Chapter 35.

6.4K 334 190
                                    

UPDATE YAY HAPPY?

Louis p.o.v
"Ja kijke eens wie we daar hebbe lul." Mompel ik. Luke begint te lachen. Hij gaat tegenover me staan. Hij neemt diep adem.

'Mmh de sterke geur van alcohol." Grijnst Luke.

'Moet jij geen ranja drinken sukkel.' Zegt een jongen die naast Luke staat.

'Nee ikke ben geen tien jaar oud." Zeg ik waarna ik naar rechts wankel.

"Stomme homo." Zegt de andere jongen. Waarom zijn ze met zoveel? Het zijn er één, twee, negen, zes-ik weet het niet meer.

"Houd je bakkus." Zeg ik waarna ik hard begin te lachen. Ik begin wazig te zijn en leun tegen de lantaarnpaal aan.

"Jij zegt me niet wat ik moet doen." Zegt de jongen met zwart haar.

'Jij hebbe lelijke haren." Mompel ik.

"Jij hebbe straks geen ogen meer, nadat ik ze dicht heb geslagen." Zegt de jongen die me tegen de muur aanduwt. Met een klap komt mijn achterhoofd tegen de muur. Een pijnscheut gaat door me heen. Ik knijp mijn ogen dicht. Fuck. Luke komt voor me staan en geeft me een stomp in mijn maag. Pijn gaat door mijn lichaam. Een traan rolt over mijn wang.

'Ik houd niet van watjes zoals jij." Zegt Luke.

"Ikke houd van lantaarnpalen." Zeg ik dromerig.

"Jij kut joch. Jij bent anders dan de rest. Jij bent niet helemaal goed in je hoofd. Je bent ziek. Je bent een afschuwelijk persoon, en niet te vergeten ontzettend lelijk. Je bent een klein kind, met één klap lig je al op de grond. Jij bent psychisch niet goed. Want jij bent een homo. Zo simpel is dat. Je bent van een ander ras. Jij-" Langzaam begin ik te huilen. Elk woord dat hij uitspreekt raakt me. Het doet me zoveel pijn. Nog meer pijn dan de klappen en de trappen die ik tegen mijn lijf krijg. En het ergste is nog wel dat ik elk woord geloof.

"Hij wat?!" Hoor ik een bekende stem heel hard en woedend schreeuwen.

"Verdomme vieze vuile klootzak dat je bent." Scheld Harry die rennend op ons afkomt. De jongen met zwart haar rent weg waardoor de jongen met een rare kleur haar- welke kleur kan ik even niet plaatsen, begint te schreeuwen en ook wegrend. Luke integendeel begint te lachen. Maar die lacht niet lang meer. Harry grijpt Luke van achteren en laat Luke keihard vallen. Ik wankel en probeer naar Harry toe te lopen. Harry kijkt me voor heel even aan. In zijn ogen kan ik de woede en de pijn zien die hij voelt. Maar ik geloof dat de woede op Luke is gericht. Luke probeert op te staan maar Harry houdt hem tegen.

'Jij, blijft, uit, Louis' buurt. Als ik je verdomme nog één keer in zijn buurt zie, breek ik alle botten in je lichaam." Zegt Harry ruw en vol woede. Ik schrik er bijna van. Harry laat Luke los en Luke staat voorzichtig op. Hij slikt en kijkt me aan voordat hij weg van ons loopt. Ik wankel en ik voel me benen ineens niet meer. Ik zak in elkaar en ik hoor Harry mijn naam schreeuwen. Mijn hoofd raakt de harde, koude tegels. Een warm straaltje glijd langs mijn hoofd. Ik zie twee voeten op me aflopen. Twee sterke armen pakken me stevig vast.

"Fuck." Mompelt Harry. Hij drukt me stevig tegen zich aan. Mijn ogen rollen weg.

~

Ik knipper met mijn ogen en open ze voorzichtig. Een pijnscheut schiet door mijn hoofd. Ik grijp naar mijn hoofd. Ik kijk om me heen. Ik lig op een bed, in een donkere kamer. Ik herken de kamer meteen. Het is Harry's slaapkamer. Ik heb toch niet? Ik heb toch geen seks met hem gehad? Ik houd de dekens wat omhoog en zucht opgelucht als ik zie dat ik gewoon een shirt en boxer aan heb. Ik kijk naast me en zie Harry niet naast me liggen. Wat is er gisteren gebeurd? Ik kan me vage dingen herinneren. Ik ben met Eleanor uit geweest en toen kwam ik Harry tegen. Ik kreeg gedoe met hem en toen ben ik weggegaan. Ik heb me lopen bezatten, maar de dingen erna zijn allemaal heel onduidelijk. Ik weet dat het iets met Luke en Harry te maken heeft maar wa-

"Hee Louis, hoe voel je je?" Harry stapt de kamer binnen. Hij gaat zitten op het einde van het bed. Hij kijkt me aan. Zijn haren zitten in de war en zijn ogen staan slaperig. Hij draagt alleen een boxer wat me vreselijk afleidt. Ik kan de erge dingen die hij heeft gezegd gisteren niet vergeten.

"Wel oké. Alleen erge hoofdpijn." Zeg ik. Harry overhandigt me een glas water met een aspirine. Ik glimlach dankbaar en leg de aspirine op mijn tong waarna ik een slokje water neem. Ik slik de aspirine door en neem nog een slokje water.

"Kan je me vertellen wat er gisteren is gebeurd?" Vraag ik.

"Je was heel erg dronken. En je kwam Luke en zijn groepje tegen. Ze hebben je uitgescholden, geslagen en getrapt. Je kon er niks tegen doen. Je was weerloos. Je was zo dronken dat je amper kon lopen, en je kon niet eens normaal praten. Je hebt geluk dat ik er op tijd bij was. Ik zou niet willen weten wat er was gebeurd als ik je niet had gezien." Zegt Harry. Ik kijk naar mijn glas water.

'Je hebt trouwens een wondje aan de zijkant van je hoofd want je zakte door je benen. Ik heb er een grote pleister opgeplakt want het bleef maar bloeden.' Zegt Harry.

"Dank je." Mompel ik.

"Wil je slapen?" Vraagt Harry. Ik schud mijn hoofd.

"Nee ik wil naar huis."

Kut Louis -_-

IMPORTANT!

3 weken niet geupdate.. dat vind ik zelf een ramp, en ik heb er ontzettend veel spijt van.. Sorry. Ik heb het echt heel druk. Mijn toetsweek start nu en ik werk minimaal 15 uur per week.. en ik heb een pony. Wattpad komt helaas op de laatste plaats maar ik doe mijn best. Ik schrijf zo snel mogelijk weer. Thanks voor het wachten, ik houd van jullie♡

COMMENT EN VOTE DAT GEEFT ME MOTIVATIE LIEFIES! ♡

ILY ALL xx chantal :)

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu