Comment and vote please! :)
Harry p.o.v
Louis is al de hele rit stil en het zit me niet lekker. Ik snap dat een ruzie niet leuk is, maar hij zal er aan moeten wennen. Ik maak vaak ruzies, ik weet niet waarom, ik ben er gewoon mee opgegroeid waardoor het een gewoonte is. Je kan me agressief noemen, wat ik af en toe ook weleens ben, maar soms heb ik gewoon geen controle meer over mijn emoties. Ik leg een hand op Louis' bovenbeen. Louis spant zijn been aan en duwt mijn hand van zijn bovenbeen. Ik zucht en focus me op de weg."Louis waarom doe je zo?" Vraag ik. Ik hoor Louis diep zuchten waardoor ik geïrriteerd word.
"Je deed belachelijk in het kantoor. En zodra er een seks object het kantoor binnenloopt, ben je ineens geïtresseerd en vrolijk." Zegt Louis. Ouch.
"Louis, ik ben nog niet helemaal van mijn oude imago af. Mijn levenstijl was zo. Ik had in één week minimaal twee meiden geneukt. Maar dat is de oude ik. Tuurlijk kijk ik nog weleens naar meiden, maar ik ben niet gay Louis. Ik ben bi, denk ik. Ik vind het nog steeds leuk om een meisje te zien. Dat betekent niet meteen dat ik er iets mee doe." Zeg ik. Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden, maar volgensmij is dat nu al mislukt. Ik zie Louis vanuit mijn ooghoeken naar me kijken.
"Dat weet ik Harry. Maar het was slechte timing." Zegt Louis. Ik knik.
"Dat klopt, en dat is mijn fout. Mijn excuses ervoor." Zeg ik oprecht. Louis zegt niets meer en leunt met zijn hoofd tegen het raam. Ik durf niets meer te zeggen. Ik zeg toch alles verkeerd. Ik stop voor zijn huis en Louis doet zijn gordel af en opent zijn deur. Hij stapt uit de auto en kijkt me nog één keer aan.
"Ik ben bang, dat je niet veranderd." Zijn zijn laatste woorden. Ik laat mijn hoofd zakken. Misschien heeft hij gelijk. Hoe graag ik ook uit de auto spring en hem vertel dat het niet waar is, het lukt me niet. Ik weet het zelf allemaal niet meer. Ik weet bijna wel zeker dat hij gelijk heeft. Ik verander niet, niet zomaar. Ik ben ook maar een mens. En ik verander mezelf niet voor iemand anders. Je moet me nemen zoals ik ben. Maar ik ben te weinig voor Louis. Louis verdiend iemand die echt van hem houdt, met alles wat diegene heeft. And I guess I'm just not that person. Ik focus me weer op de weg en rijd plankgas richting mijn huis. Fuck it all.
Zodra ik bij mijn huis ben stap ik driftig de auto uit en doe de auto opslot. Ik loop naar de voordeur en laat mijn sleutels vallen.
"Verdomme." Vloek ik. Ik raap de sleutel van de grond op en steek hem in het sleutelgat. Ik open de deur en sluit hem weer achter me. Ik loop naar de woonkamer en gooi de sleutels op de eettafel. Ik plof neer op de bank en sluit mijn ogen. Mijn hoofd bonkt van de hoofdpijn. Ik knijp mijn ogen dicht. Alle woede stapelt zich op. Ik heb het verprutst. Vragen sproken door mijn hoofd. Ben ik wel echt bi? Houd ik wel echt van Louis? Genoeg om het te proberen? Of ben ik gewoon in de war?
"FUCKZOOI." Scheldt ik met een harde stem door mijn huis.
Mijn gedachtes maken me moe. Ze maken me gek. Gekker dan dat ik al ben. Ik ben netzoals papa, netzoals die vreselijke man. Ik verdien hem niet. Ik moet mijn gedachtes leegmaken. Ik denk dat ik even ga slapen. Ik ga comfortabel liggen en sluit mijn ogen. Langzaam val ik weg- ik hoop, voor goed.
Louis p.o.v
Ik ga zitten aan mijn kleine eettafel en leun op mijn ellebogen. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Harry put me zo uit. Ik ben bang dat Harry nooit veranderd. Het is mijn schuld. Ik heb hem homo gemaakt. Als ik niet in zijn leven zou zijn gekomen was hij nu nog steeds random meisjes aan het neuken- hetgene wat hij het liefste doet. Ik vraag me af of hij echt van me houdt, of hij echt om me geeft. Of dat dit gewoon een fase is. Ik houd zoveel van hem, dat het gewoon bijna pijn doet. Maar ik twijfel of het wederzijds is. Ik houd meer van hem dan hij van mij. Ik weet echt niet meer wat ik moet. Mijn telefoon gaat af en ik schrik van het geluid. Ik pak mijn telefoon en zie dat het een onbekend nummer is. Ik frons mijn wenkbrauwen en denk even na voordat ik opneem."Met Louis." Zeg ik zachtjes.
'Klootzak." Hoor ik iemand sissen. Ik slik, ik kan slecht tegen zulke gemene dingen.
"W-wat?" Stotter ik.
"Je blijft uit Harry's buurt sukkel." Zegt een mannelijke stem. Ik heb de stem nog nooit eerder gehoord en ik ben overdonderd.
"Wie ben je?" Vraag ik.
"Iemand die Harry kent. Goed genoeg om te weten dat hij niet gay is." Zegt diegene. Harry heeft nooit iemand verteld dat hij bi is. Alleen Niall weet het. Hoe kan dit?
"Harry is niet gay." Zeg ik met een trillerige stem.
"Houd op met dat kleffe gedoe met hem en blijf uit zijn buurt. Het betekent niet dat omdat jij een vuile flikker bent, jij Harry ook een vuile flikker moet maken." De woorden raken me stuk voor stuk. Vuile flikker. Ik ben een vuile flikker.
Voordat ik er bij na denk hang ik op en blokkeer ik meteen het nummer. Ik leg mijn telefoon weg en leg mijn hoofd in mijn handen. Enkele tranen stromen over mijn wangen. Ik ken de persoon niet eens- maar toch raken de woorden me ontzettend. Omdat de woorden kloppen. Ik ben een vuile flikker en ik moet uit Harry's buurt blijven. Er is geen andere oplossing. Ik doe mezelf alleen maar meer pijn. Harry trekt me mee in zijn spelletjes maar ik ben niet de juiste persoon ervoor. Ik zucht diep. De bel van de voordeur gaat en mijn hart klopt in mijn keel. Zal het die persoon zijn? Ik vergroot mijn ogen en ik begin te zweten. Ik sta voorzichtig op en klik op de knop om de deur te openen. Ik hoor iemand de trap van de flat oplopen. Ik open mijn voordeur en wacht gespannen af. Mijn hart stopt met kloppen zodra ik de persoon zie. Wow.
HAHAHA CLIFFHANGER OFZO
IMPORTANT : Lees mijn nieuwe fanfiction Fuckboy ft Louis Tomlinson! De proloog staat al online en ik update het eerste hoofdstuk bij 400-500 lezers!! GO READ IT!
Voor de nieuwsgierigen :Louis Tomlinson, één van de vijf fuckboys. En niet zomaar een fuckboy, hij is de mysterieuze van de vijf. Met zijn mooie ogen wint hij ieder meisje voor zich. Maar hij heeft intresses die onmenselijk zijn.
"Ik heb met vier van de vijf fuckboys seks gehad." Zegt Avery.
'Met wie niet?" Vraagt Allison.
"Louis Tomlinson, de mysterieuze." Zegt Avery.
"Waarom?" Vraagt Allison.
"Omdat hij niet zomaar een fuckboy is. Hij is achterdochtig, wreed, ruw en heeft intresses die niet normaal zijn. Alle meisjes die hij heeft gedaan, zijn verdwenen."
ily all so much xx
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...