Chapter 33.

6.5K 324 119
                                    

Louis p.o.v
Eleanor. Ik vergroot mijn ogen. Wat doet zij hier? Het zweet breekt me uit en ik glimlach zenuwachtig naar haar. Ik had haar hier totaal niet verwacht.

"Ehm hi?" Zegt ze ongemakkelijk. "Kan ik binnen komen?" Ik knik. Ik krijg geen woord uit mijn mond. Ze loopt langs me naar binnen. Parfum dringt mijn neusgaten binnen. Het is bruno banani, dat paarse flesje. Mijn gedachten gaan terug naar de eerste keer dat ik haar die parfum had gegeven. We hadden toen drie maanden een relatie en ik wilde wat leuks geven. Ze was meteen verliefd op het geurtje, en zodra het geurtje op was, kocht ik weer dezelfde voor haar.

Ik sluit de deur achter haar en loop naar de woonkamer. Ze staat in het midden van de woonkamer.

"Je mag wel gaan zitten." Zeg ik zachtjes. Eleanor knikt en gaat op de bank zitten. Ik ga op de andere bank zitten en leun met mijn ellebogen op mijn bovenbenen. Ik vouw mijn handen en kijk haar aan. Mijn nieuwsgierigheid stijgt. Waarom zou ze hier zijn?

"Ik wilde je even weer zien." Zegt ze. Ik knik en glimlach zwak.

"Alles oké?" Vraagt ze. Ik knik.

'Je bent stil. Weet je zeker dat alles goed gaat?" Vraagt ze. Ik haal een hand door mijn haren. Ze kent me door en door en weet natuurlijk meteen als ik me niet goed voel.

"Beetje gedoe met Harry." Zeg ik voordat ik er erg in heb. Eleanor fronst haar wenkbrauwen. Ik kijk haar aan. Ze is zo'n mooi meisje. Elke jongen zou voor haar vallen. Ik vind het nog steeds erg voor Eleanor. Ik denk dat je wel erg schrikt als je vriendje ineens gay blijkt te zijn. Vooral als je al een lange en sterke relatie achter je hebt. Het is niet dat ik op de één of andere dag gay werd, ik was al biseksueel. Eleanor wist dat, en respecteerde het. Alleen de kus met mijn beste vriend, maakte voor mij duidelijk dat ik niet meer op meisjes viel.

"Harry? De jongen uit de supermarkt? Je vriendje?" Vraagt ze.

'Eh ja de jongen uit de supermarkt. En nee hij is niet mijn vriendje." Ik richt mijn blik op de grond en zucht trillerig.

"Ik mis je." Zegt ze. Ik kijk haar aan en zie een verdrietige blik in haar ogen.

'Ik jou ook El." Zeg ik. En ik meen het. Ze was niet alleen mijn vriendin, maar ook mijn beste vriendin. Ze staat op en spreidt haar armen. Ik geef haar een knuffel en ze gaat op mijn schoot zitten. Van deze fijne momenten geniet ik echt. Ik dacht dat ze me haatte. Zonder dat ik het door heb rolt er een traan over mijn wang.

"Het spijt me voor alles dat ik je heb aangedaan Eleanor." Zeg ik zachtjes.

"Het is goed Louis. Je verdiend een jongen die super veel van je houdt. En we kunnen nu samen jongens spotten." Zegt ze met een lachje. Ik glimlach naar haar. Ik ben erg blij dat onze vriendschap er nog is.

"Zullen we even een drankje doen?" Vraagt ze. Ik knik en ze gaat van mijn schoot.

'En misschien even shoppen? Ik moet nog een leuke bikini." Zegt ze met een lach.

"Ja is goed." Zeg ik enthousiast. We staan beiden op en lopen richting de voordeur.

"Ehm gaan we met de fiets?" Vraag ik. Ze schudt haar hoofd en schudt met haar autosleutels. Ik grinnik en loop met haar de voordeur uit, de trappen af en de flat uit. Haar witte kleine autootje staat op de parkeerplaats.

"Jij rijdt Lou." Giecheld ze waarna ze haar autosleutels naar mij gooit. Ik vang ze lachend en stap in de auto. Ze gaat naast me zitten en we rijden richting de stad.

"Zullen we eerst een paar winkels ingaan? En dan een terrasje pakken?" Stelt ze voor.

'Klinkt goed." Zeg ik. Zodra we bij de stad zijn parkeer ik de auto en stappen we uit. Eleanor neemt de leiding en loopt de eerste beste fashion winkel in. Ik geef toe, ik word net zo enthousiast van shoppen als Eleanor. Ze loopt richting de bikinis en de lach op haar gezicht wordt alsmaar groter.

"Die is leuk!" Zegt ze wijzend naar een rode bikini.

"Die licht roze is ook mooi." Zeg ik wijzend naar een leuke bikini.

'Ik ga ze beiden passen." Zegt ze. Ik knik met een lachje. Ze pakt de rode bikini en daarna de roze. Ze volgt haar weg naar de pashokjes. Ze komt hier vast vaker. Ik ga zitten op een bankje en Eleanor gaat een pashokje in.

"Niet spieken eh?" Zegt ze lachend.

'Ik zou niet durven." Zeg ik lachend. Eleanor doet het pashokje dicht en even later schreeuwt ze mijn naam. Ik sta op en ga zonder pardon het hokje in. Het is gewoon een gewoonte en Eleanor en ik schamen ons niet voor elkaar.

"Wauw die rode kleur staat perfect bij je getinte huid." Zeg ik. Eleanor glimlacht en kijkt naar haarzelf in de spiegel.

"Dank je. Nu de volgende." Zegt ze waarna ze mij het pashokje uitduwd. Ik barst in lachen uit. Een tijdje later roept ze weer mijn naam. Ik ga weer het pashokje in.

'Deze staat je ook cute oh my god." Zeg ik. Ze begint te lachen.

'Word er bijna weer hetero van." Grap ik. Eleanor geeft me een duwtje tegen mijn schouder. Ik lach en geef haar een knipoog. Ik verlaat het hokje en niet veel later komt ze aangekleed het pashokje uit met twer bikinis.

"Ik neem ze beiden." Zegt ze. Ik knik en we lopen naar de kassa.

"Ik betaal." Zeg ik.

"Nee joh. Ik heb zelf geld." Zegt ze. Ik schud mijn hoofd.

'Dit is het minste wat ik kan doen." Zeg ik en ik neem de twee bikinis aan. Ik leg ze op de toonbank en ik hoor Eleanor zuchten waardoor ik moet lachen. Ze is echt niets veranderd.

"Zo zo leuk kado voor je vriendin?" Vraagt de vrouw achter de kassa. Ik slik.

"Goede vriendin inderdaad." Voeg ik eraan toe. De vrouw knikt en glimlacht ongemakkelijk. Ik reken af en overhandig het tasje aan Eleanor.

'Zo jij bent wel snel geslaagd." Zeg ik tegen haar met een glimlach.

"Ja deze winkel is echt super leuk." Zegt ze. "Je had niet hoeven te betalen Louis. Echt bedankt."

"Jawel. Geen probleem. Zullen we naar dat café gaan?" Stel ik voor.

"Ja is goed." Zegt ze. We lopen het café in en gaan aan een tafel zitten. Al gauw komt er een serveerster aanlopen.

"Wat willen jullie drinken?" Vraagt de serveerster.

'Doe mij maar een biertje, El wat wil jij?" Zeg ik.

"Een witte zoete wijn graag." Zegt ze. De serveerster noteert het en loopt weg.

"Ik ben echt ontzettend blij dat we gewoon met elkaar kunnen omgaan. Ik dacht dat ik je helemaal kwijt was. Niet alleen als vriendje, maar ook als beste vriend." Zegt ze.

"Ik dacht hetzelfde. Ik hoop dat we contact kunnen blijven houden." Zeg ik en ik meen het.

"Natuurlijk. Ik zou het zeer waarderen."

"Harry! Gekkie!" Gilt een meisjes stem lachend. Mijn hart klopt in mijn keel.

CLIFFHANGER AGAIN HAHAHA IK BEN ZO LEUK

COMMENT EN VOTE PLS?
ELOUNOR IS FRIENDSHIP GOALS IN THIS BOOK THO

GO READ FUCKBOY FT LOUIS TOMLINSON BC ALMOST 1K READS ♡♡♡

ily all so much! Xxx chantallie

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu