Harry p.o.v
Louis hangt om me heen. Hij is al behoorlijk aangeschoten. Ik zelf ben nog maar een beetje aangeschoten, maar dat komt omdat ik vaker uitga en mijn lichaam al gewend is aan de vele alcohol. Zayn staat te zoenen met een random knap meisje- wat hij altijd doet als hij uit gaat. Hij doet niet aan vaste relatie's. En ik geef hem gelijk. Meisjes stelen je hart, om het daarna weer te breken. Ik haal een hand door mijn lange bruine haren."Louis, zullen we nog wat drinken bestellen?" Vraag ik hem. Louis knikt en loop wankelend naar de bar. Ik loop lachend achter hem aan. Hetzelfde meisje als eerst, helpt ons weer.
"Hee hallo, alweer hier?" Vraagt ze met een knipoog. Ik grinnik.
"Graag twee flesjes flügel." Zeg ik.
"De kleine of grote?" Vraagt ze waarna ze voorover leunt en enorme inkijk heeft. Ik slik en probeer haar in haar ogen te blijven aankijken.
"Doe maar de grote." Zeg ik. Ze knikt en overhandigd ons twee glazen met rode vloeistof. Ik ken alleen die kleine flesjes uit de supermarkt. Ik pak mijn portemonnee en betaal ze. Als ik me omdraai heeft Louis al zijn halve glas opgedronken. Ik schud lachend mijn hoofd. Ik neem een slok van mijn glas. Met mijn andere hand pak ik Louis' schouder beet.
"Rustig aan doen eh tijger?" Plaag ik. Louis giechelt en gooit zijn glas achterover. Hij loopt meteen weer terug naar de bar en komt niet veel later aan met een emmer drank met allemaal rietjes erin. Ik sluit voor heel even mijn ogen. Ik heb echt foute herinneringen aan die emmers vol drank. De emmer word gevuld met allerlei soorten drank- waarvan ik de meesten niet eens ken. Louis zet de emmer op een sta tafel. Al gauw staan Zayn en het meisje waar Zayn net mee stond te zoenen, ook bij de tafel. We staan met zijn vieren om de tafel en we nemen allemaal een rietje in ons mond. Ik begin te drinken en mijn gezicht trekt meteen samen. Er zit enorm sterke drank in. Ik besluit om te stoppen met het drinken uit de emmer. Het liep altijd fout af. Ik dronk altijd het meest uit de emmer en was dan dronken as fuck. Waardoor ik met twee, soms drie random meisjes in mijn bed belandde. En nee we gingen geen "ik zie, ik zie wat jij niet ziet" spelen. En ook geen twister ofzo- ookal zou dat naakt wel erg grappig zijn.
Ik schud mijn hoofd en kijk hoe Louis alle drank naar binnen slurpt in zijn eentje- want Zayn staat dat meisje alweer af te likken. Louis kijkt al wazig uit zijn ogen en wankelt alle kanten op. Ik pak hem stevig vast bij zijn schouder.
"Jij hebt wel genoeg gehad voor vandaag." Zeg ik tegen Louis. Louis begint hard te lachen en loopt zonder pardon bij me vandaan. Ik rol mijn ogen. Maar zodra ik zie dat Louis een meisje vast pakt, weet ik dat het goed mis is. Hij legt zijn handen op haar heupen. Ik houd mijn blik op Louis. Ik zie dat hij naar voren leunt. Ik sprint op hem af en trek hem bij dat meisje vandaan. Het meisje kijkt me arrogant aan.
"Hij is gay, oprotten." Zeg ik boos tegen het meisje.
Het meisje steekt haar middelvinger op en loopt bij ons vandaan. Louis kijkt me kwaad aan.
"De enige die hier gay is, dat ben jij." Zegt Louis boos. Ik vergroot mijn ogen en moet moeite doen om hem geen klap te geven. Hij ziet mijn woede en begint te grijnzen.
"Ik had gewoon zin in seks." Jammert Louis. "Ik sta al te lang droog."
Ik schud mijn hoofd en trek hem met me mee naar het tafeltje van net.
"Je valt niet op meisjes, dus maak er geen misbruik van Louis." Zeg ik. Louis begint te lachen.
"Het maakt me niks uit of mijn lul in een poesje gaat van een meisje of in een kontgat van een dude." Giechelt Louis. Omygod Louis is echt dronken.
"Je hebt de weddenschap verloren Louis." Zeg ik met een grijns. Zijn mond maakt een oh-vorm en hij slaat zijn handen voor zijn mond.
"Oh oh." Zegt hij.
"Maandag in je boxer naar het werk tijger." Zeg ik met een grinnik. Louis begint te lachen en te wankelen. Hij zakt ineens in elkaar. Ik pak hem snel vast onder zijn armen. Mijn hart bonkt in mijn keel als ik zijn ogen zie wegvallen. Ik laat hem zachtjes op de grond zakken en ga gehurkt naast hem zitten.
'ZAYN." schreeuw ik. Zayn komt aanlopen. Maar aan zijn gezicht te zien, merk ik dat hij al behoorlijk aangeschoten is. Louis' lichaam begint enorm te trillen. Mijn ademhaling versnelt.
"Help me verdomme." Scheld ik. Zayn komt gehurkt naast me en vergroot zijn ogen.
"Til hem op!" Beveelt Zayn die ineens nuchter lijkt. Ik til Louis in bruidstijl op.
'We gaan maar de EHBO." zegt Zayn. Ik knik en volg Zayn. Er loopt slijm uit Louis' mond. Dit is echt goed mis. Zodra ik een bordje EHBO zie, begin ik sneller te lopen. Ik zie een klein hokje waar de EHBO zit. Er lopen twee mannen van de EHBO op me af en nemen Louis van me over ze leggen hem op een soort brancard en gaan het hokje in. Zayn en ik gaan zitten op een stoeltje. Zayn legt zijn hand op mijn schouder.
"Niet huilen, Harry." Zegt hij troostend. Huilen? Ik veeg met mijn hand over mijn wang- die inderdaad nat is. Ik haal trillerig adem. Ik ben helemaal in shock. Straks loopt het fout af met Louis? Straks komt hij in coma door die stomme alcohol? Dit is allemaal mijn schuld. Ik had hem niet mee moeten nemen. Hij is hier niet geschikt voor.
Minuten gaan voorbij en ik word met de seconde meer nerveus. Straks gaat het echt heel slecht? Ik leg mijn hoofd in mijn handen.
"HARRY." hoor ik Louis schreeuwen. Ik sta abrupt op. Een man komt het hokje uit.
"Harry? Meekomen." Zegt de man. Ik loop snel achter de man aan en zie Louis wild om zich heen slaan en trappen.
"Hij is bij bewustzijn." Zegt de man. Nee joh.
Ik loop naar hem toe en druk hem op zijn schouders tegen het bed.
'Rustig Louis." Fluister ik. Hij ontspant zijn lichaam en kijkt me aan. Zijn wangen zijn nat en zijn ogen zijn rood. Ik trek hem in een knuffel.
'Sss." Sus ik hem.
"Heeft u hem pijnstilling of iets gegeven?" Vraag ik. De man knikt. "Dank u wel." Mompel ik.
"Louis, we moeten zo naar huis." Fluister ik. Zayn komt het hokje in.
'Zayn kan je hem alsjeblieft thuis afzetten? Ik fiets wel met twee fietsen naar mijn huis, maar hij kan echt niet fietsen." Zeg ik.
"Eh ja, als maar niet gesnapt word door de politie." Zegt Zayn. Oh ja fuck Zayn is aangeschoten. Een angst gevoel bekruipt me. Ik help Louis van het bedje af. En bedank de mannen nogmaals. Nadat ze me flink hebben gewaarschuwd over alcohol gebruik, kunnen we gaan. Ik loop achter Zayn aan. Ik heb mijn arm om Louis heen geslagen, om hem te ondersteunen. Als we bij Zayns auto aan komen, twijfel ik of het wel een goed idee is. Maar ik til Louis snel op de achterbank en sluit de deur.'Zayn, rij voorzichtig." Zeg ik. Zayn knikt.
'Komt goed, ik ben niet dronken.' Zegt hij. Ik knik en wacht tot Zayn instapt en weg rijd. Daarna loop ik snel naar mijn twee fietsen. Dat wordt nog wat, met twee fietsen. Ik stap op één fiets en houd het stuur met één hand vast, de andere fiets houd ik ook met één hand vast. Langzaam kom ik op gang en duurt het niet lang voordat ik bijna thuis ben. Zodra ik mijn straat in fiets, zie ik Zayns auto al staan. Ik fiets naar mijn achterdeur en zet de fietsen in de achtertuin. Ik loop weer naar voren en Zayn ziet me staan. Ik open de achterdeur van de auto en help Louis uit de auto. Samen met Zayn breng ik Louis naar binnen, naar de logeerkamer.
'Ik ga, ik zie je morgen op het werk." Zegt Zayn. Ik geef Zayn een mannelijke knuffel en knik.
'Slaap lekker." Zegt hij.
'Thanks." Zeg ik. Zodra Zayn weg is trek ik Louis' schoenen uit. Ik zit te twijfelen of ik zijn broek uittrek. Het is best warm, en een spijkerbroek slaapt niet lekker. Ik maak de gulp los van de broek en trek zijn broek uit. Ik leg hem zachtjes onder de dekens en stop hem in. Ik ga bij de deur staan en werp nog een blik op Louis. Een vredige glimlach ligt op zijn lippen, terwijl zijn ogen gesloten zijn. Zonder dat ik het door heb, komt er een glimlach op mijn gezicht.
'Sleep well Louis."
YAYAYAY 1500 WOORDEN :D
Hoe vinden jullie dit hoofdstuk??
Xxxx chantal ilysm guys ♡
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...