Harry p.o.v
Louis en ik zijn al thuis in mijn huis. We gaan straks zijn spullen ophalen en alles naar mijn huis brengen. Ook zal hij de huur opzeggen van zijn appartement waardoor we dus officieel samen wonen. Ik kan echt niet wachten om alle uren van de dag samen te zijn met Louis. Samen slapen, ontbijten, werken, avond eten en weer slapen.Het voelt gewoon geweldig dat ik hem elke dag kan zien en dat ik hem mijn vriendje kan noemen. Ik had me dit nooit voor gesteld. Altijd heb ik gedacht dat ik zou eindigen met een meisje en twee kinderen zou krijgen. Een vrouw... maar dit is totaal het tegenovergestelde. Ik glimlach bij de gedachte. Ik ben niet gay. Ik ben verliefd op Louis Tomlinson. Ik voel me tot geen enkele andere man aangetrokken. Alleen door Louis. Hij heeft gewoon alles. Hij lijkt ontzettend erg op mij en vult mij aan. Letterlijk en figuurlijk. Hij is niet alleen mijn vriendje maar ook mijn beste vriend. Ik wil gelukkig met hem worden. Ik zie een kleurige toekomst met hem samen.
"Harr, zullen we gaan?" Vraagt Louis. Ik kijk hem aan en glimlach.
'Is goed schat." Zeg ik. Louis bloost en geeft me een kus.
'Ik vind het zo lief als je me schat noemt." Zegt Louis. Ik knipoog naar hem. Hij staat op en pakt de autosleutels. Ik sla op zijn kont en volg hem. We lopen mijn huis uit en Louis rent naar de bestuurders kant.
'Ik ga rijden." Gilt Louis. Ik begin te lachen. Ik heb nog nooit naast hem gezeten terwijl hij rijdt.
'Zorg dat we levend bij jouw huis aankomen." Grap ik.
"Als we gaan, gaan we samen, baby." Zegt Louis met een raar accent. Ik begin te lachen en stap in de auto. Louis start de auto met wat problemen waardoor we beiden hard lachen. Het is echt mega eng om bij hem in de auto te zitten. Ik houd me goed vast zodat ik niet door de vooruit heen vlieg. Louis remt steeds heel hard waardoor ik helemaal naar voren vlieg.
"Sorry. Het is lang geleden dat ik auto heb gereden." Lacht Louis.
"Ja dat merk ik." Zeg ik. We zijn eindelijk aangekomen bij Louis' huis. We lopen naar binnen en Louis pakt 2 koffers in met al zijn kleding en belangrijke spullen. We besluiten om sommige meubels te houden en een paar te koop te zetten. Morgen halen we de meubels op en dan zorgen we er voor dat het huis eind deze week leeg is.
We rijden weer terug naar mijn huis maar dit keer rijd ik. Als we bij mij thuis zijn pakken we al zijn spullen uit. Morgen moeten we eerst weer werken. Ik heb wel veel zin om weer op het kantoor te zijn. Het wordt vast gezellig.
~
Louis en ik zitten alweer in de auto richting werk. Het liedje Sorry van Justin Bieber staat hard aan en Louis en ik schreeuwen mee met de muziek.
"Wat een luxe met de auto naar het werk. Normaal moest ik altijd fietsen." Zegt Louis lachen. Ik knik en leg mijn hand op zijn bovenbeen en wrijf heen en weer.
"Little f*cker. Nu heb ik een boner." Mompelt Louis. Ik begin hard te lachen.
"Sorry dat was niet mijn bedoeling tijger." Zeg ik met een knipoog. Louis rolt zijn ogen speels. Al gauw zijn we bij het kantoor. Ik parkeer de auto en Louis en ik lopen naar binnen. We stappen in de lift en als we bijna boven zijn til ik Louis ineens op. Louis slaakt een gil.
"Wat doe je?" Zegt Louis.
'Let maar op." Zeg ik. De liftdeuren gaan open en alle ogen zijn gericht op ons. Precies wat ik wilde hebben. Jade kijkt ons verward aan.
'Maak kennis met het nieuwe stelletje op het werk. Meneer Styles en meneer Tomlinson." Zeg ik. Iedereen kijkt ons met een blij gezicht aan.
'Ik wist het!" Schreeuwt Niall. Louis en ik beginnen te lachen. Iedereen begint te klappen op het werk en ik laat Louis los. Ik buig een paar keer voor de grap. Zayn fluit op zijn vingers en loopt naar ons toe.
'Veel geluk samen jongens. Ik wist dat er meer tussen jullie was dan vriendschap." Zegt Zayn met een knipoog.
'Dank je Zayn." Zeg ik. Liam, Louis, Niall en nog wat collega's feliciteren ons. Jade komt naar ons toe lopen. Oh oh de grote baas.
'Louis, Harry? Lopen jullie even mee naar het kantoor?" Vraagt ze. We knikken en volgen haar naar haar kantoor.
'Ga zitten." Zegt ze. We gaan zitten en Jade gaat tegenover ons zitten. Ik begin een beetje zenuwachtig te worden. Straks ontslaat ze ons. Ik weet namelijk niet of het toegestaan is dat je een relatie hebt op het werk.
"Als eerste wil ik jullie feliciteren met jullie relatie. Ik had het zelf niet verwacht omdat het ene moment jullie ruzie hadden en het andere moment zaten jullie samen grapjes uit te halen. Daar zal vast een reden achter zitten en ik begrijp dat." Zegt Jade. Louis en ik knikken.
"Als laatste wil ik zeggen. Geen seks in het kantoor alsjeblieft." Louis en ik beginnen hard te lachen.
"Ah Jade. Dat staat nou juist op mijn bucketlist." Zeg ik zeurderig. Jade rolt haar ogen.
"Graag na werktijd als iedereen al weg is van de afdeling dan." Zegt ze. "En nu wegwezen, sukkels." Louis geeft me een high five en we beginnen weer te lachen. Jade probeerd haar lach in te houden wat mislukt. Louis en ik verlaten Jade's kantoor en gaan naar ons eigen kantoor. Louis en ik gaan tegenover elkaar zitten en pakken onze laptops.
'Super dat je het hebt toegegeven dat we een stel zijn. Dat doet me goed." Zegt Louis.
'Ik doe het graag. Ik hoef me namelijk nergens voor te schamen. Je bent prachtig." Zeg ik. Louis krijgt een blos op zijn wangen en glimlacht naar me. Ik sta op en leun naar voren. Ik geef hem een kus op zijn wang en breng mijn lippen naar zijn oor.
'Ik zou je graag hier, keihard op willen nemen." Fluister ik waarna ik op het randje van het bureau tik. Louis' ogen vergroten en hij bijt op zijn lip.
'Vanavond na werktijd."
HAHAHA LOVE IT.
SAD NEWS...
50 shades of gay is bijna afgelopen.. er zullen niet veel hoofdstukken meer komen. Het verhaal is gewoon bijna ten einde en ik wil het geen langdradig verhaal maken.
Votes? Comments?
Xx
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanficHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...