IM BACK! :D PLS SPAM, IK WIL LACHEN EN WETEN DAT JULLIE NOG ACTIEF ZIJN ;) *pedoface*
Psst, dit hoofdstuk is een heeeeeeeel klein beetje vies ;)
Louis p.o.v
Ik haal trillerig adem en begin met de comments te verwijderen."Alles okay?" Vraagt Harry met een bezorgde blik. Ik schrik en kijk hem aan.
'Ja.' Zeg ik met een trillerige stem.
"Lou, je hebt tranen in je ogen staan, wat is er? Je kan me alles vertellen." Zegt Harry waarna hij een hand op mijn schouder legt. Hij fronst zijn wenkbrauwen en kijkt mee op mijn scherm.
'Wat is dat?" Vraagt Harry. Ik vergrendel mijn telefoon en leg het naast me neer.
'Gewoon instagram. Niks bijzonders." Mompel ik. Harry knikt, maar zijn bezorgde blik blijft op zijn gezicht.
"Is de seks scène al voorbij?" Vraag ik om van onderwerp te wisselen. Harry grijnst.
"Wij kunnen ook een seks scène maken." Zegt Harry met een grijns. Het bloed stijgt naar mijn wangen. Harry grinnikt en pakt met zijn andere hand mijn heup vast en trekt me dichter tegen zich aan. Hij buigt naar me toe en zijn zachte lippen raken de mijne heel lichtjes. Hij kust me zachtjes en ik word bijna wanhopig door de tederheid. Zijn tong glijd over mijn bovenlip. Ik snak naar meer en meer. Ik pak Harry's nek vast en trekt hem dichter naar me toe. Harry grijnst tussen de zoen door en gaat met één been aan elke kant. Hij duwt zijn heupen tegen de mijne aan en ik hap naar adem tijdens de zoen. Er zit maar één laagje stof tussen onze dijen, onze boxers. Ik voel zijn erectie tegen de mijne aan schuren en de kriebels vliegen door mijn buik.
"Fuck." Gromt Harry tussen de zoen door. Zijn lippen verlaten mijn lippen en ik jammer van het lege gevoel.
"Ik had niet verwacht dat het zo intiem kon zijn met een jongen." Hijgt hij in mijn oor. Ik leg mijn beide handen op zijn heupen en knijp er zachtjes in.
"Het is alleen maar spannender en intiemer met een jongen." Gromt hij in mijn oor waarna hij met zijn tong naar mijn nek glijd en ik slik. Hij zuigt aan mijn nekvel en bijt er zachtjes op. Ik huiver en kippenvel verspreid zich over mijn lichaam dat een rilling achter laat.
"Jezus wat ben jij horny." Zeg ik huiverend. Hij kijkt me aan, zijn fel groene ogen lachen naar me, terwijl hij zachtjes op zijn onderlip bijt. Zijn ogen glinsteren, ze staan wild. Zijn pupillen zijn groot. Hij duwt zijn heupen hard tegen de mijne en zijn ogen rollen weg.
"Zelfs dit voelt goed." Kreunt hij zachtjes. Ik snak naar adem en blijf naar zijn geweldige gezichtsdrukking kijken.
"H-Harry." Hijg ik.
"Yeah babe?" Hijgt Harry.
"Ga-gaan we naar boven?" Mompel ik.
"Yes please." Hijgt hij wanneer hij zijn ogen opent en van me afkruipt. Hij geeft me een grijns en rent naar boven. Ik rol mijn ogen en sta snel op om achter hem aan te gaan. Ik hoor hem de trap op rennen en loop snel naar de trap. Ik grinnik, het lijkt net een spelletje. Zodra ik boven ben staat hij tegen een deur aangeleund. Ik loop naar hem toe en ga dicht voor hem staan. Hij legt één hand op mijn heup en zijn andere hand op mijn schouder."Wat dacht je van samen douchen?" Vraagt hij met een knipoog. Ik bloos en knik.
Ik had nooit verwacht dat Harry ineens zo open is. En dat hij überhaupt ook op mannen viel. In het begin was hij echt homofobisch. Ik denk dat hij dat nog steeds is, niet dat hij bang is voor mij, maar wel voor zijn vader. Ik had dit in mijn stoutste dromen niet eens durven dromen. Het is zo apart, maar het voelt ook zo goed. Mijn eerste echte mannelijke liefde. Het voelt zo veel beter dan een meisje. Ik vraag het me alleen af of dit stand houd? Hij is ook nog geïntresseerd in vrouwen, en ik denk niet dat hij echt aan vaste relaties doet. Ik hoop echt dat hij me net zo leuk vind, als ik hem. Dan kan dit misschien wat worden. Als we ons beiden inzetten. Ik vraag me af wat zijn familie er van zult vinden. En zijn vrienden. Ik ben echt bang voor hun mening. Zal hij het ze wel vertellen? Ik denk dat dat heel lastig is voor hem. Vooral als hij het zijn moeder moet vertellen. Omdat zijn vader het gezin verliet, om zijn seksualiteit.
We staan nu beiden in de badkamer. Harry doet de deur achter ons dicht. We hoeven ons niet uit te kleden, want we hebben beiden alleen nog maar een boxer aan. Ik word rood als Harry de elastiek van zijn boxer vast pakt en het zachtjes naar beneden trekt. Huge. Ik merk dat ik staar en hij merkt het ook waardoor er een grote grijns op Harry's gezicht plaats neemt. Hij doet een stap dichterbij en plaatst zijn handen op mijn borst. Hij drukt een kusje op mijn lippen en laat zijn vingers over mijn borst glijden naar mijn boxer. Zijn vingers laten mijn huid branden en laten tintelingen achter. Ik huiver als hij het elastiek van mijn boxer vast pakt en het zachtjes naar beneden trekt. Mijn erectie staat meteen recht en ik schaam me er best voor. Harry lijkt het niets uit te maken, want hij grijnst breed naar me. Hij pakt mijn hand vast en trekt me richting de douche. We gaan in de douche staan en Harry draait de douchekraan open. Warme stralen lopen over onze huid. Hij slaat zijn armen van achter om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. Ik glimlach door het lieve gebaar. Ik voel zijn erectie tegen mijn rug aan en vind het niet erg, ik vind het juist erg opwindend. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en drukt een kusje op mijn wang. Wat een romanticus.
Zijn handen glijden beiden over mijn schouders over mijn armen naar beneden. Hij pakt mijn heupen zachtjes vast en geeft er een kneepje in. Deze kleine aanrakingen hebben zoveel effect op me. Harry draait me om en duwt me zachtjes tegen de douchewand. Onze haren zijn nat en het ziet er wild uit. Water druppels druppelen van zijn hoofd af. Hij kijkt me wild aan en kust mijn nek. Mijn ogen rollen weg door het sensationele gevoel. Hij brengt zijn lippen naar mijn oor.
"Raak me aan." Fluistert hij schor. Ik bijt op mijn lip en knik zachtjes. Mijn vingertoppen glijden over zijn borst naar beneden. Harry laat zijn hoofd op mijn schouder hangen. Hij spant zich aan zodra ik zachtjes zijn erectie aanraak. Ik wikkel mijn hand eromheen en ga op een rustig tempo op en neer. Af en toe raakt zijn erectie de mijne waardoor ik zachtjes kreun.
'Louis." Kreunt Harry in mijn nek. Zijn hand grijpt naar mijn erectie en ik sluit mijn ogen uit genot. Harry stimuleert mijn eikel met zijn duim en gaat op en neer met zijn hand. Ik versnel mijn tempo en Harry doet hetzelfde waardoor luide kreunen de badkamer vullen. mijn ademhaling versnelt en mijn ogen rollen weg.
"Fuck Lou, ik kom." Kreunt Harry.
'Ik-ik ook." Kreun ik. Harry streelt mijn eikel meer waardoor ik nog erger gestimuleert word. Ik hijg zijn naam en mijn benen beginnen te trillen. Hij kan me zo snel laten komen, jeez.
"Kom voor me baby." Kreunt Harry in mijn oor. Ik bereik mijn hoogtepunt en ontspan mijn lichaam. Harry doet hetzelfde. Ik kijk hem aan en zie dat zijn gezicht net ontspannen is, maar erg rood. Ik glimlach en sla mijn armen om zijn nek. Harry knuffelt me terug en slaat zijn armen om mijn lichaam.
"Ik houd van je Lou." Mompelt Harry in mijn nek.
"Ik ook van jou."
GOEDE COMEBACK RIGHT?
smut lost alles op right? *pedoface*
sorry voor het lange wachten, lees mijn random stuff boekje om op de hoogte te zijn, van wanneer ik zo'n beetje update. Er kwam heel wat gedoe tussen helaas, maar ik ben dr weeer! :) ik houd van jullie en bedankt voor jullie steun. You're all awesome!
Lots of love x chantalliee
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictieHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...