Harry p.o.v
"Fuck." Mompel ik. Mijn moeder fronst haar wenkbrauwen."Pardon." Zegt ze.
'Sorry. Ik moet even naar hem toe. Ik ben zo terug." Verontschuldig ik me. Ik sta op en loop naar de trap. Ik ren de trap op. Ik loop mijn kamer in en ik zie dat net zijn kleren aantrekt en zijn spullen pakt.
"Louis." Zeg ik zachtjes. Hij negeert me en raapt wat spullen op van de grond.
"Ik ga." Zegt hij waarna hij langs me heen loopt. Ik draai me om en grijp zijn schouder.
"Lou please." Jammer ik.
"Nee. Veel plezier met je vriendin." Zegt Louis. Ik zucht diep.
"Ik heb geen vriendin Louis. Ik loog gewoon." Zeg ik.
"Je kon toch ook zeggen dat je single was. Ik vraag niet meteen van je om te zeggen dat je biseksueel bent, maar je hoeft ook niet te liegen over dat je een vriendin hebt." Zegt Louis. Ik zie de pijn in zijn ogen en ik krijg medelijden met hem.
"Ik wil gewoon dat mijn moeder weet dat het goed met me gaat." Mompel ik.
"Lul niet Harry." Zegt Louis waarna hij doorloopt naar beneden. Ik loop snel achter hem aan.
"Ik zie je morgen op het werk." Zegt Louis.
"Please Louis, begrijp me." Zeg ik. Oh god wat klink ik hopeloos.
"Ik weet hoe moeilijk het is Harry, maar je kunt niet je hele leven blijven liegen over je seksualiteit." Zegt Louis zachtjes waarna hij wegkijkt.
"Ik ben er nog niet klaar voor Louis." Mompel ik. Louis knikt.
"Alsjeblieft. Blijf." Zeg ik. Louis kijkt me aan en knikt dan. Er komt een glimlach op mijn lippen. Ik druk snel een kus op zijn wang en breng mijn lippen naar zijn oor.
"Jij bent makkelijk over te halen." Fluister ik in zijn oor. Ik zie kippenvel ontstaan op zijn nek en ik grinnik. Hij legt zijn spullen op de trap en ik pak zijn hand vast en trek hem terug naar de woonkamer. Louis giechelt. Zodra we de woonkamer inkomen glimlacht mijn moeder. Ik laat snel Louis' hand los.
"Alles oké jongens?" Vraagt mijn moeder. Ik knik.
'Jahoor." Zegt Louis met een glimlach. "Ik moest me even omkleden."
"Ja dat had jij ook kunnen doen Harry." Grapt mijn moeder. Ohja ik heb alleen een boxer aan.
"Eh ja dat doe ik straks wel." Zeg ik. Mijn moeder staat op en geeft me een knuffel.
"Ik hoop je nog een keer te zien binnenkort. En ik hoop dat ik je vriendin kan ontmoeten. Neem haar maar mee naar de bruiloft van je vader. Dan heb je het tenminste nog een beetje leuk." Zegt mijn moeder met een warme glimlach. Ik zet een nep glimlach op en knik. Hoe ga ik dat nu regelen?
Ze loopt naar Louis en geeft hem ook een knuffel. "Het was fijn om je te ontmoeten Louis. Ik hoop dat ik je nog vaker ga zien." Zegt ze met een knipoog. Oh reken daar maar op.
"Het was ook fijn om u te ontmoeten." Zegt Louis beleefd. Mijn moeder glimlacht breed en loopt samen met Louis en ik naar de voordeur. Mijn moeder verlaat het huis en Louis en ik zwaaien haar nog uit. Ik sluit de voordeur weer en sla mijn armen om Louis heen.
"Wat gaan we doen babe?" Vraag ik aan Louis.
"Ik denk dat je beter eerst kleren aan kunt trekken." Mompelt Louis met een grinnik.
'Omdat ik anders onweerstaanbaar ben?" Zeg ik speels.
"Ja dat ja. Naar boven jij." Lacht Louis. Ik begin te lachen en laat Louis los en ren naar boven.
Louis p.o.v
Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten. Ik pak een krant erbij en begin wat artikelen te lezen, totdat ik de deur open hoor gaan en Harry letterlijk in de kamer springt. Ik begin te lachen."Jij bent vrolijk." Zeg ik. Harry glimlacht breed en knikt hevig.
'Ja want wij gaan naar een pretpark!" Zegt Harry vrolijk.
'Are you kidding me?" Vraag ik.
"Nope, we hebben niet voor niets een dag vrij en ik wil onze vrije dag, goed benutten, dus we gaan naar een pretpark." Zegt Harry vastbesloten. Ik knik.
'Oké oké, ik vind het best." Zeg ik. Ik ben benieuwd of Harry me meeneemt als zijn goede vriend of me meeneemt als zijn vriendje en mijn hand vast houdt. Maar ik denk het eerste, omdat hij het ook al ontkende bij zijn moeder. Naja we hebben ook geen relatie, maar we zijn duidelijk meer dan vrienden, toch?
"Jeej. Ik heb er zin in. Kom pak wat spullen en dan stappen we in de auto." Zegt Harry vrolijk. Ik grinnik. Volgensmij is hij iemand die dingen op het laatste moment bedenkt en het dan ook meteen doet. Ik pak mijn telefoon en Harry pakt zijn autosleutels.
"Ready?" Vraagt Harry.
"Jep ready." Zeg ik. Harry en ik verlaten samen het huis en stappen in de auto. Harry gaat achter het stuur zitten en ik ga op de bijrijderstoel zitten. Harry start de auto en we rijden weg.
"Naar welk park gaan we?" Vraag ik.
"Advanture park." Zegt Harry met een grote glimlach. "Ik heb daar een abonnement op." Ik begin te lachen.
'Don't worry ik betaal ook voor jou." Zegt Harry.
"Dat hoeft niet, ik heb mijn pinpas bij me." Zeg ik.
"Nee. Ik betaal." Zegt Harry. Ik rol mijn ogen en Harry kijkt me heel even aan met een twinkeling in zijn ogen.
"Het wordt leuk. I promise." Zegt Harry waarna hij zijn hand op mijn bovenbeen legt en zijn hand op en neer strijkt op mijn been. Ik krijg er kriebele van, vooral als hij per ongeluk dichterbij mijn gebied komt. Ik kijk Harry aan en ik zie dat hij zijn onderlip tussen zijn tanden neemt. Hij kijkt gefocust naar de weg terwijl hij mijn been streelt. Ik leg mijn hand op zijn hand.
'Stop Harry." Fluister ik. Harry kijkt me even aan.
'Waarom?" Vraagt hij eerst bezorgd.
'Ik-ik kan daar niet zo goed tegen." Mompel ik. Harry grijnst.
"It turns you on?" Vraagt Harry terwijl zijn grip op mijn been verstrakt. Ik knik voorzichtig terwijl ik naar buiten kijk door het raam.
"Lou?" Vraagt Harry. Ik kijk hem aan. "Ja Harry?"
"Je maakt me echt vierentwintig zeven horny."
Jajaja mooiste afsluiting ooit *pedoface*
En ja sorry dat het maar 1045 woorden zijn! Ik kon hem echt niet langer maken omdat dat hoort bij het volgende hoofdstuk :)
Ily all so much en bedankt voor het wachten voor deze update!
Lots of love x chantallieee
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...