Chapter 50.

5.4K 220 64
                                    

Harry p.o.v
Jordyn kijkt me niet meer aan. Ik denk dat ze verward is dat ik biseksueel ben. Natuurlijk is het even apart als je hoort dat je ex ook op mannen valt. Maar kom op, ik neem aan dat ze wel over me heen is. Louis en ik bestellen nog een biertje aan de bar. Het bier smaakt echt goed. Louis heeft een blos op zijn wangen. Hij kan echt heel slecht tegen alcohol. Mijn moeder en Gemma komen op ons afgelopen.

"Hee Harry. Ga je me nog voorstellen?" Zegt mijn moeder. Gemma knipoogt naar me. Een glimlach neemt plaats op mijn gezicht. Ik hoef me niet te schamen omdat ik biseksueel ben. En ik hoef me ook zeker niet te schamen voor Louis. Hij is prachtig.

"Mam. Dit is Louis Tomlinson, mijn vriendje." Zeg ik. Louis steekt zijn hand uit naar mijn moeder.

'Wat leuk om je te ontmoeten, Louis. Ik ben Anne." Zegt mijn moeder. Louis glimlacht naar mijn moeder.

'Ik vind het ook leuk om u te ontmoeten." Zegt Louis.

"Zeg maar je hoor, ik ben je schoonmoeder maar." Zegt ze lachend. Louis begint ook te lachen en knikt.

"Jullie werken samen toch?" Vraagt mijn moeder.

"Ja we werken samen." Zeg ik. "Op dezelfde afdeling."

"Wat leuk zeg!" Zegt Anne.

"Dat is het zeker." Zeg ik met een grijns. Louis rolt speels zijn ogen.

"Gekke kerels." Zegt Gemma die ons doorheeft.

"Geen seksuele dingen op kantoor doen eh. Straks word je ontslagen." Zegt mijn zus.

"Nee dat moet je maar op het toilet doen." Grapt mijn moeder. We beginnen alle vier te lachen.

"Mam kan ik je even onder vier ogen spreken?" Vraag ik. Ze knikt.

"Natuurlijk, Harry." Zegt ze. Ik geef een kus op Louis wang. Mijn moeder en ik lopen de zaal uit.

"Wat vind je ervan?" Vraag ik. "Ben je geschrokken? Of boos?"

"Harry mijn jongen. Rustig." Zegt ze terwijl ze een hand op mijn schouder legt. Een traan rolt over mijn wang. Ik vind het gewoon heel belangrijk hoe mijn moeder over me denkt. Ze veegt mijn traan weg.

'Ik zal altijd achter al je keuzes staan. Het maakt mij niets uit dat je een vriendje hebt. Ik wil dat jij gelukkig bent, Harry. Je verdiend alle liefde van de wereld. Je bent een schat van een kerel. En Louis lijkt mij ook een hele lieve jongen. Hij is ook echt een knappe kerel. Ik zag hoe vrolijk je net was. Hij maakt je vrolijk en gelukkig. Dat is wat ik wil zien, schat." Zegt ze. Ik ben blij met haar lieve woorden.

"Maar lijk ik niet teveel op papa?" Vraag ik gevoelig.

"Schat. Jij lijkt heel veel op papa. Maar niet in zijn slechte opzichten. Jij zou nooit je eigen kind mishandelen en gebruiken. Jij bent anders dat weet ik. Maar het is en blijft je vader. De helft van je genen zijn van hem. Maar qua karakter zijn jullie heel verschillend. Daarin lijk je gelukkig meer op mij." Zegt ze met een knipoog. Ik glimlach. Mijn moeder opent haar armen en geeft me een knuffel.

"Nou ga maar weer naar je knappe vent. En drink zoveel bier als je wilt. En een niet te wilde nacht hebben hè?" Zegt ze lachend.

"Mam!" Zeg ik lachend. We lopen weer de zaal in en ik loop naar Louis. Louis heeft twee shotjes in zijn hand. Hij geeft een shotje aan mij. Gemma heeft er ook twee in haar hand en geeft ook een shotje aan mijn moeder. We proosten en tellen af. Ik zet het shotje aan mijn lippen en gooi hem achterover. De vloeistof brandt in mijn keel en ik trek een moeilijk gezicht. Louis kijkt al helemaal moeilijk.

"Lekker?" Zeg ik lachend.

"Bah wat sterk." Zegt Louis. Mijn moeder en zus gaan naar de dans vloer. Louis en ik drinken nog even een biertje. Luke komt naar ons toegelopen.

"Hee jongens." Zegt hij. Louis en ik begroeten hem.

"Zullen we even dansen?" Zegt hij.

"Ja is goed." Zeg ik. Louis knikt. We drinken ons biertje op en gaan naar de dansvloer. We beginnen gek te dansen. Het ziet er echt onwijs grappig uit. En tot mijn verbazing doet Luke heel normaal. Ik ga achter Louis staan en schuur tegen hem aan.

"Harry." Mompelt Louis. Ik begin te lachen. Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn kin op zijn schouder. Luke fluit viet viuuw. Louis en ik beginnen te lachen.

"Jullie zijn leuk samen guys." Zegt Luke. "Jullie zijn niet zo overdreven gay." Zo zo Luke zegt iets liefs.

"Dank je Luke." Zegt Louis. Ik zie dat Louis het echt waardeerd. We dansen nog een tijdje door en nemen dan met zijn drieën een paar shotjes. Ik voel de drank nog maar een klein beetje. Louis voelt hem al erg goed zo te zien. Het is al half 1 's nachts. Mijn vader en John komen op ons afgelopen.

"Ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben samen." Zegt mijn vader.

"Ik ook." Zeg ik.

"Sorry van alles Harry. Ik weet dat je me het nooit gaat vergeven. Maar ik heb heel veel spijt van alles." Zegt mijn vader. Ik knik.

'Ik ga nooit sorry zeggen voor wat ik heb gedaan. Want ik kan dat gewoon niet. Je hebt het verdiend. Laten we er gewoon niet meer over praten. Het is goed zo." Zeg ik. Mijn vader geeft me een korte knuffel.

"Nog een fijne avond." Zegt Louis.

"Jullie ook." Zegt John. John en mijn vader lopen weer weg.

"Die gaan elkaar keihard in de kont neuken vanacht." Zeg ik lachend.

"Oh doen wij dat niet dan?" Zegt Louis speels. Ik haal mijn wenkbrauwen twee keer op. Louis geeft een kus in mijn nek.

"Ik heb zin in je." Fluistert hij in mijn oor. Kippenvel verspreid zich meteen over mijn huid. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip.

'Ik denk dat het feestje wel leuk is geweest of niet?" Zeg ik terug.

"Ja laten we lekker naar bed gaan." Zegt hij met een knipoog. We beginnen beiden te lachen. We nemen afscheid van familie en vrienden en verlaten de zaal.

'Wie als eerste boven is." Gilt Louis.

Yay chapterrr :) mn tentamens starten morgen :((( dus daar komt weer heel wat stress.. en ik heb nogal vreselijk nieuws gehad dus t gaat allemaal niet zo lekker. Vandaar de trage updates. Im sorry

Comment en vote pls??

Xx chantal






Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu