Chapter 36

6.3K 320 122
                                    

Update yay! Spam maar weer ;) I missed you all♡

Harry p.o.v
Ik snap niet waarom Louis zo afstandig doet. Ja we hebben ruzie gehad, maar ik heb hem gisteren geholpen en er is gewoon geen reden om zo tegen mij te doen. Ik rol mijn ogen.

"Je kan zo niet alleen thuis zijn Louis. Je moet even uitzieken." Zeg ik.

"Jij bepaald niet wat ik doe." Snauwt Louis. Ik sta op en ga dichterbij hem staan.

"Gaan we zo tegen elkaar doen? Wil je dit? Dat we tegen elkaar schreeuwen? Dat we elkaar afsnauwen?" Vraag ik. Louis zucht diep en rolt zijn ogen arrogant.

"Ik ben hier gewoon klaar mee." Zegt Louis.

"Waarmee?" Vraag ik.

'Ons- ik bedoel er is geen eens een 'ons' geweest. Wat het ook was, het is afgelopen. Dat zei je zelf in het restaurant." Snauwt Louis waarna hij de dekens van zich afslaat.

"Ga je me zo behandelen? Na alles wat we hebben meegemaakt?" Vraag ik.

"Jezus Harry!" Louis gooit zijn handen in de lucht.

'Ga alsjeblieft niet het slachtoffer spelen, want dat ben je niet!" Snauwt hij waarna hij uit bed stapt.

"Jij, bent diegene die niks wilde meer. Jij, bent diegene die me heeft laten stikken voor één of andere kantoortrut. We hebben geneukt Harry, en je laat me daarna stikken. Ik ben niet één van je sletjes. Ik ben een jongen, een jongen met gevoelens. En ik laat me niet zo gebruiken. Ook niet door jou. Laat me met rust en neuk het hele kantoor maar." Snauwt Louis heel boos waarna hij me een duw geeft en de kamer verlaat voordat ik ook maar een woord kan uitbrengen. Mijn mond valt open van verbazing. Ik snap nu wel waarom hij boos is, maar dit ben ik. Zo gaat mijn leven. En ik kan me niet veranderen voor hem. Het is slecht van me om hem de liefde te verklaren en daarna met Allysia uit te gaan, maar ik vind het moeilijk om met mijn gevoelens om te gaan. En ik vind het al helemaal moeilijk om erover te praten. Ik ben niet een open boek. De voordeur valt met een harde klap dicht.

Ik denk vooruit, naar alle problemen die er komen als ik wel echt een relatie met Louis zou krijgen. Ik weet niet of mijn moeder het accepteert, omdat ze best boos, teleurgesteld en verdrietig was toen papa vertelde dat hij homoseksueel is. Ik wil haar niet teleurstellen. Ze is daarvoor te belangrijk voor mij. En het mijn vader vertellen gaat heel raar lopen. Hij weet dat ik een afkeer heb tegen homo's, en dan vooral een afkeer heb tegen hem. Het kan gewoon niet. Ik ga op het bed zitten en leg mijn hoofd in mijn handen. I fucked up, again.

*next day*

Ik haast me naar mijn auto. Het is vijf voor acht. Over vijf minuten moet ik al op het werk zijn. Wat een rot werktijden zijn het eigenlijk. Ik stap in de auto en doe mijn gordel om waarna ik meteen plankgas naar het kantoor rijd. Ik zie Louis' fiets staan naast de ingang. Ik slik en loop naar binnen, meteen door naar de lift. Zodra ik uit de lift stap knipoog ik even snel naar Caroline die naar me staart. Ze bloost en kijkt weg. Ik grinnik en loop langs Niall, Zayn en Liam. En oh- Louis. Niall werpt me een dodelijke blik toe. Ik kijk hem boos terug aan. Heeft die sukkel alles aan Niall verteld? Jeetje wat een zielig persoon is Louis. Louis ziet er slecht uit. Hij heeft een joggingbroek en een sweater aan. Hij heeft zijn capuchon over zijn hoofd en er zitten dikke wallen onder zijn ogen. Hij ziet er moe uit. En voor een seconde voel ik medelijden. Maar dan loop ik gauw door naar mijn kantoor. Ik open mijn kantoor deur en zie Allysia bukken met een kastje. Ze heeft een kort rokje aan waardoor ik dus haar string zie. Damn. Ik bijt op mijn lip en voel mijn grote vriend daar benden al groeien. Ik kuch even zodat ze het hoort dat ik er ben. Ze draait zich geschrokken om. Haar wangen worden vuurrood en ik glimlach.

"Hee." Zeg ik.

"Hi." zegt ze ongemakkelijk.

'Ben je al lang hier?" Vraag ik aan haar waarna ik mijn tas op mijn bureau leg.

"Ik ben er sinds kwart voor acht. Ik heb koffie voor ons gezet." Zegt ze vriendelijk.

"Dankjewel." Zeg ik waarna ik de beker koffie pak. Ik neem een slok en ga zitten op mijn bureau.

"Wat moet ik doen?" Vraagt ze.

"Dat weet Jade wel." Zeg ik. Ze schudt haar hoofd.

"Nee. Jade heeft me aangewezen als jouw assistente. Dus ik moet alles doen wat jij van me vraagt." Zegt ze.

"Alles?" Vraag ik waarna ik mijn wenkbrauwen twee keer ophaal. Allysia's wangen worden nog roder en ik begin te lachen.

"Grapje. Ehm begin maar met de mailtjes te lezen en de belangrijkste over grote geld bedragen of van grote bedrijven moet je naar mij doorsturen en de rest kan je naar Liam, Louis, Zayn en Niall sturen." Zeg ik. Allysia knikt en gaat meteen achter het bureau zitten en aan het werk.

"Sorry dat ik gisteren zo snel wegging." Zeg ik.

"Het is oké. Ik was toch moe, dus ik ben vroeg naar bed gegaan." Zegt ze glimlachend.

'Mooi." Zeg ik waarna ik opsta en weer naar de deur loop met mijn koffie.

'Eh ja Harry?" Vraagt ze.

'Jaa Allysia?' Vraag ik.

"Ik vond het leuk gisteren." Zegt ze.

'Ik ook." Zeg ik.

"Het is voor herhaling vatbaar." Zegt ze met een knipoog. Ik glimlach en verlaat mijn kantoor. Ik loop door naar de kantine waar ik mijn koffie in de afvoer leeggooi. Smerige zwarte koffie.

"Oh hee Harry! Jou moet ik nou net hebben." Zegt Jade gehaast. Ik zucht diep en draai me om.

"Ja Jade?" Vraag ik.

"Allysia wordt jouw assistente. Eerst wilde ik Louis aanstellen als jouw assistent, maar hij heeft het aanbod geweigerd. Hij werkt nu bij de andere jongens." Zegt ze. Ik knik. Waarom heeft Louis dit geweigerd? Weet je hoeveel meer loon hij zou krijgen. Wat hij echt hard nodig is. Louis komt net de kantine inlopen. Hij zet koffie voor zichzelf en kijkt me niet aan. Hij ziet er echt slecht uit. Komt dat door mij? Of is hij gewoon een beetje ziek? Ach wie houdt ik nou voor de gek. Tuurlijk is dit mijn schuld.

"Waarom heb je Jade's aanbod geweigerd?" Vraag ik aan Louis.

'Omdat ik het niet kan uitstaan om met jou in één ruimte te zijn."

THIS IS SO SAD. BUT I LOVE IT TO WRITE THIS :)

Ik ga volgende week naar Parijs met school! Ik ga wss wel veel schrijven in de trein enzo, dus ik hoop dat ik volgende week weer kan updaten!

I LOVE YOU ALL AND PLS VOTE EN COMMENT! BC DAT GEEFT ME MOTIVATIE!

xxx chantallegie









Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu