Ik update vandaag al mijn boeken (3) omdat ik vandaag jarig ben yay #15 jaaaar
Louis p.o.v
Harry en ik lopen lachend het gebouw binnen.
'Zullen we gewoon met de lift gaan?' Stelt harry voor.
Ik grinnik en knik. We stappen in de lift. Harry en ik drukken tegelijk op nummer vier. Onze vingers raken elkaar en ik trek snel terug. Ik bloos en kijk naar mijn schoenen. De liftdeuren gaan dicht en de lift komt in beweging. Na enkele seconden maakt de lift een ping geluidje en gaan de deuren open. We lopen samen langs de balie, de jongens kijken ons met opgetrokken wenkbrauwen aan. Harry negeert ze en geeft ze een waarschuwende blik. Ik loop achter hem aan, het kantoor binnen. We leggen de spullen op tafel.
"Okay, laten we die nep spinnen in Jade's kantoor leggen, en die punaises op de stoel van Caroline leggen." Zegt harry.
"Jaa." Zeg ik enthousiast.
We pakken de nep spinnen en het doosje punaises.
"Ik nodig Jade wel uit om een kopje koffie te halen, dan kan jij de nep spinnen in haar kantoor leggen." Zeg ik.
"Goed plan." Zegt harry. "Ik wacht hier en wacht tot jullie in de lunch ruimte zijn."
Ik knik en loop naar Jade's kantoor. Ik klop op haar deur en open de deur.
"Louis." Zegt ze met een warme glimlach.
"Ik vroeg me af of je een kopje koffie met me wilde halen? Om even wat bij te praten." Vraag ik.
"Natuurlijk Louis." Zegt ze.
Ze staat op en samen lopen we naar de lunch ruimte. Ik draai mijn hoofd bij en zie Harry naar me knipogen waarna hij het kantoor van Jade insluipt.
Ik druk op het knopje van het koffiezetapparaat en vul twee bekertjes. Jade en ik gaan beiden zitten.
"Dus Louis, gaat het al wat beter tussen jou en Harry?" Vraagt ze.
Ik knik, eigenlijk weet ik dat zelf niet eens. Hij is het ene moment aardig en het andere moment kan hij me wel vermoorden.
"Ja we hebben het bij gepraat." Glimlach ik.
Ze glimlacht naar me.
'Dat is fijn om te horen." Zegt ze.
Ik knik.
"En hoe bevalt je werk?" Vraagt ze.
'Ik vind het zeer intressant en leuk." Antwoord ik beleefd.
"Mijn collega's zijn ook erg aardig." Voeg ik eraan toe.
Ze glimlacht breed naar me.
"Daar ben ik blij om." Zegt jade.
Harry staat achter Jade en playbackt "klaar' ik geef een knikje en drink mijn koffie op.
"Ik moet gaan, het is erg druk momenteel." Antwoord ik.
'Is goed Louis, en we hebben morgen een bespreking, om half negen." Zegt jade.
"Ik zal er zijn." Zeg ik.
"Mooizo. Nog een fijne dag." Zegt ze.
'U ook.' Antwoord ik voor ik opsta.
Harry en ik lopen naar zijn kantoor.
"U ook." Immiteert Harry mij.
Ik geef hem een duw.
'Zo praat ik helemaal niet." Zeg ik beledigt.
"Soms noem ik haar wel bitch, kom jij aan met u, damn Louis." Zegt harry.
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...