Chapter 44.

5.6K 230 64
                                    

Het heeft een tijdje geduurd, maar hier is de update! Thanks voor het wachten :) (unedited)

Harry p.o.v
Papa's trouwerij is al over twee dagen. Gemma, mama en ik gaan al naar Cardiff, de plek waar de bruiloft plaats zal gaan vinden. De bruiloft word gehouden in "The Lake Hotel" Ik heb het opgezocht op internet en het blijkt een ontzettend duur hotel te zijn. Ik wist niet dat John en mijn vader zoveel geld hadden.

Ik heb helemaal geen zin in die bruiloft maar ik ga mee voor mijn zus en moeder. We stappen in de auto, mama rijdt. Ik zucht diep en leun met mijn hoofd tegen het raam. Ik wilde eerst een date meenemen naar de trouwerij. Fay, bijvoorbeeld. Maar het leek me achteraf niet zo'n goed idee. Gewoon omdat Fay en ik niets hebben en mijn ouders haar na de bruiloft waarschijnlijk nooit meer zien. De koffers liggen al in de kofferbak, plus de jurk van Gemma, de jurk van mijn moeder en het pak van mij.

Na een lange tijd rijden komen we eindelijk aan bij het hotel. Het hotel ziet er erg luxe en duur uit. Er is een grote tuin naast het hotel met vele bomen, struiken en bloemen. Er loopt een grindpad doorheen die leidt naar een vijver. Er schijnen schijnwerpers op het grote gebouw. De naam van het hotel staat groot op de voorkant van het gebouw. Mijn vader betaald een hotelkamer voor ons, wat erg fijn is want wij zouden dit niet kunnen betalen. Ik heb een eigen hotelkamer en Gemma en mama delen een kamer.

Ik pak mijn eigen koffer uit de kofferbak en mijn pak en loop dan samen met mijn zus en moeder het hotel binnen. We lopen naar de balie en mama checkt ons in. Ik krijg de sleutels van mijn kamer en stap in de lift. Als we eenmaal op de derde verdieping zijn, stappen we uit. Ik zoek mijn kamer op. Kamer 102. Mijn kamer is aan het einde van de hal links. Mijn moeder en zus zitten aan het begin van de hal aan de linkerkant. Ik open de deur en loop naar binnen. Het is een grote ruimte. Een tweepersoonsbed staat rechts in de hoek en er staat een nachtkastje naast. Er zit een deur aan de linkerkant die waarschijnlijk naar de badkamer leidt. Een klein aanrechtje met een koelkastje en een kraan bevinden zich naast de deur en er staat nog een salontafel met een grote bank bij. Oftewel de kamer is luxe. Er hangt ook nog eens een tv boven het bed. Heerlijk. Ik houd het hier wel even vol. Ohja er staat ook nog een kledingkast dichtbij het bed. Ik pak mijn koffer uit en leg wat kleding in de kledingkast. Ik plof op bed neer. Wat ligt dat heerlijk. Er wordt om mijn deur geklopt. Ik sta op en loop naar de deur. Ik open de deur en er staat niemand. Doen ze hier ook al aan "belletje lellen" ik zucht diep. Totdat mijn oog op een papiertje op de grond valt. Ik raap het papiertje op en loop naar binnen. Ik vouw het papiertje open.

"Thinking of you can only cause problems"

Ik frons mijn wenkbrauwen. Wat voor flauwe grap is dit? Van wie is dit? Ik rol mijn ogen. Weer wordt er op de deur geklapt. Ik kreun uit frustratie. Ik open de deur en zie tot mijn verbazing mijn vader voor de deur staan.

"Wat moet je hier?" Vraag ik bot.

"Ik kwam je even welkom heten. Dankjewel dat je bent gekomen. Het betekent veel voor me." Zegt mijn vader.

"Het zal wel. Ik ben mee voor mam en Gemma. Jij verdiend het niet." Snauw ik. Mijn vader zucht.

"Harry je bent mijn zoon en ik houd van je." Zegt hij.

"Houdt alsjeblieft op met die leugens." Ik begin bozer te worden.

"Ik lieg niet! Jij moet mensen meer leren vertrouwen en serieus nemen." Zegt mijn vader boos.

"Meer vertrouwen? Flikker op man! Ik vertrouwde jou ja! Maar toen vond je het nodig om met je vieze vingers aan me te komen." Snauw ik boos. Mijn vader deinst achteruit.

"We zouden het daar nooit meer over hebben, Harry." Zegt mijn vader.

"Houd je bek. Jij bent een vieze smeerlap. Heb je jason ook al betast? Je nieuwe zoontje? Of is hij nog te jong?" Daag ik uit.

"Harry. Ophouden nu." Zegt mijn vader boos.

"Neuk die John van je toch lekker in zijn reet." Snauw ik waarna ik de deur dicht gooi. Ik leg mijn gezicht in mijn handen. Mijn kaken voelen warm aan van de woede. Het zweet druppelt van mijn voorhoofd en mijn hoofd bonkt. Hij kan me zo kwaad maken. Alles aan die vent irriteert me. Ik haal een hand door mijn haren en verlaat de hotelkamer. Ik ga even naar de bar. Even een drankje doen en dan naar bed. Ik loop naar de lift en ga naar de begane grond. Ik volg het bordje "bar". De bar ziet er chique uit. Om de bar staan mooie bar krukken. Ik ga er op één zitten en bestel een biertje.

"Hee Harry Styles? Omygod." Zegt een meidenstem. Ik draai me om en kijk naar het mooiste meisje die ik ooit heb gekend. Jordyn. Mijn ex vriendin. Mijn eerste serieuze relatie.

"Jordyn? Wat doe jij hier?" Vraag ik. Ik sta op om haar drie zoenen op haar wangen te geven. Ze omhelst me.

"Ik heb een bruiloft. Mijn oom John gaat trouwen." Zegt ze.

"Met mijn vader." Voeg ik eraan toe.

"Oh echt?" Vraagt ze verbaasd. "Maar Des had toch met je moeder? Huh is hij gay?"

"Hij is inderdaad gay. Daar kwam hij later pas achter. En nu heeft hij dus met John." Zeg ik. "Maar wacht dan is Luke je neef?" Jordyn knikt.

"Luke is niet zo'n lieverdje." Lacht ze. Ik lach mee.

"Dat klopt." Zeg ik.

"Ik moet weer gaan helaas. Ik moet Deviny helpen met Dex." Zegt ze. Ik frons mijn wenkbrauwen. Ik weet dat Deviny haar zus is, maar wie is Dex?

"Dex is haar zoontje van drie maanden trouwens." Zegt ze. Ze zag vast mijn verbaasde blik.

"Oh. Nou succes." Zeg ik. Jordyn glimlacht.

"Dankjewel. Ik spreek je morgen wel. Misschien kunnen we wat leuks doen?" Stelt ze voor. Ik knik.

"Lijkt me leuk." Zeg ik. Jordyn zegt gedag en verlaat de bar. Met een dubbel gevoel blijf ik achter. Is het wel slim om iets leuks te doen met mijn ex? Helemaal op dit moment. Nu het net over is met Louis? Ik weet het niet.

Ik drink mijn bier op en ga weer snel naar mijn hotelkamer. Ik trek mijn kleren uit als ik in mijn hotelkamer ben en houd mijn onderbroek nog aan. Ik doe de televisie aan en ga in bed liggen. Ik zap wat rond totdat ik ineens op een pikante zender beland. Ik bijt op mijn lip. Ik heb al een tijd geen seks meer gehad bedenk ik. Het bloed stroomt naar mijn wangen en naar een ander gedeelte van mijn lichaam. voorzichtig laat ik mijn hand onder de dekens glijden en in mijn boxer. Whoops.

HAHAA LEUK MOMENT OM TE STOPPEN RIGHT?

Comment en vote pls? Love you all

Xxx Chantallie












Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu