Chapter 42.

5.6K 277 83
                                    

UPDATE :)

Harry p.o.v
Gemma grijpt me steviger vast. Ze wrijft gerustellend over mijn rug.

"Je kan me alles vertellen Harry. Kom we gaan op de bank zitten." Zegt ze rustig. Ze laat me los en we lopen naar de woonkamer. Ik ga zitten op de bank. Tranen rollen over mijn wangen.

"Zal ik thee maken?" Vraagt ze. Ik knik. Ze loopt meteen naar de keuken en een minuut later komt ze aanlopen met twee koppen thee. Ze zet ze beiden op tafel en komt naast me zitten.

"Schat wat is er gebeurd?" Vraagt ze. Ik veeg mijn tranen weg en kijk Gemma aan. Mijn lieve grote zus die er altijd voor me zal zijn. Ik heb haar alweer een tijdje niet gezien. De laatste keer was in het pretpark, waar ik met Louis was.

"Louis." Snik ik.

"Wat is er mis met Louis?" Vraagt ze bezorgd.

"Ik heb iets heel doms gedaan Gemm." Snik ik. Gemma slaat een arm om me heen.

"Je kan me alles vertellen Harry." Zegt ze lief.

"Ik vind hem leuk. En hij mij. We hebben zelfs al seks gehad." Zeg ik. Het bloed stijgt al naar mijn wangen als ik eraan terug denk.

"Aw wat schattig." Zegt Gemma.

'Vind je het niet erg?" Snik ik.

'Nee tuurlijk niet." Zegt Gemma. 'Ik accepteer je hoe je bent."

"Maar ik wil niet zoals papa worden." Fluister ik.

'Dat word je ook niet." Zegt Gemma. "Je bent zo anders dan hem." Er valt heel even een stilte. Geen onaangename stilte, maar een fijne stilte.

'Maar wat is er nou gebeurd waardoor je van streek bent?" Vraagt ze.

"Ik durf niet uit de kast te komen. Ik ben denk ik biseksueel. Maar ik val niet echt op alle jongens, maar alleen op Louis. Het is echt heel vaag. Maar Louis en ik kregen ruzies erover en op een gegeven moment was het een grote ruzie geworden. Ik moest een avond overwerken samen met mijn assistente. Ik had al weer even een tijdje geen seks gehad en ik had er dus weer zin in. En toen nam ik een dom besluit. Ze gaf me een blowjob.. en Louis kwam ineens binnen." Zeg ik snikkend.

"Oh my god." Zegt Gemma.

"Louis en ik hadden niet echt een vaste relatie. Maar alsnog wat ik deed is niet goed en dat weet ik. Ik houd van hem. Alleen van hem. En Allysia was gewoon weer zo'n one-night-stand chick. Maar ik heb mezelf beloofd daarmee te kappen. Het is echt slecht Gemm." Snik ik. Gemma trekt me in een knuffel.

"Heb je hem ook verteld dat het je spijt?" Vraagt Gemma.

'Ja. Ik heb hem een maand gegeven om na te denken. En als hij binnen die maand geen contact met me heeft opgenomen, neem ik ontslag bij East Bank en ga ik terug verhuizen naar Holmes Chapel. Want dan wil ik verder gaan met mijn leven. En dat kan ik hier niet zonder hem." Snik ik.

"Dat is heel goed van je, Harry. Ik weet zeker dat hij van je houdt. En ik gun het jullie echt dat jullie weer bij elkaar komen." Zeg Gemma waarna ze een kus op mijn wang drukt.

"Dank je Gemma." Zeg ik met een zwakke glimlach. Ik pak mijn kop thee en neem een paar slokken. Ik haal rustiger adem en drink mijn kopje thee op. Ik veeg mijn tranen weg en loop naar de keuken. Ik gooi wat water in mijn gezicht en droog mijn gezicht weer af.

"Gemm, je kan je spullen wel in mijn kamer leggen." Schreeuw ik vanuit de keuken.

'Oké." Schreeuwt ze terug. Niet veel later hoor ik haar de trap oplopen. Zodra ze weer beneden is komt ze de keuken inlopen.

"Zullen we even wat eten ophalen bij de mac? En daarna een filmpje kijken thuis op de bank?" Stelt Gemma voor. Ik knik en glimlach. Gemma en ik verlaten mijn huis en stappen in de auto.

We stappen uit op de parkeerplaats en lopen de Mac Donalds in. Gemma heeft het de hele weg er al over dat ze een Happy Meal wilt omdat het kadootje dat erbij zit pokemons zijn. Ik heb echt gelachen om haar. Ze leek net een klein kind. Het liet me weer terug denken aan de tijden van vroeger. Toen Gemma en ik nog erg jong waren en we altijd zo ontzettend kinderachtig waren. We klierden altijd, maar we konden het wel goed vinden.

Gemma en ik bestellen ons eten. Ik neem een wrap met een milkshake vanille en Gemma neemt haar Happy Meal met een milkshake aardbei. De man achter de balie keek Gemma raar aan of ze er een pokemon bij mocht inplaats van een meisjes kadootje. We gaan aan een tafel zitten en beginnen aan ons eten.

"Ik houd van de Mac Donalds." Zegt Gemma genietend van haar eten. Ik grinnik.

"Ik kom er niet zo vaak." Zeg ik.

"Moet je wel doen. Het is zo ontzettend fijn." Zegt Gemma.

"Er zijn wel meer dingen fijn." Zeg ik waarna ik mijn wenkbrauwen twee keer ophaal. Gemma stikt bijna in haar eten van het lachen. Ik begin ook te lachen.

'Kijk eens wie we daar hebben. Harold Edward Styles." Zegt een bekende stem. Ik kijk op. Luke.

"Wat moet je?" Vraag ik meteen schuw. Hij is alleen. Mooizo. Alleen durft hij niet zo veel.

'Ik moet niks. Ik haal even een lekkere hamburger. Wat toevallig dat ik je hier tref. Toch maar weer hetero geworden?" Vraagt hij kijkend naar Gemma.

"Dat is mijn zus. En nu houd jij je bek." Snauw ik. Gemma kijkt me vragend aan.

"Dit is de zoon van John, de verloofde van papa." Zeg ik. Luke slikt.

'Sorry." Mompelt hij. Ik sta op en ga recht voor hem staan.

"Als je nog één keer met je gorre poten aan Louis komt, maak ik je af." Snauw ik.

"Sorry. Het is oké maat." Zegt hij snel waarna hij zich omdraait en wegloopt. Pff mietje. Ik ga weer tegenover Gemma zitten.

"Wat heeft hij gedaan?" Vraagt Gemma.

"Hij heeft Louis en mij bedreigd en Louis in elkaar geslagen." Zeg ik.

"What the fuck, wat een sukkel." Zegt Gemma boos. Ze staat op en loopt naar Luke.

"Gemm! Wat ga je doen?" Zeg ik hard. Ik sta op en loop achter haar aan. Ze haalt net uit met haar platte hand. Haar hand kletst tegen Luke's wang en ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Gemma steekt nog haar middelvinger op naar Luke en loopt weer naar mij toe.

"This is how we do."

BROTHER AND SISTER GOALS :)
I LUV IT YAY

THANKS FOR READING AND WAITING ILY ALL!

PLS COMMENT AND VOTE!

Xxx Chantal






Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu