(Betaal middel is in euro's ik weet dat Engeland ponden heeft maar daar ben ik niet goed in lol) ENJOY
Harry p.o.v
Louis en ik lopen naar de kassa om af te rekenen. Ik heb het zwarte pak genomen en Louis het donkerblauwe pak met de lichtroze stropdas. Ik leg het op de balie neer waar Fay achter staat."Hee guys, alles gevonden?" Vraagt Fay vriendelijk.
'Ja we hebben alles." Zeg ik met een glimlach.
Ze doet een soort hoes om de smokings heen en legt ze over de balie heen. Ze tikt wat in op de computer.
"Dat word dan drieduizendhonderdveertig euro, alsjeblieft." Zegt ze.
"Holy fuck." Mompel Louis. Ik grinnik.
"Louis, wij hoeven niks te betalen. Rustig maar." Zeg ik met een grinnik.
"Zet het maar op de rekening van East Bank Birmingham." Zeg ik met een knipoog, en ik geef haar het pasje van het werk."Okay is goed." Zegt ze waarna ze het pasje aanneemt en wat intoetst op de computer.
"Nog een fijne dag mannen." Zegt ze en ze geeft het pasje terug.
"Dank je wel." Zegt Louis.
'Thanks." Zeg ik.
Louis en ik nemen beiden een smoking en we verlaten de winkel.
"Zullen we naar mijn huis?" Stel ik voor.
"Goed plan." Zegt Louis.
We lopen naar de parkeerplaats. Ik druk op het knopje van mijn autosleutels, waardoor de auto open gaat. We stappen beiden in en leggen de smokings op de achterbank. Ik steek de sleutel in het contact en start de auto. Met mijn ene hand heb ik het stuur vast en met mijn andere arm leun ik tegen het raam. Ik kijk wat om me heen en rijd wat harder- dan toegestaan is. Louis schud lachend zijn hoofd.
"Sukkel je rijd hier honderd, terwijl je zeventig mag." Grinnikt Louis.
"Shut up." Mompel ik lachend.
'Als je een boete krijgt, pis ik in mijn broek van het lachen." Zegt Louis lachend.
"Ik ga je niet verschonen." Zeg ik met een speelse grijns.
"Nah." Zegt Louis.
Ik haal een vrachtwagen in en druk het gaspedaal nog harder in.
'You dirty little fucker." Zegt Louis lachend.
Ik begin nog harder te lachen. En geef Louis een duw.
"Eeh zullen we vanavond uitgaan?" Stel ik voor.
"We moeten morgen werken Harry." Zegt Louis.
Ik geef Louis een blik en frons mijn wenkbrauwen.
"I don't care. Dan zuipen we niet zoveel, komt goed." Zeg ik.
"Ik ga eigenlijk nooit uit. Ik ben bang dat mensen zien dat ik homo ben." Mompelt Louis waarna hij naar buiten kijkt. Ik kijk naar Louis en slik. Ik heb best veel medelijden met hem. Hij kan er niks aan doen dat hij op mannen valt- althans dat denk ik.
"Louis, het komt goed. We gaan gewoon lol hebben. En als iemand gemeen tegen je doet, krijgen ze met mijn vuist te maken." Zeg ik met een grijns. Louis glimlacht zwak naar me en knikt dan.
"Oké dan." Zegt Louis met een glimlach. "We gaan feesten."
"Yeah." Juich ik. We komen aan bij mijn huis. Louis' kijkt met grote ogen naar mijn huis. Ik parkeer mijn auto en stap uit. Louis volgt me naar de voordeur.
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...