Chapter 19.

9.9K 623 463
                                    

Lees de A/N aan het einde van dit hoofdstuk pls

XL CHAPTER 2360 WOORDEN

Louis p.o.v
Ik krijg een rilling door me heen als ik een bordje "Coventry" zie. Zayn verminderd zijn snelheid en al gauw zijn we midden in de stad. Ik zie hem bedenkelijk om zich heen kijken.

"Ik ken dit, we zijn er zo." Mompelt Zayn. Ik knik en kijk naar buiten.

"Laylane 31 right?" Vraagt Zayn.

"Jep." Zeg ik.

We rijden een straat heen en ik kijk naar alle huisnummers. Aan de rechterkant zijn de even getallen en aan de andere kant de oneven getallen. 23,25,27,29,31. Zayn stopt en parkeert zijn auto asociaal op de stoep. Ik wil eigenlijk lachen- maar ik ben te gespannen. We stappen beiden uit. Het is een groot vrijstaand, wit huis. Het ziet er erg mooi en duur uit. We lopen naar de voordeur. Ik bel aan maar Zayn is ongeduldig en bonkt drie keer hard achter elkaar op de deur.

"Niet zo pussy doen Louis." Zegt Zayn met een grijns. Ik rol mijn ogen en schrik op als de voordeur open gaat. Een man in paniek opent de deur.

"Louis?" Vraagt de man buiten adem.

'Dat ben ik. Waar is Harry?" Vraag ik.

"Boven, kom snel hij is helemaal door het lint gegaan." Zegt de man onrustig. Zayn en ik lopen naar binnen. Meteen zien we de ravage die Harry heeft aangericht. Overal ligt rommel en veel dingen zijn stuk gemaakt. Zoals de lamp die waarschijnlijk naast de bank hoort te staan. Van boven horen we allemaal gerommel. Ik bedenk me geen moment en ren de trap op. Ik open een deur- geen Harry. Ik open de volgende deur. En daar is hij dan. Hij heeft een computer kapot gemaakt, nog een lamp, de lamp die op het plafond hoorde, boeken kapot gescheurd- waar de fuck is hij mee bezig?

"Harry!" Zeg ik. Harry draait zich geschrokken om. Zijn ogen zijn knalrood en zijn handen trillen. Er zitten sneeën in zijn handen en armen. Waarschijnlijk van alles kapot maken. Ik huiver en zet een stap dichterbij hem.

"Waarom Harry?" Vraag ik gebroken.

"Door die klootzak, ben ik mijn baan kwijt!" Schreeuwt Harry huilend.

"Sst, ik heb al met Jade gepraat. Je word wel weer aangenomen. Maar je moet niet dingen gaan vernielen." Zeg ik op een rustigere toon. Harry haalt trillerig adem.

"Ik verpest altijd alles." Snikt Harry.

"Nee dat doe je niet. Je moet alleen leren omgaan met situaties." Zeg ik waarna ik zijn handen pak.

"Kijk nou naar je. Je verwond jezelf! Dat is je vader niet waard Harry." Zeg ik.

'Sorry Lou-is." Snikt Harry.

"Je hoeft geen sorry te zeggen tegen mij." Zeg ik.

"Ja maar denk maar niet dat ik sorry ga zeggen tegen mijn pa!" Snauwt hij ineens. Ik schrik van zijn reactie en schud mijn hoofd.

"Denk je dat ik dat verwacht? Natuurlijk niet Harry. Van mij mag je hem vergeten en hem nooit meer zien. Maar het is en blijft je fucking vader! Mijn vader heeft heel vroeg het gezin verlaten Harry, ik weet verdomme niet eens waar hij is, of hij überhaupt nog leeft. Wees blij dat jij dat wel weet." Snauw ik terug. Harry knijpt zijn ogen samen. Ik laat zijn handen los.

"Sorry, als ik boos word knijp ik." Zeg ik verontschuldend.

"Ik heb liever dat je ergens anders in knijpt." Mompelt Harry met een grijns. Mijn mond valt open.

"Je bent ongelofelijk." Zeg ik.

"Sorry van je pa Louis.. Ik wist het niet." Zegt hij weer serieus. Ik slik en geef hem een knikje.

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu