WHAT? 555 COMMENTS? OMG IK BEN JULLIE ZO DANKBAAR! Ik heb een follow spree gedaan en message spree ding yay bc you all deserve it. GET READY FOR THIS CHAPPIEEE
Louis p.o.v
Mijn woede begint te koken en het liefst sla ik mijn vlakke hand tegen Jades wang- maar omdat ik geen meisjes sla, houd ik me in. Ik kijk Jade boos aan en schud mijn hoofd.'Jij weet het fucking verhaal niet!" Schreeuw ik ineens. Jade schrikt van mijn reactie en wilt een hand op mijn schouder leggen. Ik sla haar hand weg.
"Die vent, is zijn fucking vader!" Schreeuw ik nog luider. Jades mond valt open. Ik wijs met mijn vinger naar haar.
"Jij straft Harry voor iets waar hij niks aan kan doen!" Schreeuw ik in haar gezicht terwijl ik nog steeds naar haar wijs.
'Jij denkt verdomme niet na!" Schreeuw ik. Tranen rollen over mijn wangen.
"Louis-"
"NEE!" schreeuw ik met alle kracht dat ik nog heb.
"Jij gaat een keer luisteren naar mij! Je neemt Harry weer aan! Of ik zorg dat deze hele afdeling ontslag neemt." Dreig ik.
"Louis je dreigt! Ik kan je nu ontslag geven." Zegt ze streng.
'Doe maar, ik heb niks meer te verliezen. Je hebt het verprutst." Zeg ik gefrustreerd. Jade schud haar hoofd.
"Kom even mee naar mijn kantoor." Zegt ze. Ik blijf stil en volg haar, naar haar kantoor. Ze gaat zitten achter haar bureau en ik ga zitten op de stoel tegenover haar.
"Het goede nieuws is, dat we door de controle zijn. Des heeft beloofd om niks te vertellen over het ongeval in Harry's kantoor." Zegt ze.
"Oh en als hij dat wel deed had ik zijn werk gebeld en verteld dat hij zijn eigen zoon seksueel misbruikt heeft én mishandeld." Zeg ik met een schorre stem. Jade kijkt me verbaasd aan.
"Ik- ik wist dit niet Louis." Zegt ze rustiger.
"Nee jij weet helemaal niks!" Snauw ik.
"Kan je het me rustig uitleggen?" Vraagt ze.
"Des Styles is Harry's vader. Des heeft het gezin verraden want hij was homo en werd alcoholist door de scheiding, hij sloeg Harry en misbruikte hem, en dat heeft hij zelf toegegeven, en het liefst geef ik hem aan bij de politie." Zeg ik vol woede. Jade knikt en legt haar hand op mijn hand. Ik rol mijn ogen.
"Ik snap dat je boos bent, en dat dit allemaal heel oneerlijk is. Maar dit was een controle. Harry heeft een werknemer in functie aangevallen, buiten het feit dat het zijn vader is, is dit niet toegestaan. Hij had zich volwassen moeten gedragen." Zegt ze.
"Jade, is er een indeling geweest met welke controleur, waar ging controleren?" Vraag ik negerend haar antwoord. Ze schud haar hoofd.
"Alle controleurs werden naar een kantoor gestuurd. Om te kijken of alles netjes was." Zegt ze.
"Heb je al in de computer ingevuld dat Harry ontslagen is?" Vraag ik. Ze schud haar hoofd. "Mooi. Houden zo." Ik sta op. Ze fronst haar wenkbrauwen.
"Waar ga je heen?" Vraagt ze.
"Harry zoeken, duh." Zeg ik. Ze knikt en staat op. Ik loop naar de deur van haar kantoor en kijk haar nog een keer aan.
"Oja, je neemt Harry weer aan als ik hem heb gevonden. Dit is geen vraag of verzoek, maar een eis." Zeg ik waarna ik de deur uitloop en met een zwaai dicht gooi.
Ik loop naar de lift en stap in de lift. En laat daar Des Styles zijn, in de lift met mij. Een grijns bespeelt mijn lippen. Ik ga voor hem staan. De liftdeuren achter me sluiten zich. Ik hoor Des duidelijk slikken.
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...