Klein hoofdstuk ;) enjoy
Louis p.o.v
Ik loop het flat gebouw uit. Gisteren ben ik weggegaan door de ruzie met Harry. Hij raakte me echt. Hij heeft echt problemen met homoseksualiteit. Ik vind dat echt jammer want Harry lijkt me een aardige en spontane jongen. Ik pak mijn fiets en stap op mijn fiets. Ik huiver. Het is echt koud. Ik fiets stevig door. Als ik aan kom bij "East Bank" zet ik mijn fiets in het fietsenrek. Harry komt net aanrijden in een grote zwarte auto. Hij zal wel zo'n verwend nest zijn. Ik loop stevig door.
"Louis." schreeuwt harry.
Ik negeer Harry en stap stevig door. Net voordat ik het de deur open, voel ik een hand op mijn schouder. Ik haal trillerig adem. Harry. Raakt. Mij. Aan. Ik bijt op mijn lip en draai me om. Harry haalt een hand door zijn warrige bos krullen. Ik slik. Hij is zo knap. Ik kijk Harry onschuldig aan.
"Eh.. Sorry van gisteren. Ik reageerde te heftig." verontschuldigt harry zich.
Ik knik.
"Ik hoop dat je niet meer boos bent?" vraagt harry.
Ik schud mijn hoofd.
"De koffie was trouwens lekker." zegt harry.
Er komt een blos op mijn wangen. Hoezo ben ik nu ineens zo verlegen?
Harry houd de deur voor me los en we lopen samen het gebouw binnen. We lopen meteen door naar de lift en stappen in de lift. Ik kijk in de spiegel van de lift en doe mijn haar weer goed in model. Door de harde wind is het alle kanten op gaan staan.
"Je haar zit al goed hoor." zegt harry met een grinnik.
Ik grinnik. Harry heeft volgensmij last van stemmings wisselingen. Als de lift deuren open gaan stappen we uit de lift. Harry begroet de jongens en ik loop braaf achter hem aan. We begroeten Jade beiden en Harry pakt een koekje van de balie. We lopen Harry's kantoor binnen en de scène van gisteren komt weer naar boven.
"Je bent stil." merkt harry op.
"Is er iets?" vraagt harry.
Ik schud mijn hoofd.
"Gewoon een beetje moe." lieg ik.
Ik ben eigenlijk gewoon overdonderd door Harry's gedrag. Er zit zoveel verschil in. Gisteren was hij gewoon gemeen en heel erg eigenwijs. En nu is hij aardig.
Ik ga zitten en start mijn laptop op. Harry doet hetzelfde.
"En.. Louis vertel eens wat over je leven." zegt harry geïntresseerd.
Harry gaat op zijn bureau zitten- terwijl hij het me gisteren verbood.
"Ik kom uit een best groot gezin uit Doncaster. Ik woon hier sinds kort, ik wilde een nieuwe start maken. Ik had een jaar geleden een prachtige vriendin. Eleanor." ik slik.
'Alleen nadat ik mijn beste vriend per ongeluk zoende, wist ik meteen dat ik op jongens viel."
Harry begint te hoesten.
"Ik voelde me anders. Die zoen maakte het verschil."
Harry draait zijn hoofd weg.
"Ik denk dat je vader er ook achter kwam dat hij mannen-"
"Jij weet helemaal niks over mijn vader!" zegt harry boos.
Ik schrik door zijn boze toon- oftewel een stemmingswisseling.
"Maar Harr-"
"Zeur verdomme niet zo! Hou op met dat gepraat over fucking homo's. Ander vlieg je eruit!" Zegt harry op een boze toon.
Ik slik. Ik buig mijn hoofd en concentreer me op mijn laptop. Harry loopt ijsberend door het kantoor. Er valt me een fotolijstje op. Een klein jongetje met een grote glimlach naast een oudere man. Het ziet er fascinerend uit. Ik sta op en pak het lijstje. Ik zie Harry's kaak verstrakken uit mijn ooghoeken.
"Is-is dit je vader?" vraag ik stotterend.
Waarom probeer ik dit?
Harry begint sneller adem te halen. Hij pak het lijstje ruw uit mijn handen en smijt het met volle vaart op de grond. En dan gaat alles razend snel, het glas uit het lijstje komt op mij, een scherf gaat langs mijn wang en er gaat een pijnscheut door me heen. Ik grijp naar mijn wang.
"FUCK." schreeuwt harry.
Harry grijpt mijn pols vast.
"Louis? Louis gaat het?" vraagt harry bezorgd.
Ik ruk mijn pols los en kijk hem hoofd schuddend aan. Een traan baant zich een weg over mijn wang.
"Laat maar Harry. Laat het maar." snik ik.
Ik verlaat het kantoor en gooi de deur met een klap dicht. Als ik langs de balie loop kijkt Liam me met open mond aan.
"Oh god heeft Harry dat gedaan?" vraagt liam.
'Verdomme Harry moet eens normaal doen." zegt Zayn boos.
"Nee.. Ik begon over zijn vader. Hij werd boos." zeg ik zacht.
Zayn haalt een hand door zijn haar.
"En toen pakte ik het foto lijstje waar hij en zijn vader op stonden. En hij gooide het op de grond en het glas kwam op mij." zeg ik.
Liam pakt de rug van zijn neus vast. Niall komt er ook bij staan en kijkt me bezorgd aan.
"Je bloed. We moeten naar het ziekenhuis!" zegt niall in paniek.
"Het is oké." zeg ik.
"Nee dat is het niet." zegt liam.
"Ik praat wel met Harry. Gaan jullie maar naar het ziekenhuis. Ik denk dat het gehecht moet worden." zegt zayn.
Ik knik. Niall geeft me een schouderklopje. Liam, Niall en ik stappen in de lift.
Op naar het ziekenhuis.
Okay dit is was een klein hoofdstuk, maar damn Harry heeft stemmings wisselingen ;) AND I LIKE IT.
WHUT NU AL 2,1K READS? WAAR HEB IK DAT AAN VERDIEND? A MASSIVE THANK YOU♡
Is dit boek een beetje leuk?
Lots of love x
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...