnen we weer te lachen. Wat kunnen wij toch een lol hebben. Ik loop naar de badkamer en draai de kraan open. Ik leg twee handdoeken klaar en stap onder de douche. De warme stralen glijden over mijn huid. Ik kan echt ontspannen van een lekkere warm douche. Ik kan altijd zo goed nadenken onder de douche.
Ik ben ontzettend blij dat ik terug ben bij Harry. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder hem. Hij maakt me ontzettend gelukkig en hij heeft me echt veranderd. Tuurlijk hebben we onze diepte punten gehad, en die zullen vast ook nog wel komen. Maar ik ben blij met hoe het nu gaat. Iedere relatie heeft zijn ups en downs. Maar we komen er sterker uit, dat weet ik zeker.
Ik hoop dat we samen gelukkig verder kunnen gaan. Misschien kunnen we wel samen gaan wonen in zijn huis. Mijn huis is veel te klein. Het lijkt me super om elke ochtend naast elkaar wakker te worden en samen naar het werk te gaan. Ook hoef ik dan niet meer op mijn stomme fiets naar het werk toe te gaan. Ik kijk echt uit naar een toekomst samen met Harry.
Ik hoop ook dat Harry eerlijk durft te zijn tegenover zijn vrienden en onze collega's. Ik ben bang dat hij zich nog steeds voor me schaamt en niet durft te zeggen dat ik zijn vriend ben. Maar we zullen het zien.
Ik doe wat zeep in mijn haren en op mijn lichaam. Ik spoel daarna het zeep weer weg en stap onder de douche vandaan. Ik pak een handdoek en droog me af. De andere doe ik om mijn middel. Ik loop de kamer weer in en zie Harry rechtop zitten. Hij haalt zijn wenkbrauwen twee keer op.
"Sexy." Zegt hij. Een blos neemt plaats op mijn wangen. Hij heeft altijd zo snel effect op mij. Ik loop naar het bed toe en ga naast hem zitten. Harry drukt een kus op mijn lippen.
"Was het douchen lekker?" Vraagt hij. Ik knik.
"Ja even lekker ontspannen." Zeg ik. Harry glimlacht naar me. Ik kijk dromerig vooruit.
'Waar denk je aan?" Vraagt hij.
"Aan ons." Zeg ik.
'Vertel, waarover precies?" Vraagt hij.
"Hoe het nu verder zal gaan. Of we samen gaan wonen, of we ooit gaan trouwen, of je wel aan je vrienden en collega's durft te vertellen dat ik van jou ben. Alles." Zeg ik. Ik kijk hem niet aan. Harry blijft even stil.
"We gaan samen verder. En ik zou het heel erg fijn vinden als je per direct bij me intrekt." Zegt Harry. Negerend de andere dingen die ik heb gezegd.
"Direct?" Vraag ik. Harry knikt en geeft een kus op mijn wang.
"Waarom wachten? Jouw huis is een huur huisje, dus die kan je makkelijk opzeggen. Het wordt dus goedkoper voor jou. We kunnen samen naar het werk. En we zullen dan veel samen zijn." Zegt hij. Ik knik.
'Ik moet er wel even aan wennen. Ik zou het erg graag willen natuurlijk. En ik denk ook dat het een goed idee is om te doen." Zeg ik. "Maar wat ga je tegen je vrienden en collega's zeggen?"
"Dat zul je nog wel zien." Zegt Harry met een knipoog. Ik kijk hem verward aan.
"Komt wel goed. Niet druk om maken Louis." Zegt Harry. Ik knik.
'We moeten ons klaar maken. We kunnen zo nog even ontbijten en dan gaan we in de auto terug naar Birmingham." Zeg ik. Harry begint te juichen. Ik lach en pak wat schone kleren. Ik kleed me om netzoals Harry.
'Ik ga mijn haar niet doen hoor. Vind het wel goed zo." Zegt Harry lachend.
'Jaa inderdaad." Zeg ik. We verlaten onze hotelkamer en stappen in de lift naar de begaande grond. Als we aankomen in het restaurant pakken we wat broodjes en gaan we zitten. We zitten tegenover elkaar. Harry pakt een roos uit een vaas dat op tafel staat.
"Voor mijn lieve mannetje." Zegt hij terwijl hij de roos aan mijn shirtje laat hangen. Ik glimlach naar hem en geef een kus op zijn lippen. Wat ben ik ontzettend blij met hem. Harry's vader komt naar ons toe lopen met Jason, zijn zoontje in zijn armen. Ik kijk met grote ogen naar het kleine mannetje. Ik houd echt heel erg van baby's
"Hee pap." Zegt Harry. Ik geef Des een vriendelijk knikje.
'Hallo jongens." Zegt hij vriendelijk. "Lekker aan het ontbijt?"
"Jaa." Zeg ik.
"Hoe vonden jullie de bruiloft?" Vraagt Des.
'Ik vond hem mooi." Zegt Harry. Ik zie dat Harry zijn best doet en ik glimlach naar hem. Ik snap dat het voor Harry lastig is om zo aardig te doen, na alles wat Des hem heeft aangedaan.
"Ik ben blij dat jullie het leuk vonden." Zegt hij. Hij gaat even bij ons aan tafel zitten. Jason brabbelt wat. Het is echt een knappe baby. Des ziet mij kijken.
"Wil je hem even vast houden?" Vraagt Des. Ik knik hevig met mijn hoofd. Des begint te lachen en overhandigd het kleine mannetje aan mij. Ik kijk met een grote lach op mijn gezicht naar Jason. Wat zijn baby's toch kleine wondertjes. Dit verwarmd echt mijn hart. Harry kijkt vermakelijk toe.
"Zullen we ons ook maar alvast inschrijven voor adoptie?" Grapt Harry. Ik kijk hem aan.
'Als je het graag over enkele jaren wilt zou ik me wel al inschrijven. De wachtlijsten zijn lang." Zegt Des. Harry knikt.
'Ooit zou ik het wel willen ja." Zeg ik eerlijk. Harry kijkt mij aan.
'Ik weet zeker dat jullie geweldige vaders zullen zijn." Zegt Des. Er rolt een traan over Harry's wang. Hij veegt hem snel weg.
"Dat weet ik wel zeker." Zegt Harry.
Yay nieuw hoofdstuk en 1200 woorden! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!!
Vote? Comment?
Ohja btw.. ik wil misschien een nieuwe gebruikersnaam, voor later als ik een baan etc zoek is het niet zo leuk als ze op al mn wattpad verhalen komen enzo haha. Maar ik verander hem niet zomaar hoor.. ik meld dat wel van te voren haha. Zodat jullie me gewoon kunnen vinden
Iemand ideeen?
Xx
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...