Louis p.o.v
Ik draai mijn hoofd bij en zie Allysia met Harry. Die stomme kantoor trut. Wat moeten ze hier? Wat moet hij met haar? Een teleurstellend gevoel bekruipt me. Eleanor kijkt me meelevend aan.'Is dat die ene jongen?" Vraagt ze. Ik slik en knik.
'Heeft hij een vriendin?" Vraagt ze. Ik haal een hand door mijn haren.
"Nee. Ik bedoel- weet ik veel." Mompel ik. Eleanor legt een hand op mijn hand.
"Je vindt hem leuk eh?" Vraagt ze. Ik rol mijn ogen.
'Ik dacht dat hij en ik meer dan vrienden waren." Zeg ik teleurgesteld.
"Wat een klootzak. Je verdiendt echt beter Louis." Zegt Eleanor. Maar ik wil hem.
"Het is oké. Laat het maar El." Zeg ik. Eleanor knikt en neemt nog een slokje van haar wijn.
"Wil je ook wat lekkers? Een gebakje ofzo?" Vraag ik met een neppe glimlach. Eleanor knikt.
"Ja lekker." Zegt ze. Ik steek mijn hand op en een ober komt op ons af. Hij knipoogt naar Eleanor en ik rol mijn ogen. Als ze nog mijn vriendin was, was hij er geweest.
'Waarmee kan ik jullie van dienst zijn?" Vraagt hij.
"We willen graag de menukaart van de gebakjes zien." Zeg ik. Hij knikt en pakt twee menukaarten van een tafel achter ons.
"Alstublieft." Zegt hij. Ik zucht en kijk in de kaart.
'Doe mij maar dat slagroom gebakje." Zeg ik.
"Doe mij maar het aarbeien gebakje." Zegt Eleanor. De man glimlacht en neemt de kaarten van ons aan. Hij loopt weg en ik steek mijn middelvinger op. Eleanor begint hard te lachen.
"Wat een vieze vent." Zeg ik. Eleanor grinnikt.
"Beetje jaloers?" Vraagt ze.
"Stiekem wel." Zeg ik met een grinnik. De man komt niet veel later naar ons toe met onze gebakjes. Ik neem een hapje van mijn gebakje. Het smaakt heerlijk. Ik zie Eleanor genieten van haar gebakje. Netzoals ze genoot van mijn tong. Ik schud mijn hoofd. Wat voor een gedachte is dat nou weer.
Ik hoor Harry lachen en ik word meteen jaloers. Ze zitten niet heel ver van ons af. Het is een wonder dat hij ons nog niet heeft gezien. Ik snap niet waarom hun hier samen zijn. Zal hij haar mee uit hebben gevraagd? Allysia is knap, dat is waar. Maar waarom gaan ze dan uit? Vele vragen dwalen door mijn hoofd waardoor ik hoofdpijn krijg. Mijn woede komt omhoog en ik knijp mijn handen samen.
'Lou? Alles goed? Je bent helemaal rood." Zegt Eleanor bezorgd. Ik span mijn kaak aan en schud mijn hoofd.
'Hij is een klootzak." Sis ik. Ik sla met mijn vuist op tafel. Eleanor schrikt en ik sta op. Ik loop naar de tafel waar Allysia en Harry aan zitten. Zodra Harry me ziet worden zijn ogen groot. Ik zie hem duidelijk schrikken.
"Oh hee Louis." Zegt Allysia. Waarom moet ze nou zo lief zijn?
"What the fuck doe je?" Zeg ik tegen Harry. Harry kijkt naar beneden.
'Ik mag toch gewoon wel even een drankje doen met Allysia?" Zegt hij zacht. Het lijkt net alsof hij zich schaamt.
"En daarna natuurlijk in haar broek proberen te komen?" Zeg ik grof. Allysia verslikt zich in haar drinken. Mensen om ons heen kijken naar ons, maar dat kan me niks schelen.
"Houd je bek." Sist Harry waarna hij me aankijkt. Zijn ogen staan donker. Ik open mijn mond om iets te zeggen maar Harry slaat zijn hand voor mijn mond.
'Als je ook nog maar iets zegt eh? Ik sla je uit dit café." Dreigt hij. Mijn mond valt open van verbazing. De woorden doen me pijn. Dit is niet de Harry die ik ken. Dit is de agressieve Harry. Die zijn vaders kant opgaat. De jongen die dreigt, scheldt en mensen pijn doet. Ik doe een stap naar achteren en schud mijn hoofd.
'Ik weet niet wat we hadden, maar ik mag hopen dat het duidelijk is dat alles voorbij is." Fluister ik. Harry bijt op zijn lip. Ik merk dat hij in tweestrijd is met zichzelf. De ene kant wil me tegenhouden en zeggen hoeveel hij van me houdt, maar de andere kant wil de hetero Harry zijn, die meisjes fixt en neukt. En de tweede Harry is overheersend, hij is de jongen die meisjes fixt en neukt. Ik dacht dat ik hem kon veranderen. Het is mislukt. Harry kijkt me niet meer aan. Een traan rolt over mijn wang en ik draai me om en loop naar Eleanor.
"El, ik betaal ons eten en drinken en dan ga ik weg. Sorry. Je kan zelf naar huis rijden toch?" Zeg ik overstuur. Ze staat op en knikt.
"Natuurlijk Louis. Ik wil je ook wel thuis brengen?" Stelt ze voor.
"Nee ik red me wel. Dank je." Zeg ik waarna ik naar de kassa loop en afreken wat we allemaal besteld hebben. Ik geef Eleanor een kus op haar wang en een knuffel.
"Ik spreek je snel weer." Zegt Eleanor. Ik knik voordat ik het café uitloop. Harry geeft me nog een laatste blik waarna ik zie dat hij zijn hoofd in zijn handen legt. Ik steek mijn handen in mijn zakken en loop stug door. Ik ga me flink bezatten. Ik ben overal klaar mee. Niemand houdt van me. Niemand mag me. Harry haat me. Alles gaat fout. Ik moet weg hier.
Ik loop naar de drankhandel. Ik ben blij dat de winkel nog open is. Ik kom hier normaal nooit. Ik loop naar binnen en een man achter de balie groet mee. Ik glimlach nerveus. Ik zou niet weten wat ik moet pakken. Ik pak een random fles en kijk hoeveel alcohol erin zit. Acht procent maar. Volgende fles, dertien procent. Mwah we gaan de goede kant op. De man loopt naar me toe.
"Wat zoekt u?" Vraagt de man.
'Ehm sterke drank." Zeg ik zacht. De man lacht en pakt een fles uit het schap.
"Bacardi 151, er zit 75,5 procent alcohol in." Zegt de man. Ik vergroot mijn ogen. Dat is wel heel sterk.
"Doe me die maar." Zeg ik. De man lacht en loopt naar de kassa. Ik reken de fles af. Wat is alcohol duur zeg. Ik loop met de fles drank over straat. Ik voel me net een alcoholist. Ik draai de dop van de fles en neem de geur van de drank in me op. Mijn gezicht trekt samen. Jeetje wat ruikt dat sterk. Ik neem een klein slokje. Het brandt meteen in mijn keel. Maar het is niet heel vies. Het is wel enorm sterk. Ik neem aan dat je dit moet mixen met cola ofzoiets. Ik neem nog een slok en loop richting mijn huis. Wat nog wel een eindje lopen is. Het is al aardig donker buiten. Het is ook extreem koud. De temperatuur zal wel rond het vriespunt zijn. Ik neem nog een paar slokken en ik voel de alcohol door mijn lichaam stromen. Ik begin een beetje stom te lachen. Ik pak een lantaarnpaal vast en neem nog een grote slok.
'Jij ziet der lekkah uit." Mompel ik tegen de paal. Ik giet nog wat alcohol in mijn mond.
'Kijk ma uit, ikke neuke je zo." Zeg ik lachend.
'Kijk eens wie we daar hebben." Zegt een bekende stem.
HAHAHA ALWEER EEN CLIFFHANGER WHUT, DIT MOEST GEWOON SORRY! BUT ENJOY THIS!
GOK HIER WIE HET IS! > (inline comments yk)
I love ya all! Thanks for reading! Leave some comments and a vote pls!!! And go read fuckboy ft Louis Tomlinson!
Xx chantalll
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanficHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...