Harry p.o.v
Ik trek snel terug en mijn hart klopt in mijn keel. Louis geeft een kneepje in mijn hand en stapt als eerste de lift uit waardoor ik gedwongen mee moet lopen. Ik kijk naar beneden en loop achter hem aan. Het liefst stap ik weer terug in de lift. Niall kijkt ons aan. Het bloed stijgt naar mijn wangen. Gelukkig zag alleen Niall het, maar hem kennende gaat hij alles doorlullen."Je houdt je bek." Sis ik zodra ik langs Niall loop. Niall knikt en loopt achter ons aan. Ik laat Louis' hand los en we lopen naar ons kantoor. Zodra de deur dicht is geeft Niall een gilletje.
"Zijn jullie samen?" Zegt hij iets té enthousiast.
"Nog niet officieel." Mompelt Louis. Ik kijk Louis aan en zie een teleurstellende blik in zijn ogen. Ik frons mijn wenkbrauwen.
"We moeten het allemaal nog een beetje ontdekken." Voeg ik er aan toe. Niall knikt glimlachend.
'Ik ship jullie nu al." Zegt Niall hyper. Ik rol mijn ogen.
"Ga ergens anders fangirlen ofzo." Zeg ik snauwend. Niall begint te lachen.
"Calm your tits Harry." Zegt Niall lachend. Ik zucht diep.
"Je houd je bek oké?" Zeg ik waarschuwend.
"Ja-ha." Zegt Niall zeurderig.
"Ga ons kantoor uit." Zeg ik. Louis kijkt me waarschuwend aan.
"Alsjeblieft." Voeg ik er snel aan toe. Niall knikt en loopt naar de deur.
'Larry as fuck." Grinnikt hij nog voordat hij ons kantoor verlaat. Ik zucht diep en laat me in mijn stoel vallen.
"Fuck, fuck, fuck." Zeg ik gefrustreerd. Louis schudt zijn hoofd.
"Waarom doe je zo moeilijk? Het is Niall maar." Mompelt Louis duidelijk geïrriteerd.
"Ik wil gewoon niet dat mensen het weten." Zeg ik. Louis rolt zijn ogen. "In elk geval nu nog niet. Ik weet het zelf nog maar net dat ik bi ben. Niet de hele fucking wereld hoeft het te weten." Louis gaat met zijn hand door zijn haren en hij lijkt boos.
"Wat?" Snauw ik.
"Je bent echt ongelofelijk. We zijn weer op het werk en je bent weer een klootzak! Niall is zo'n lieve jongen maar je snauwt alleen maar naar hem!" Zegt Louis duidelijk boos.
'Vind je het gek? Hij heeft ons zien zoenen! En als je hem zo lief vindt, neuk hem lekker op het toilet ofzo." snauw ik.
"Wat praat jij bullshit zeg!" Louis' stem wordt luider. Ik sta op en sla met mijn vuist op de tafel.
"Ik ben er verdomme nog niet klaar voor! Snap me dan!" Schreeuw ik. Ik wed dat iedereen op deze verdieping ons kan horen ruzie maken en we moeten echt wat zachter praten voordat het hele gebouw weet dat ik bi ben.
"Ik snap je ook! Damn luister een keer naar me! Je moet mensen met meer respect behandelen." Snauwt Louis.
Louis p.o.v
"Sommige mensen verdienen gewoon geen respect." Zegt Harry wat zachter.
"Er valt ook geen gesprek met je te hebben." Mompel ik."Ja wen er maar aan." Snauwt Harry.
"Nou nee hier gaan we dus geen gewoonte van maken." Zeg ik volwassen. Harry reageert niet op me en gaat zitten. Hij doet zijn laptop aan en besteedt geen aandacht meer aan me. Ik schud teleurstellend mijn hoofd. Ik ga ook zitten en start mijn laptop op. De deur van ons kantoor gaat open en Jade komt naar binnen met een meisje achter haar aan.
"Goedemiddag." Plaagt ze. Harry rolt zijn ogen en ik kan de irritatie in zijn ogen zien.
"Hee Jade." Zeg ik lief.
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanficHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...