IM BACK AND I LOVE THIS CHAPPIE GO READ IT!
Harry p.o.v
Ik kijk op, mijn ogen worden groter en het voelt alsof mijn luchtwegen zich dichtknijpen. Het bloed stroomt naar mijn hoofd en ik weet zeker dat ik nu knalrood ben. Mijn nek aderen zwellen zich op en ik voel mijn hart in mijn keel kloppen. Mijn handen beginnen te zweten. Hoe kan ik me hieruit praten? Niet."Gemma.. Ik-" stotter ik.
"Harry, het is oké." Zegt ze rustig. Ze is rustig, ze is niet boos, ze is niet teleurgesteld- nee ze is rustig. Zal ze me begrijpen? Ik stap bij de jongen vandaan die verward op de grond ligt. Hij staat op en loopt heel snel weg. Gemma komt naar me toe lopen. Ik kijk naar beneden. Ik vermijd het oog contact. Ik voel me zo beschaamd. Ik durf haar niet in de ogen te kijken. Ik ben bang om de pijn in haar ogen te zien. Ze kent me al vanaf mijn geboorte en altijd echt mijn grote zus geweest. Ze dacht altijd dat ik op meisjes viel- wat ikzelf ook dacht. Ik ben alleen zo bang voor haar reactie. Vooral door het hele gedoe met papa. Ik voel twee armen om me heen. Gemma knuffelt me. Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar stevig tegen me aan. Ik heb haar al een tijdje niet gezien en nu pas merk ik hoe veel ik haar heb gemist. Ze laat me los en kijkt me aan met een glimlach. Haar ogen stralen liefde uit.
"Ik ben zo blij voor je Harry." Zegt ze. Meent ze dat? Louis komt naast me staan en steekt zijn hand naar Gemma uit.
"Louis Tomlinson." Zegt hij rustig.
"Gemma Styles. Harry's zus." Zegt Gemma.
"Leuk om je te ontmoeten." Zegt Gemma.
'Inderdaad.' Zegt Louis.
'Hebben jullie een relatie?" Vraagt Gemma met een blos op haar wangen.
"Ehm-" zeg ik.'We proberen elkaar eerst wat beter te leren kennen." Onderbreekt Louis me. Ik geef hem een dankbare blik.
"Gemm, voordat je denkt dat ik al lang homo ben, dat is niet zo." Zeg ik zachtjes. "Ik ben bi denk ik. En het ligt zo ingewikkeld door pap en ik wil je echt niet kw-"
"Ssh Harry, het is goed. Ik ben niet boos of teleurgesteld. Ik ben gewoon ontzettend blij dat je een leuke jongen hebt leren kennen. Zo te zien heeft Louis goede bedoelingen met je. En papa is gewoon een klootzak, en niet omdat hij homo is, nee hij is een klootzak omdat hij zich zo ontzettend slecht heeft gedragen en ons veel pijn heeft aangedaan. Je moet niet denken dat je op je vader lijkt. Want dat is niet zo Harry." Zegt ze. Ik glimlach en durf Louis' hand vast te pakken. Ik voel hoe Louis zijn hand meteen ontspant.
'Weet mama het al?" Vraagt Gemma.
'Nee! Vertel het haar alsjeblieft niet. Ik weet niet hoe ze erop zou reageren en bij haar ligt het nogal gevoelig. Ze denkt dat ik een vriendin heb en die moet ik meenemen naar papa's bruiloft." Zeg ik gestrest.
"Harry, laat me één ding zeggen, liefde moet je niet verzwijgen. Neem Louis mee naar de bruiloft en vertel dat hij je liefde is. Ze zal het begrijpen Harry, ik weet het zeker. Je weet hoeveel mama van je houdt." Zegt Gemma. Ze is echt een ontzettend wijs meisje, altijd al geweest trouwens. Ik knik.
'Dat is niet zo'n slecht idee maar ik moet erover nadenken." Zeg ik.
"Ik ga weer naar mijn vriendengroep. Ik spreek je snel weer Harry. Veel plezier allebei!" Zegt Gemma waarna ze mij en Louis beiden een kus op onze wang geeft. Ze loopt weer weg en ik zucht van opluchting. Het had veel erger kunnen aflopen als ze boos was geworden. Gemma heeft altijd zo veel begrip voor mensen.
"Zie je? Mensen reageren niet altijd slecht." Zegt Louis. Ik knik. Ik ben echt overdonderd. Ik had gewoon helemaal het tegenovergestelde verwacht. Louis geeft een kneepje in mijn hand.
"Zullen we een ijsje halen?" Stel ik voor.
"Jaa lekker!" Zegt Louis enthousiast. We lopen hand in hand naar een ijskraampje.
"Wat voor smaakje wil je?" Vraagt Louis.
"Het liefst jouw cum." Zeg ik. Het bloed stijgt naar Louis' wangen en ik kan het niet laten om te lachen. Louis begint heel schattig te lachen.
"Aardbei, jij?" Zeg ik.
'Vanille." Zegt Louis.
'Één ijsje met aardbei en één ijsje met vanille." Zeg ik tegen de man in het kraampje. De man knikt en maakt onze ijsjes klaar. Ik betaal en geef het vanille ijsje aan Louis. Ik pak ook mijn ijsje en begin te likken. We lopen weer hand in hand naar een bankje. We gaan beiden zitten. Ik kijk Louis aan en begin meteen te lachen want hij stopt het ijsje in zijn mond.
"Holy fuck wat kan je diep." Zeg ik met open mond. Louis haalt het ijsje uit zijn mond en begint te lachen.
"Vanavond uitproberen bij jou?" Zegt Louis met wiebelende wenkbrauwen. Wooh de rollen zijn omgedraaid.
"Ik houd wel van je dirty kant." Zeg ik met een grijns. Louis giechelt en likt verder aan zijn ijsje. Ik neem een likje van zijn ijsje waardoor onze neuzen tegen elkaar aan komen. Louis glimlacht. Na vijf minuten hebben we eindelijk ons ijsje op.
'Zullen we in de boomstammetjes gaan?" Zegt Louis enthousiast. Ik lach.
"Is goed." Zeg ik. Louis sleurt me mee naar de boomstammetjes. We gaan in de rij staan. De rij is gelukkig niet erg lang. Sommige mensen kijken ons aan en ik krijg het er benauwd van. Wat zullen ze wel niet denken? Louis gaat heel dicht tegen me aan staan en drukt een kusje tegen mijn schouder aan. Met mijn andere hand strijk ik door zijn haren. Ik grinnik, wat is hij toch een lieverd.Al gauw zijn we aan de beurt. We stappen in het boomstammetje. Ik ga achter Louis zitten en sla mijn armen meteen om zijn middel. Het boomstammetje verlaat de hal en we gaan de wildwaterbaan in. Louis pakt zijn telefoon en maakt een foto als ik mijn hoofd op zijn schouder heb. Daarna druk ik een kus op zijn wang, waar Louis ook een foto van maakt. Een grote glimlach is op zijn gezicht te zien. Hij stopt snel zijn telefoon in zijn broekzak. We gaan de eerste helling op. Zodra we naar beneden gaan gilt Louis waardoor ik begin te lachen. Ik laat mijn hand wat zakken waardoor mijn hand op zijn dick ligt. Louis spant zich meteen aan en bijt op zijn lip.
'Fuck you." Mompelt Louis. Ik breng mijn lippen naar zijn oor.
"Je bent nu al hard baby." Fluister ik. Ik glip voorzichtig met mijn hand in zijn broek en Louis hapt naar adem.
"Niet hier Harry fucking Styles." Gromt Louis.
"Het kan overal Louis fucking Tomlinson." Fluister ik in zijn oor waarna ik zachtjes in zijn nekvel bijt. Ik pak voorzichtig zijn dick vast en begin zachtjes te trekken. We gaan de volgende helling op en ik streel snel zijn eikel waarna ik mijn hand weer uit zijn broek haal.
"De rest is voor later baby." Fluister ik. Louis is helemaal rood. We gaan van de volgende helling af en we beginnen beiden te lachen. Louis krijgt een plas water tegen zich aan. Ik lach hem uit. Daarna gaan we de grote helling op.
'Damn dit is hoog." Zegt Louis terwijl hij naar beneden kijkt. Ik grinnik.
'Een beetje bang Tomlinson?" Plaag ik. Louis begint te lachen. We gaan naar beneden en trekken een gekke bek op het moment dat de foto gemaakt wordt. En net voordat we beneden zijn bukt Louis naar voren waardoor ik al het water op me krijg. Louis gaat helemaal stuk van het lachen.
'Ik pak je vanavond zo ontzettend hard terug."
Yassss they're cute af!
IK MOET DIT BOEK ECHT MEER UPDATEN WANT DIT BOEK IS MIJN LEVEN.
BTW DE COVER IS VERANDERD! @chewypayne heeft hem gemaakt! Echt ontzettend bedankt! Al mijn covers zijn veranderd yayay
I LOVE YOU ALL AND PLS COMMENT EN VOTE EN VERTEL ME WAT JE ERVAN VIND!
xxxx lots of love chantallliee
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictieHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...