Chapter 2.

11K 538 339
                                    

Harry p.o.v

"Harry, je kan hem niet haten omdat hij op mannen valt." zegt jade zuchtend.

Ik haal mijn schouders op.

"Ik heb er gewoon geen behoefte aan." snauw ik.

Jade rolt met haar ogen en verlaat mijn kantoor. Ik ga achter mijn bureau zitten en begin met mijn 'leuke' werk.

Louis komt mijn kantoor weer binnen met een laptop onder zijn arm. Hij glimlacht vriendelijk naar me, terwijl ik hem een walgende blik geef. Louis lijkt me wel een aardige jongen, alleen het idee dat hij op jongens valt, ligt me zwaar. Hij legt zijn laptop op het bureau en gaat zitten.

"Harry?" vraagt louis.

Ik zucht en houd mijn ogen op mijn beeldscherm.

"Ja Louis?" zeg ik.

"Je ziet er niet zo gelukkig uit op die foto die aan de muur hangt." zegt louis zacht.

Ik rol met mijn ogen.

'Wat was er toen? Je hebt leuke ouders en een lieve zus, althans dat denk ik." zegt louis.

"Die man op die foto is mijn vader niet, het is mijn stief vader." zeg ik bot.

"Oh." zegt louis zacht.

"Wie is je vader?" vraagt louis.

"Een vieze homo." zeg ik boos.

Ik kijk Louis aan zonder emotie. Louis slikt.

"Wat is daar mis mee?" vraagt louis.

"Alles." zeg ik kortaf.

"Heb je een homo fobie?" vraagt louis.

Ik sla met mijn hand op mijn bureau.

'Nee! Ik wil dat soort mensen als jou gewoon niet in mijn buurt!" schreeuw ik.

Louis deinst achteruit.

"Je snapt het gewoon niet Harry, Ik kan er niets aan doen dat ik homoseksue-"

"Shut the fuck up." schreeuw ik.

"Nee Harry. Luister eens." zegt louis.

'Nee luister jij eens!" zeg ik wijzend naar Louis.

"Blijf verdomme uit mijn buurt!" schreeuw ik.

Ik sta op en loop mijn kantoor uit. Ik gooi de deur met een klap dicht. Iedereen in de open ruimte kijkt me geschrokken aan. Liam komt op me aflopen.

"Alles oké Harry?" vraagt liam.

"Ik haat hem." zeg ik.

Liam legt een hand op mijn schouder.

"Ik hoop dat er snel een kantoor voor Louis vrij is." zegt liam.

"Nee hij moet opdonderen. Ik wil niet dat hij hier werkt." zeg ik boos.

Jade komt op me aflopen.

"Harry wat was dat geschreeuw net? Louis is net huilend vertrokken." zegt ze bezorgd.

"Je ontslaat Louis. Nu." zeg ik boos.

Jade kijkt me verbaasd aan.

"Ik ben jouw baas Harry, jij gaat mij niet zeggen wat ik moet doen." zegt ze.

"Het is of hem of ik." zeg ik.

Jade vergroot haar ogen.

"Harry dit kan je niet van me vragen." zegt ze.

"Oh dus je kiest die sukkel boven mij? Best. Ik vertrek. Ik zie wel of ik  nog terug kom." zeg ik woedend.

Ik loop naar de lift en druk op het knopje.

'Harry ga niet weg." zegt zayn.

"Jawel. Louis is een klootzak." snauw ik.

"Je kent hem amper." zegt niall.

"Hallo, hij raakte je kont aan Niall. Ga je het nu voor hem opnemen?" snauw ik.

"Hé, loop niet zo te snauwen op elkaar, daar hebben we niks aan." zegt liam.

Ik haal een hand door mijn haren.

'Laat je niet weg pesten door één of andere dude die hier net komt werken." zegt zayn.

"Nee je bent veel beter dan dat." zegt niall.

"Ja jij bent Harry, Harry Styles." zegt liam met een glimlach.

Er komt een zwakke glimlach op mijn gezicht. De jongens zijn echt geweldig. Ze vrolijken me altijd op. Ik knik.

"Nou hup aan het werk." zegt niall met een knipoog.

Ik grinnik en draai me om. Als ik mijn kantoor binnen loop zie ik dat Louis weg is. Er ligt een papiertje op mijn bureau.

Hallo Harry.
Sorry dat ik net door zeurde. Ik ben 'ziek' naar huis gegaan. Je woorden raakten me, je weet echt niet waar je het over hebt Harry. Ik ben sinds kort uit de kast en in mijn eigen dorp accepteerde niemand het, ik hoopte dat ze dat hier wel deden. Tot morgen. Ps. Je koffie staat op je bureau, twee suikerklontjes en een scheutje melk. ;)
x Louis.

Verbaasd leg ik het briefje weer op mijn bureau. Ik pak het kopje koffie en breng het naar mijn lippen, ik neem een slok en zet het dan weer op het bureau. Ik laat me vallen in mijn stoel en leun naar achteren.

Is hij echt huilend weggegaan?

Ik heb hem geraakt.

Ik heb hem aan het huilen gemaakt.

Hij is zo onschuldig.

"Fuck." vloek ik.

Mijn oog valt op een fotolijstje die op mijn dressior staat. Het lijstje zit onder de stof. Ik sta op en pak het lijstje vast. Ik ga met mijn vinger over het lijsje heen om de stof ervan af te halen.

Ik, als klein jongetje. Trots sta ik naast mijn vader. Mijn vader was mijn grote voorbeeld. Mijn vader heeft een arm om me heen geslagen. Beiden glimlachen we naar de camera. Waarschijnlijk had mijn moeder de foto gemaakt.

"Harry, Gemma we moeten praten." zegt mijn moeder serieus.

Gemma en ik gaan tegenover mijn ouders aan tafel zitten.

'Mama en ik gaan uit elkaar." zegt mijn vader.

"Waarom?" vraag ik boos en geschrokken.

Ze zeggen beiden niets.

"Zeg het dan!" Zeg ik dreigend.

"Papa valt op mannen." zegt mijn moeder lip bijtend.

Mijn ogen worden groot.

"IK HAAT JE." schreeuw ik naar mijn vader.

Mijn vader kijkt me geschrokken aan. Gemma rent naar mijn moeder toe en vliegt haar in haar armen. Gemma en mijn moeder beginnen te huilen. Ik sta op en ren de kamer uit. De foto die in de keuken hangt van ons vier, gooi ik op de grond. Ik ren de trap op naar boven en sluit mezelf op in mijn kamer.

Een traan baant zich een weg over mijn wang. Sindsdien heb ik mijn vader niet vaak meer gezien. Ik wilde geen contact meer met hem. Nooit meer. Hij heeft ons verraden.

Yay weer een stuk. Het is wel lastig om Harry een "homo hater' te maken. Zelf heb ik niets tegen homoseksualiteit maar dit moet er even in voor komen. Want in de realiteit zijn er ook een boel mensen die iets tegen homo seksualiteit hebben.

Ik ben verliefd op dit boek tralala♡

Love you guys a lot x

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu