Chapter 30.

8.6K 344 195
                                    

Spam maar met inline comments want ik vind dat geweldig om te lezen en ik wil eff lachen want heb toetsweek :(

Harry p.o.v
Ik lig op bed met Louis in mijn armen. Ik ben nog steeds buiten adem. Mijn borst gaat hevig op en neer en ik probeer op adem te komen. Ik geef toe, ik heb nog nooit zo goede seks gehad. Het voelde zo ontzettend goed. Het voelde anders maar tegelijkertijd zo heerlijk. Hoe ik in zijn kont ging, het klinkt zo apart, maar echt ik vond het echt lekker. En toen hij klaar kwam voelde ik hem helemaal trillen om mijn dick heen. Zijn lichaam ontspande echt en ik was dit echt nodig. Ik voelde me volledig ontspannen. Ik zit te spelen met Louis haar. Zijn haar is zacht en af en toe mompelt Louis iets onverstaanbaars waardoor ik glimlach. Hij is zo schattig. Onze warme, naakte lichamen liggen tegen elkaar. Zijn huid voelt warm aan van de inspanning.

"Dankjewel voor het zijn wie je bent Louis. Ik had nooit verwacht dat ik dit zou doen." Fluister ik waarna ik door Louis' haar strijk.

"Dat ik überhaupt vrienden zou willen worden met een 'homo' Ik had, en heb eigenlijk nog steeds een afkeer tegen homo's. Het komt gewoon door mijn pa, you know." Fluister ik en ik druk een kus op zijn wang. Ik heb geen enkel idee waarom ik dit zeg. Louis pakt mijn hand vast en geeft er een kneepje in, als teken dat hij nog niet slaapt.

"Toen ik gevoelens voor je kreeg, had ik het heel moeilijk Lou. Ik kon niet meer in de spiegel kijken want ik zag die rot kop van mijn vader voor me. Alsof ik hem was. Alsof ik niet meer mezelf was. Maar de harde waarheid was, dat ik wel echt ook op jongens viel. Ik ben er nog niet voor uit gekomen, en dat gaat ook moeilijk worden, ik hoop dat je me door die periode helpt. Maar dat heeft tijd nodig." Zeg ik.

"Natuurlijk help ik je." Fluistert Louis. Ik druk een kus op Louis lippen.

"Dank je Lou." Fluister ik.

"Ik houd van je Harry." Zegt hij terug.

"Ik ook van jou." Zeg ik. Ik ga lekker liggen en sluit mijn ogen. En al gauw ben ik in dromenland.

*morning*

Ik open mijn ogen en het eerste wat ik zie is Louis. Louis ligt te snurken met zijn mond half open. Ik grinnik. Het ziet er erg schattig uit. Ik haal een hand door mijn haren en wrijf in mijn ogen. Gapend sla ik de deken van me af. Louis en ik hebben gewoon seks gehad. Ik kan het niet geloven en zonder dat ik het door heb, komt er een grote glimlach op mijn gezicht. Ik loop naar de badkamer en draai de kraan open. Ik gooi wat water op mijn gezicht en maak mijn gezicht weer droog. Ik ga naar de wc en hoef geen eens mijn onderbroek uit te doen, want ik ben al naakt. Simpel. Daarom slaap ik dus vaak naakt. Het heeft echt zijn voordelen. Ik loop weer terug naar de slaapkamer en pak mijn boxer. Ik trek mijn boxer aan en kijk op de klok. Het is half 9. Eigenlijk moeten Louis en ik al op het werk zijn. Ik begin te lachen. Ik heb niet eens mijn wekker gezet. Ik heb überhaupt er niet eens aan gedacht dat we vandaag naar ons werk moeten. Ik ga op bed zitten en schud Louis zachtjes heen en weer.

"Baby, wake up." Fluister ik. Louis kreunt wat onverstaanbaars en draait zich om.

"Lou, je moet uit bed." Zeg ik iets harder. Louis draait zich weer om en opent zijn ogen voorzichtig.

"We moeten werken." Zeg ik met een lachje. Louis fronst zijn wenkbrauwen.

"Fuck zooi, hoe laat is het?" Mompelt hij.

"Half negen." Zeg ik. Louis ogen worden groot en hij zit meteen rechtop in bed.

"We moesten er om acht uur al zijn. Fuck fuck fuck." Zegt Louis terwijl hij uit bed springt en snel zijn boxer en broek aantrekt.

"Chill! Ik stuur Jade wel een appje." Zeg ik.

"Met welk excuus? Ja sorry we hadden een slapeloze nacht omdat Louis en ik keiharde seks hebben gehad?" Zegt Louis in paniek.

"Precies dat excuus." Zeg ik lachend. Louis rolt zijn ogen en trekt een T-shirt aan. Ik pak mijn telefoon en ga naar Whatsapp.

Hiii Jadieee, Louis en ik hebben ons verslapen, maar we zijn over een half uur op het kantoor, meld ons pls niet absent? Xx harryyyy

Hallo Harry. Als jij je hebt verslapen dan heeft Louis zich toch niet meteen ook verslapen? Of heb ik iets gemist? Ik heb de absenten nog niet gecontroleerd. Ik wilde dat om half tien doen :p. Ik zie jullie voor half 10 x Jade

Louis sliep bij mij ;) wat heb je een goed humeur! Goede seks gehad ofzo? X harry

Dat wilde ik net aan jou vragen.. x

Aha, je kent me goed :p en ja de seks was heerlijk, tot zo Jadieee xx harry and Louisss

Ik grinnik en laat Louis het gesprek lezen. Het bloed stijgt naar zijn wangen en ik begin te lachen.

"Ze denkt gewoon dat ik weer één of ander wijf heb geneukt, don't worry." Zeg ik. Louis schud lachend zijn hoofd.

"Zullen we ontbijten?" Vraag ik aan Louis. Louis glimlacht.

"Ja lekker." Zegt hij. Ik loop naar hem toe en til hem in één keer op, in bruidstijl. Louis begint te gillen en ik lach hard. Ik loop met hem in mijn armen de trap af. Ik leg hem op de bank neer en loop naar de keuken. Ik pak twee borden en twee croissants en doe er kaas op. Ik open de koelkast en pak een pak melk. Ik voel ineens twee handen op mijn heupen en een rilling gaat door mijn lijf.

"Je liet me schrikken." Giegel ik. Louis knuffelt me van achter.

"Aw." Zeg ik. "Wat ben je een schatje." Louis laat me los en pakt zijn bord aan. Ik vul twee glazen melk en samen lopen we naar de bank. We eten in stilte ons ontbijt op. Het is een fijne stilte waarin we naar elkaar glimlachen en af en toe giegelen. Ik voel me echt op mijn gemak.

~

Louis en ik stappen in de auto, naar ons werk. Het is net negen uur geweest. Ik trap flink het gas in en binnen tien minuten zijn we op het werk. Louis en ik stappen uit en lopen het gebouw in naar de lift. We stappen in de lift en ik ga voor Louis staan. Hij bijt op zijn lip en ik kan hem niet weerstaan. Hij is zo ontzettend sexy.

"Ik wil altijd al eens zoenen in de lift." Zeg ik waarna ik mijn lippen op die van hem druk. Ik duw hem tegen de lift wand en mijn tong dringt zijn mond binnen. Onze tongen draaien rondjes om elkaar heen. Ik hoor een ping en voordat ik het weet gaan de liftdeuren open.

"Wow what the fuck?"

SOORT VAN CLIFFHANGER *pedoface* LOVE IT IK MOET EIGENLIJK LEREN BUT I DONT CARE IK HEB AL 16 DAGEN NIET GEUPDATE DUS HERE YOU GUYS GO :))) THANKS FOR READING!

PLS COMMENT!!! AND VOTEEE BC I'LL LOVE YOU ALL ;)

xxx chantallieee






Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu