Chapter 12.

9.4K 490 236
                                    

~In de avond~

Harry p.o.v
Louis en ik liggen lachend op mijn bed.

"En die Caroline eh? Heb je die hard geneukt?" Giecheld Louis. Ik begin hard te lachen.

'Ik heb haar maagdelijkheid van haar afgenomen in mijn kantoor." Proest ik uit.

'Ze is zo preuts, en ze is na haar fuck beurt naar huis gegaan, want ze kon amper lopen." Zeg ik lachend. De tranen lopen over Louis' wangen van het lachen.

"Ze kan wel goed zuigen." Grinnik ik. "Probeer haar een keer uit."

'Nah, zo ben ik niet. Ik neuk niet buiten de deur." Zegt Louis met een glimlach.

"Ik doe het al vanaf mijn zestiende en het is geweldig Louis." Zeg ik.

Louis schud lachend zijn hoofd en gaat rechtop zitten. Hij haalt een hand door zijn haren.

"Je gaat me toch niet vertellen dat Eleanor je eerste keer was?" Zeg ik terwijl ik ook rechtop ga zitten. Louis zegt niks en kijkt naar beneden.

"Het is oké Louis, je bent een goede jongen, en niet zoals mij. En daar is niets mis mee." Zeg ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder leg.

"Het is gewoon- nou ja, ik vind het eng." Mompelt Louis.

Ik kijk Louis aan en zie dat hij zich ongemakkelijk voelt. Ik kijk naar mijn hand- die nog steeds op Louis' schouder ligt. Ik geef er een kneepje in.

"Wat vind je eng?" Vraag ik.

"Seksuele handelingen." Mompelt Louis.

"Alle handelingen?" Vraag ik.

"Naja gewoon met iemand weet je? Met mezelf hoef ik me nergens voor te schamen." Mompelt Louis.

Ik ga voor Louis op de grond zitten en leg mijn hand op zijn knie. Louis grinnikt even.

"Waar zou je je voor moeten schamen?" Vraag ik terwijl ik in Louis' ogen kijk.

"Mijn jeweetwel." Mompelt Louis.

"Lul." Verbeter ik hem met een lachje. "Je kan het woord gewoon uitspreken hoor, tijger."

Louis grinnikt.

'Bijna iedere jongen is er onzeker over Louis. En dat is nergens voor nodig." Zeg ik waarna ik mijn lippen lik.

"Wij praten echt alleen maar over seks." Zegt Louis met een lachje.

"Duh we zijn mannen." Zeg ik terwijl ik met mijn hand door mijn haren ga.

Louis grinnikt en laat zich achterover vallen.

"We gaan vanavond uit oké?" Zeg ik.

"Doen we." Zegt Louis.

"Je kan wel bij mij slapen, dan kunnen we morgenochtend samen naar het werk gaan." Zeg ik.

"Ja is goed." Zegt Louis.

"Hoelaat is het?" Vraag ik.

'Het is negen uur." Zegt Louis.

'Wow de tijd is snel gegaan, laten we ons klaar gaan maken.' Zeg ik.

Louis springt op en pakt mijn hand vast om me omhoog te trekken. Ik sta op en loop samen met hem naar de badkamer. Ik pak een borstel en borstel mijn haar. Louis pakt een kam en wat gel voor zijn haren. Ik pak een nieuwe tandenborstel uit het kastje en geef het aan Louis. Ik pak zelf ook een tandenborstel en poets mijn tanden.

"Neuk je altijd met condoom?" Vraag ik terwijl ik een tandenborstel in mijn mond heb. Louis proest het uit van het lachen en spuugt zijn tandpasta uit. En het zit letterlijk overal waardoor ik door mijn benen zak van het lachen. Louis valt op me en samen beginnen we nog harder te lachen.

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu