Chapter 29.

10.3K 368 316
                                    

SPAM MAAR MET COMMENTS PLS :)

Harry p.o.v
Ik sta op en pak een pakje uit de la.
Louis' ogen glinsteren van vreugde. Ik geef hem het pakje en hij glunderd. Hij maakt het pakje voorzichtig open. Hij haalt er een bakje uit waar twee kettingen in zitten. Op de ene staat de letter H in een hartje en op de ander de letter L in een hartje. Louis pakt de ketting met de letter L en buigt naar me toe. Hij doet de ketting bij mij om. Daarna pak ik de andere ketting en doe ik het bij hem om. We glimlachen naar elkaar.

"Goals." Fluister ik. Louis begint te lachen.

"Het volgende kadootje is in de slaapkamer." Fluister ik zwoel waarna ik opsta. Ik zie Louis meteen naar adem happen en ik grijns breed. Ik pak zijn hand en we staan beiden op. We lopen richting de trap en tijdens het traplopen houd ik zijn hand vast. Ik geef er af en toe een kneepje in. Mijn hart begint sneller te bonzen. Zodra we boven zijn loop ik naar mijn slaapkamer. We gaan voor mijn bed staan en ik breng mijn lippen naar zijn lippen. Louis gaat meteen mee in de zoen en legt zijn handen op mijn schouders. Ik geef hem een zachte duw tegen zijn borstkast en Louis landt zachtjes met zijn rug op mijn bed. Ik ga boven hem hangen en ga door met het zoenen van zijn lippen. Ik laat mijn koude handen onder zijn shirt verdwijnen en Louis huivert. Hij rilt van mijn koude handen en ik trek terug van onze zoen. Louis begint te lachen.

"Wil- wil je het echt doen?" Vraag ik. Oh gosh het klinkt netzoals mijn eerste keer. Het voelt ook zo. Omdat dit mijn eerste keer is met een jongen. Louis knikt.

"Top jij? Want jij bent het gewend om ergens in te gaan, you know?" Fluistert Louis. Ik grinnik.

"Jij bent mijn bottom babe." Fluister ik in zijn oor. Louis slikt duidelijk en zijn broek begint strakker te zitten.

"Zal ik eerst even die ontzettend strakke broek van je uittrekken." Fluister ik terwijl ik zijn been streel. Louis begint onregelmatig adem te halen waardoor ik zeer opgewonden raak.

"Ik wil je in me Harry, zo diep in me." Jammert Louis zachtjes. Het bloed stijgt naar mijn wangen en ik wil hem liever dan ooit. Ik maak zijn gulp open en trek zijn broek zachtjes naar beneden. Er is een grote bobbel in zijn boxer te zien en ik krijg het er enorm warm van.

"Ik wil je voelen Lou." Mompel ik haastig. Louis bijt op zijn lip terwijl hij me speels aankijkt. Hij trekt zijn shirt onhandig over zijn hoofd en begint te lachen. Ik trek ook snel mijn shirt uit en kijk hoe Louis heel speels over zijn boxer streelt. Ik hap naar adem en maak snel mijn gulp los en trek mijn broek zo snel uit als ik kan. Ik ga weer boven Louis hangen en kus hem terwijl ik mijn heupen tegen die van hem aanduw. Ik voel zijn boner tegen de mijne en ik wordt er bijna verlamd van. Zijn huid tegen de mijne voelt zo goed. Ik word bijna wanhopig van zijn heupen. Onze tongen spelen een vurig spel. Na onze zoen is mijn hele ademhaling van slag. Mijn hart gaat als een gek te keer. Ik pak Louis' hand en breng het naar mijn borstkast. Er ontstaat een grote glimlach op Louis' gezicht.

"My heart only beats for you." Fluister ik zachtjes.

"Wat ben je toch een romantisch beest." Fluistert Louis.

Louis p.o.v
Ik kijk toe hoe Harry zijn handen naar mijn boxer brengt en zachtjes het elastiek vast pakt. Hij trekt mijn boxer voorzichtig naar beneden en mijn erectie staat tegen mijn buik aan. Het voelt alsof ik weer lucht kan halen. Harry pakt mijn boner zachtjes vast en begint zijn hand op en neer te bewegen. Ik sluit mijn ogen van genot. Een kreun verlaat mijn mond als hij met zijn vinger mijn eikel streelt.

"Fuck Har-ry." Kreun ik zachtjes.

"Wil je met of zonder condoom?" Fluistert Harry teder.

"Zonder, ik wil je in me voelen komen." Zeg ik bijna smekend. Harry grijnst.

"Je maakt me zo ontzettend geil Louis." Fluistert Harry. Alleen al door zijn woorden kom ik bijna klaar. Hij brengt zijn lippen naar mijn boner en likt zachtjes mijn topje. Ik grijp de dekens vast en duw mijn heupen omhoog. Harry duwt met zijn hand met terug tegen het bed waardoor ik kriebels krijg. Hij doet mijn boner in zijn mond en mijn gezicht trekt samen. Hij begint te zuigen en ik voel me helemaal ontspannen. Harry stopt en trekt voorzichtig zijn boxer uit. Ik kan mijn ogen niet van zijn dick afhouden. Het is echt groot. Harry grijnst breed en ik spreid mijn benen. Harry gaat weer boven me hangen.

"Ik zal voorzichtig met je zijn Lou." Zegt Harry lief. Ik knik. Harry komt iets dichterbij en ik voel zijn boner tegen mijn kont aan. Ik sluit mijn ogen als ik hem een klein beetje in mijn anus voel. Het doet tot mijn verbazing niet veel pijn. Ik moet me gewoon ontspannen. Harry gaat dieper in me en een luide kreun verlaat mijn lippen.

"Fuck you're so tight." Kreunt Harry zachtjes. Ik duw mijn heupen tegen Harry's heupen. Harry gaat iets sneller op en neer en begint zachtjes te stoten. Ik geniet van elke beweging die Harry maakt. Ik open mijn ogen en zie hoe Harry geniet. Zijn ogen zijn gesloten, zijn mond hangt een beetje open en zijn gezicht trekt af en toe samen wanneer hij diep in me gaat. Kreunen verlaten zijn mond waar ik steeds meer opgewonden van raak. Zweetdruppels druppelen van zijn voorhoofd. Zijn lichaam beweegt hard en ruw maar tegelijkertijd ook lief en teder tegen mijn lichaam. Ik sla mijn armen om zijn lichaam en trek hem dichter tegen mezelf aan zodat hij nog dieper kan, ik wil hem dieper in me voelen. De seks is vol passie en ik kan wel huilen om dit moment. Dit had ik in mijn stoute dromen niet durven te dromen. Harry stoot één keer enorm diep en hard.

"Aah." Kreun ik. De kreun is mijn mond al verlaten zodra ik er erg in heb.

"Oeh fuck, fuck Lou." Jammert Harry. "Ik kom bijna." Harry opent zijn ogen en drukt een kusje op mijn voorhoofd waarna hij zijn tempo versnelt.

"Ik-ik ook." Jammer ik.

"Ik spuit je helemaal vol." Kreunt Harry met rode wangen. Ik voel een warme siddering in me komen en Harry begint hard te kreunen. Zijn hele lijf spant aan, netzoals mijn lijf. Mijn orgasme komt steeds dichterbij en zodra Harry nog één laatste stoot geeft kom ik klaar. Harry gaat voorzichtig uit me en laat zich hijgend naast me neer vallen. Hij brengt zijn hand naar zijn haren en sluit zijn ogen terwijl zijn borst hevig op en neer gaat. Ook ik ben helemaal buiten adem.

"Dat was- dat was-" Mompel ik.

"Geweldig." Maakt Harry mij af.

Jeezz de details in deze smut is echt life :0 1200 woorden pure smut gehehe

WHO ELSE IS HAPPY THAT THEY FINALLY FUCKED?

AND WHO ELSE LIKES THE DETAILS? *pedoface*

ILY ALL SO MUCH AND THANKS FOR WAITING !! ik ga mn andere boek binnenkort afronden dus dan heb ik meer tijd voor dit boek!

Lots of love xx Chantalloss

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu