Chapter 24.

9.6K 414 253
                                    

Harry p.o.v
Ik trek Louis dichter tegen me aan en druk een kusje op zijn voorhoofd. Ik sluit mijn ogen en neem zijn geur in me op. Ik had dit nooit verwacht. Dat ik met een jongen in bed zou liggen, dat ik tegen een jongen "ik houd van je" kon zeggen, dat ik een jongen een handjob zou geven. Maar dit is niet zomaar een jongen. Dit is Louis. En dat maakt voor mij een verschil.

Het enige waar ik nog mee zit is het aan mijn familie vertellen. Dat ik ook op jongens val. Ik weet niet of ze het accepteren en ik ben bang voor hun reactie. Ik ben vooral bang voor de reactie van mijn moeder en zus. Zullen ze het wel accepteren? Zullen ze me uitlachen? Uitschelden? Of me met open armen ontvangen? Ik ben zo bang. Ik wil hun niet teleurste-

"Harry? Alles okay? Je trilt en je hele voorhoofd is nat van zweet." Zegt Louis met een zachte bezorgde stem.

"Nee, er is niks." Mompel ik.

'Ben je zeker?" Vraagt Louis rustig. Ik knik. Louis treelt met zijn handen door mijn haren.

"B-ben je verliefd op me?" Fluistert Louis. Ik kijk hem aan en hij kijkt weg.

"Lou kijk me aan." Fluister ik. Mijn hand gaat naar zijn wang en ik dwing hem om me aan te kijken.

'Ik ben nog nooit zo erg verliefd op een persoon geweest." Fluister ik met een schorre stem. Louis glimlacht en drukt een kusje op mijn lippen.

'Zullen we lekker gaan slapen?" Stelt Louis voor. Ik knik.

"Ik ben best moe." Mompel ik waarna ik een hand door mijn haren haal.

"Dat komt door de zware inspanning van net." Giechelt Louis. Ik grinnik en sla mijn armen om Louis heen. Ik knuffel hem en druk kusjes op zijn lichaam. Louis giechelt als een klein meisje, wat een glimlach op mijn gezicht tovert.

'We zijn morgen nog vrij babe." Zeg ik tegen Louis.

"Ja lekker een dagje vrij." Zegt Louis met een schattige glimlach op zijn lippen. Hij tuit zijn lippen en ik druk er een kusje op.

"Je bent geweldig." Fluister ik.

"Jij ook." Zegt Louis.

"Slaap lekker Lou." Fluister ik. Ik fluister omdat ik te moe ben om überhaupt harder te praten.

"Slaap lekker Harry." Fluistert Louis terug. Ik doe het licht uit van de kamer en sluit mijn ogen. Louis ligt in mijn armen. Ik voel zijn rustige ademhaling en ik focus me op Louis. De prachtige jongen die hier in mijn armen ligt. Ik val rustig in een diepe slaap en droom over de jongen in mijn armen. Louis.

*next morning*

*tring tring*

Ik schrik wakker en open mijn ogen. Ik kijk om me heen en zie Louis naast me liggen. Meteen komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik wrijf in mijn ogen met mijn handen.

*tring tring*

Ik frons mijn wenkbrauwen en haal een hand door mijn haren. Waarom gaat de deurbel? Ik sla de dekens van me af en de kou komt me tegemoet. Ik kijk naar beneden en schrik als ik zie dat ik geen onderbroek aan heb. Ik pak snel een boxer van de vloer en trek hem aan.

*tring tring*

Ik zucht diep. Wie de fuck komt zo vroeg naar mijn huis? Ik kijk op mijn telefoon terwijl ik naar beneden loop. Het is nogmaar half tien in de ochtend. Veel te vroeg voor een vrije dag. Ik loop naar de voordeur en doe de deur met een slaperige kop open. Ik schrik als ik mijn moeder zie. Ik vergroot mijn ogen. Mijn moeder staat met een lach voor de deur.

"Hee lieverd. Slaapkop, heb ik je wakker gemaakt?" Zegt ze met een lachje. Ik kijk haar verward aan.

"Eigenlijk wel ja. Wat doe je hier?" Het komt er iets botter uit dan dat ik bedoelde. Ze schrikt lichtjes maar herstelt zich snel.

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu