Chapter 48.

6.4K 237 130
                                    

*unedited* sorry voor spellingsfouten heb het hoofdstuk niet nagekeken*

Harry p.o.v

"Pap-"

"Ik ben je pap niet, al hoewel, je mag me wel daddy in bed noemen." Zegt Louis met een knipoog. Ik vergroot mijn ogen en kijk verbaasd naar Louis die naar me toe komt lopen.

"Louis-dit- wow." Zeg ik stotterend. Ik sta op en loop op hem af. Hij omhelst me en duwt me stevig tegen zich aan.

"Ik weet het Harry, ik weet het." Fluistert hij. Hij strijkt over mijn rug heen.

"Ik heb je zo gemist." Snik ik. Een traan rolt over mijn wang.

"Ik jou ook." Fluistert Louis. Ik kijk hem aan en geef hem een kus op zijn lippen.

"Waarom ben je hier?" Vraag ik voorzichtig.

'Ik wil jou. En je vader informeerde me dat je niet lekker in je vel zat en dat je hier was." Zegt Louis. "Je zat niet lekker in je vel omdat we uit elkaar waren." Ik knik.

'Ik ben hier om...om." Hij stottert en pakt mijn hand vast. Hij kust de bovenkant van mijn hand.

"Om mijn liefde voor jou te verklaren." Maakt hij zijn zin af. Tranen rollen over mijn wangen.

'Ik houd zoveel van je." Huil ik. Louis kust mijn lippen en legt zijn handen in mijn nek. Ik knijp met mijn handen in zijn heupen en duw hem stevig tegen me aan. Louis' tong dringt mijn mond binnen en we zoenen alsof er geen morgen meer gaat komen. De zoen is zo intens. Beiden huilen we. De passie spat van de zoen af. Elk deel van mijn lichaam smacht naar meer. Ik wil elk deel van zijn lichaam aanraken, strelen, en likken. Ik wil hem. Ik wil in hem. We trekken voorzichtig terug van de zoen. Ik kijk in zijn waterige ogen. Ogen die vol liefde staan.

'Kunnen we alsjeblieft naar de hotelkamer gaan? Ik wil mijn liefde voor jou bewijzen." Fluistert Louis. Ik knik en pak zijn hand stevig vast. We verlaten de zaal. Over een uur worden we bij het restaurant verwacht en daarna is het feest. Louis en ik stappen in de lift. Ik duw Louis zachtjes tegen de wand van de lift en geef hem een kus. Louis geeft me een knipoog en laat zijn hand van zijn borst naar beneden glijden.

De lift deuren gaan open en we lopen naar mijn hotelkamer. Ik open de deur en Louis sluit de deur achter ons.

"Wat een mooie hotelkamer." Zegt Louis bewonderend. Ik knik. Louis gaat op het bedrand zitten. Ik trek mijn jasje uit en ontkoop mijn witte blouse. Louis kijkt met grote ogen naar me.

"Damn wat ben jij sexy." Mompelt Louis. Ik kijk hem met een grijns aan. Ik ga voor hem staan en duw hem voorzichtig naar achter. Hij beland op zijn rug op het bed en ik ga boven hem hangen. Ik duw mijn heupen tegen de zijne en een kreun verlaat zijn lippen. Ik kus zijn nek. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en laat mijn vingertoppen over zijn borst glijden.

Ik ga van hem af en trek mijn broek uit. Louis doet hetzelfde en laat zijn ogen over mijn lichaam glijden. Ik kijk naar zijn mooie strakke lichaam. Ik krijg een flinke boner en een blos neemt plaats op mijn wangen. Ook bij Louis is er een dikke bobbel te zien in zijn boxer.

"Wat heb ik jouw lichaam gemist." Zeg ik met een grijns. Ik ga weer boven hem hangen en wrijf met mijn hand over zijn boxer. Louis' ogen staan wijd open. Ik pak de elastiek van zijn boxer vast en trek het naar beneden. Zijn boner komt tegen zijn buik. Ik gooi zijn boxer van het bed af en sluit mijn hand om zijn boner heen. Meteen sluit Louis zijn ogen van genot.

Ik ga met een rustig tempo op en neer en streel met mijn duim zijn eikel. Ik voel hoe zijn lichaam zich aanspant. Ik breng mijn mond naar zijn boner en sluit mijn lippen er omheen. Ik ga nog steeds zachtjes met mijn hand op en neer terwijl mijn tong over zijn eikel glijd. Gedempte kreunen zijn te horen uit Louis' mond. Ik ga op en neer met mijn mond en zuig af en toe zachtjes. Louis grijpt het dekbed vast. Diepe zuchten en zachte kreunen verlaten zijn lippen. Ik trek voorzichtig terug en kijk naar Louis. Hij ligt helemaal ontspannen op bed.

Ik trek mijn boxer uit en Louis opent zijn ogen. Hij kijkt meteen naar mijn boner en er komt een felle blos op zijn wangen. Ik ga weer boven hem hangen en druk een kus op zijn lippen. Ik spreid zijn benen en duw mijn boner zachtjes in hem. Ik snak naar adem als hij er helemaal in zit. Louis' mond valt open van genot en zodra ik zachtjes begin te stoten rollen zijn ogen naar achteren. Hij zet zijn nagels zachtjes in mijn schouders. Elke keer als ik iets harder stoot knijpt hij in mijn schouders. Kreunen vullen de hotelkamer. Zweetdruppels vallen van mijn voorhoofd. Louis' lichaam begint tegen de mijne. Onze monden zoeken elkaar en we beginnen heftig te zoenen. Louis kreunt binnenmonds. Onze tongen draaien om elkaar heen en ik stoot iets harder.

'Ah." Kreunt Louis. Ik sluit mijn ogen en stoot door.

'Ik houd van je." Fluister ik.

'Ik ook van jou." Fluistert Louis terug terwijl ik diep in hem stoot.

"Ik-ik kom bijna." Zegt Louis moeilijk.

'Ik ook." Zeg ik in een zucht. Ik begin iets sneller te stoten en voel Louis klaarkomen. Zijn goedje komt op onze buiken. Ik voel een bekend gevoel zich vormen in mijn onderbuik. Ik ontspan helemaal en kom in Louis klaar. Louis' borst gaat hevig op en neer en Louis en ik zijn beiden buiten adem. Ik trek voorzichtig terug en laat me naast hem neer vallen.

"Dit was geweldig." Fluistert Louis.

"Zeg dat wel." Zeg ik. "Zullen we gaan douchen? We zitten er helemaal onder." Louis en ik beginnen te lachen. We stappen uit bed en we lopen naar de badkamer.

"Iel." Zegt Louis lachend.

"Wat?" Vraag ik. Louis wijst naar het sperma dat langs zijn binnenbeen naar beneden glijd. We beginnen beiden te lachen. Ik doe snel de douche aan en we gaan samen onder de douche staan. Ik ga achter hem staan en sla mijn armen om Louis heen. Ik leg mijn kin op zijn schouder.

'Ik houd zoveel van je Harry." Zegt Louis.

'Ik houd ook heel veel van jou. Laat me niet meer gaan, alsjeblieft." Ik klink bijna wanhopig.

'I won't"

GOALS SORRY VOOR DE DETAIL SMUT ALS ER MENSEN ZIJN DIE HIER GEVOELIG VOOR ZIJN... SORRY

BUT YAY!

COMMENT, VOTE PLS!

het boek is al bijna ten einde omygosh... idk hoeveel hoofdstukken nog... :( crying..

Xx chantal!



Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu