Stay strong bby's I love you all, #AlwaysInOurHeartsZayn
Harry p.o.v
Louis en ik gaan helemaal stuk van het lachen en gaan zitten op het bureau. Even later zie ik Niall naar het toilet gaan en niet veel later kletsnat en met een boze blik terug komen.
"Wie de fuck heeft dit gedaan?!" Schreeuwt niall door het kantoor.
Jade komt ook woest uit haar kantoor. Haar oog valt op mij en Louis en ze komt naar ons kantoor.
'Fuck Louis." Zeg ik lachend. "We zijn er bij."
"Ja omygod." Piept louis lachend.
Jade komt kwaad ons kantoor binnen. Louis en ik lachen nog steeds erg hard.
"Jongens, mee komen nu." Zegt ze kwaad.
Louis en ik staan lachend op en volgen Jade naar haar kantoor. Ze gaat achter haar bureau zitten en kijkt ons streng aan.
'Zit." Zegt ze.
"Woef." Zegt louis waarna we weer heel hard beginnen te lachen.
"Stil.' Sist jade kwaad.
Ik bijt op mijn lip om stil te zijn. Louis houd zijn hand voor zijn mond en ik zie hem op zijn hand bijten.
"Tijger." Piep ik lachend.
Louis begint weer heel hard te lachen. Ik val van mijn stoel af en de tranen rollen over mijn wangen van het lachen. Jade kucht terwijl Louis lachend toe kijkt. Ik kijk Jade aan en zie Jade vermakelijk toekijken. Ze moet veel moeite doen om serieus te blijven.
"Harry, ga alsjeblieft zitten." Mompelt ze.
Ik knik lachend en ga zitten op de stoel naast Louis. Mijn wangen doen zeer van het lachen. Ik veeg de tranen van mijn wangen en kijk Jade nep serieus aan terwijl mijn kin rust op mijn handpalm.
"Jongens, als ik niet zo lief zou zijn had ik jullie nu beiden ontslagen." Begint ze.
Een grinnik verlaat mijn mond. Louis geeft een duw tegen mijn schouder.
'Maar ik vind jullie goede werknemers. Alleen hoe oud zijn jullie?" Zegt ze rechtvaardig.
"Eenentwintig." Zeg ik.
'Drieëntwintig." Zegt louis.
"Jij bent ouder jij moet het goede voorbeeld geven tijger." Zeg ik lachend tegen Louis. Louis begint te lachen en mompelt een 'fuck you'
'Jongens! Ik hoefde geen antwoord. Ik bedoel jullie gedragen je alsof jullie tien jaar zijn. Dit is het echte leven mannen. Jullie zijn volwassen. Jullie moeten werken en geld verdienen. En dat is voor jullie eigen toekomst. Je hoeft het niet voor iemand te doen, maar doe het voor jezelf." Zegt ze.
Louis en ik knikken.
'Maar het is hier best saai en we hadden zin in wat lol. Het lijkt hier net een bejaardenhuis." Mompel ik.
"Harry." Waarschuwt jade. "Je werkt bij een bank, niet in een bejaardenhuis."
"Maar het is wel waar wat Harry zegt." Geeft louis toe. "Kijk om u heen Jade. De muren zijn allemaal zwart wit of grijs. Dat zijn niet eens kleuren. Alles lijkt hier zo dood. En de mensen hier zijn zo serieus als maar kan. Harry en ik wilden gewoon een beetje vreugde brengen op deze verdieping."
Jade rolt haar ogen. Een gefrustreerde kreun verlaat haar mond.
"Hoe willen jullie deze verdieping opvrolijken?" Vraagt ze.
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanficHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...