*warning dit hoofdstuk bevat grof taalgebruik*
Harry p.o.v
"Omdat ik het niet kan uitstaan om met jou in één ruimte te zijn"Ouch die deed pijn. Louis kijkt meteen weg en loopt met zijn bekertje koffie de kantine uit. Ik leun met twee handen op het aanrecht en zucht heel diep. Ik heb het echt verkloot.
'Focking hel." Scheld ik.
'Pardon?" Zegt Zayn die de kantine in komt lopen.
"Niks." Snauw ik.
'Jezus Harry, ben je ongesteld ofzo?" Zegt Zayn geïrriteerd.
'Kan je niet voor één keer je bek dicht houden?" Snauw ik. Zayn gaat recht voor me staan en kijkt me boos aan.
"Gozer jij moet echt even normaal doen. Je hebt mood swings van hier tot Tokio." Zegt Zayn.
'Je zal het toch niet begrijpen Zayn." Zeg ik waarna ik me omdraai. Zayns hand grijpt naar mijn schouder waardoor ik meteen weer omdraai.
"Je moet niet denken dat ik niets door heb. Ik weet donders goed dat Louis en jij meer dan vrienden zijn of waren." Zegt Zayn. Ik vergroot mijn ogen. Ik bal mijn vuisten en span mijn kaken aan.
"Heeft die domme Ier iets door geluld?" Vraag ik boos. Zayn rolt zijn ogen en geeft me een duwtje.
'Tuurlijk niet. Ik ben niet blind. Je kan het gewoon zien. Jullie gedroegen je als een stel, en nu gedragen jullie je als een stel dat ruzie heeft." Zegt Zayn. Ik zucht geïrriteerd.
"Kom we gaan een peukie doen." Zegt Zayn. Verlaat de kantine en ik loop achter hem aan. Ik rook eigelijk niet zo vaak. Maar ik kan het nu wel even gebruiken. Zayn drukt op het lifknopje.
"We gaan naar het dakterras." Zegt hij. Ik knik en stap samen met hem in de lift. Ik kijk in de liftspiegel en zie dat mijn hoofd rood is. Ik haal een hand door mijn haren- die helemaal nat zijn van zweet. Ik span me altijd enorm in als ik boos ben. Ik zucht en ben blij als de liftdeuren weer open gaan. Ik begon het al benauwd te krijgen.
Zayn pakt een zakje uit zijn broekzak en vloeipapier. Ik begin te grijnzen. Het is geen shag maar ik ken het maar al te goed. Het is wiet. Wiet is trouwens niet heel slecht voor je. Als je het af en toe neemt, dan is het gewoon oké. Hij maakt twee joints en steekt eerst zijn eigen aan. We gaan tegen het hek aan leunen en kijken naar beneden. Zodra zijn joint aan is, geeft hij het aan mij. Ik zet de joint tussen mijn lippen en neem een hijsje. Ik voel de wiet door mijn luchtwegen naar mijn longen gaan. Meteen ontspant mijn hele lichaam.
"God dammit, dit was ik nodig." Zeg ik waarna ik op de grond ga zitten. Zayn begint te lachen en gaat naast me zitten. Hij blaast de rook uit in mijn gezicht waardoor ik begin te lachen.
"Maar eey, dude. Ben je dus gay?" Vraagt Zayn. Ik slik en neem eerst nog een hijs van mijn joint.
"Biseksueel denk ik. Nou eigenlijk, ik val niet op jongens. Ik val alleen op Louis." Geef ik eerlijk toe.
"Dus je zou verder op geen andere jongen kunnen vallen?" Vraagt Zayn. Ik schud wild mijn hoofd.
"Nope. Ik zie ze als vrienden en ik word echt niet geil van jongens." Zeg ik terwijl ik een hand door mijn haren haal. "Alleen van Louis dus."
"Ik snap hem. Maar wat is er nu tussen jou en Louis dan?" Vraagt Zayn.
"Niks. We hebben nooit iets gehad. We zeiden wel dat we van elkaar houden en we sliepen samen. Maar dat is het." Zeg ik.
"Oké jaa. Mag ik een ongemakkelijke vraag stellen?" Vraagt Zayn. Ik voel de vraag al aankomen. Ik knik.
"Hebben jullie seks gehad?" Vraagt hij. Mijn wangen beginnen te gloeien en ik knik.
"En het was niet raar?" Vraagt Zayn. Ik schud mijn hoofd.
"Ik ging in hem, you know. Dus het is niet veel anders." Zeg ik. Zayn knikt en geeft me een schouderklopje.
"Eeh. En wat nu?" Vraagt hij.
"Hem vergeten. We hebben ruzie. Dus ik laat het wel. Ik denk niet dat ik de juiste voor hem ben. Ik val ook niet echt op jongens, alleen op hem. Hij kan beter een lievere jongen zoeken. Ik ga gewoon weer chicks fixen en neuken. Zo ben ik, en daar kom ik niet van af." Zeg ik simpel waarna ik nog een hijs neem. Ik voel me helemaal ontspannen en het voelt zo ontzettend goed.
'Ik sta achter al je keuzes, bro." Zegt Zayn. Ik voel me wat lichter in mijn hoofd worden en pak Zayns schouder vast.
"Jij bent ook niks meer gewend." Zegt Zayn lachend.
"Ik gebruik dit spul niet meer." Lach ik.
"Dat valt te merken." Zegt Zayn lachend waarna hij opstaat, zijn joint op de grond gooit en erop stapt. Hij reikt zijn hand naar me uit en ik neem het aan. Hij trekt me overeind en ik wankel wat. Zayn geeft me een duwtje waardoor ik bijna val. Ik schiet in een lachbui. Ik ben echt niets meer gewend.
Wat is er met me gebeurd?
Zayn en ik stappen in de lift en stappen op onze afdeling weer uit.
"We ruiken sowieso naar wiet." Sis ik. Zayn pakt een deoflesje van zijn bureau en spuit mijn hele lichaam onder de deo. Ik begin te hoesten en Zayn spuit zichzelf ook onder de deo en loopt dan naar zijn bureau. Jade komt aanlopen en ik zit nog steeds te lachen. Zayn blijft ook lachen waardoor ik weer harder moet lachen.
"Harry? Kan je even naar mijn kantoor komen?" Vraagt ze. Ik draai me om en knik. Ik loop achter haar aan. Zodra ik in haar kantoor ben ga ik zitten op het bureau. Jade gaat zitten op haar stoel en kijkt me streng aan.
"Omdat jij de laatste tijd niet serieus te werk gaat, en je erg achterloopt met je werk moet je vanavond extra werken." Zegt ze bitchy. Ik steek mijn middelvinger naar haar op.
"Harry ik meen het. Dit keer krijg je echt ontslag als je niet meewerkt." Zegt ze. Ik zucht diep.
"Moet ik alleen overwerken?" Vraag ik als een zeurderig kind van twee jaar.
"Nee Allysia moet ook en nog een paar mensen van andere afdelingen. Maar als goed is zijn jullie twee vanavond alleen op deze afdeling." Zegt Jade.
"Oké." Grijns ik.
HAHAHAHA OEHH *pedoface*
VOTE EN COMMENT PLEASE! MIJN MOTIVATIE IS ECHT NUL *bloost*
Love ya alll xxxx
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...