Belangrijke A/N aan het einde van het hoofdstuk.. En het hele hoofdstuk was weg.. gelukkig kon ik de helft terug vinden op mn tablet.. en ik heb gewoon verder geschreven wat ik nog wist.
Louis p.o.v
Harry en ik zitten lachend aan tafel. Ik stop een lepel met ijs in mijn mond. Het ijs voelt ontzettend koud aan mijn lippen en mond. Ik knijp mijn ogen dicht.'Brain freeze." Zegt Harry lachend.
Ik grinnik en neem nog een hapje ijs. Ik kijk Harry aan. Hij stopt zijn vinger in het ijs en doet het op zijn neus. Ik begin hard te lachen, kleuter.
"Wat? Ik klieder altijd met eten. Een raar trekje van me." Zegt Harry met een vermakelijke grijns op zijn lippen. Ik grinnik.
Nadat we het ijs op hebben ruimen we alles af. We lopen naar de keuken en Harry laat een emmer vol lopen om af te wassen.
"Heb je geen vaatwasmachine?" Vraag ik.
"Eh jawel, alleen het probleen is dat hij vol zit, en ik heb geen idee hoe hij werkt." Mompelt Harry. Ik schiet in de lach en open zijn vaatwasmachine.
"Je moet op start drukken weetje?" Zeg ik.
Harry fronst heel even zijn wenkbrauwen en knikt dan.
'Dat wist ik wel." Mompelt hij. "Waar zit dat knopje?"
Ik schud lachend mijn hoofd en laat het start knopje zien, die aan de binnenkant van de vaatwasmachine zit.
"Dank je Louis." Zegt Harry.
"Geen dank bitch." Zeg ik waarna ik mijn tong uitsteek. Harry doet de vaatwasmachine aan en begint met het omspoelen van de borden en het bestek van net. Ik pak een theedoek en droog alles af, wat Harry voor me neer zet. Als we alles hebben afgewassen gaat Harry op het aanrecht zitten.
"Zullen we naar boven gaan?" Stelt Harry voor.
"Ja is goed, ik wil je bovenruimte graag zien." Zeg ik.
Harry springt van het aanrecht af en loopt voor mij uit. Ik volg hem de trap op. Als we boven zijn zie ik drie deuren.
"Mijn kamer is de linker deur, de middelste deur is de logeerkamer en de rechter deur is de badkamer." Informeert Harry. Ik loop stil achter Harry aan. Hij opent de badkamer deur. Er zit een ruime douche in, met twee douchekoppen, een wc, een wasbak en een kast. Mijn mond valt open van verbazing. Ik heb alleen maar een kleine douche en een mini wasbak met een klein kastje waar maar een paar handdoeken in passen. Zijn badkamer is drie keer zo groot.
"Wow." Kan ik net uitbrengen. Harry grinnikt.
"Je mag hier wel een keer komen douchen." Zegt Harry.
"Mooizo." Zeg ik.
We verlaten de badkamer en komen aan bij de logeerkamer. Er staat een mooi tweepersoons bed in het midden van de kamer. Aan beide kanten van het bed staat een nachtkastje. En in de hoek van de kamer staat een kast.
"Hier zal je nog wel een keer slapen denk ik." Zegt Harry. Ik glimlach en knik.
"Mooie kamer." Complimenteer ik.
"Dankjewel." Zegt hij.
We verlaten de logeerkamer weer en Harry opent zijn slaapkamer deur. Deze kamer is twee keer zo groot als de logeerkamer. Er staat een tweepersoons bed tegen de muur met één nachtkastje en er staat een grote kledingkast aan de andere kant, tegen de muur.
"This is the room where the magic happens, hé?" Zeg ik speels.
"Je bedoelt waar ik mezelf aftrek?" Zegt Harry simpel.
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...