Chapter 15.

9.8K 467 158
                                    

Harry p.o.v

"Nee." Stottert Louis.

"Louis, ga alsjeblieft op de bank liggen." Zeg ik op een strenge toon. Ik zie Louis duidelijk slikken en hij schud zijn hoofd.

"Dat ga ik niet doen." Zegt hij vastberaden. Ik sla met mijn hand op het keukenblad. Louis schrikt en zijn lichaam schokt. Op de één of andere manier word ik emotioneel van zijn schrik beweging.

"Ben je bang voor me?" Vraag ik met een trillende stem. Louis wendt zijn blik af en kijkt naar boven.

'Louis antwoord me!" Zeg ik luid terwijl ik een stap dichter bij hem ga staan. Louis doet een stap naar achteren. Ik schud mijn hoofd.

"Je bent bang voor me." Zeg ik vol ongeloof. "Waarom?"

"Omdat je schreeuwt! Agressief bent! Heel veel stemmingswisselingen hebt en ik bang ben dat je me pijn doet, fuck Harry!" Schreeuwt Louis. Een traan rolt over mijn wang. Waarom ben ik zo emotioneel.

"En ik fucking verliefd op je ben, klootzak." Schreeuwt Louis waarna hij de keuken uitloopt, de deur dichtgooid en daarna naar boven stampt. Ik laat me naar beneden zakken en leg mijn hoofd in mijn handen. Zonder dat ik het wil beginnen mijn tranen te stromen. Ze glijden over mijn wangen, over mijn lippen, op mijn schoot. De tranen zijn zout en ze houden maar niet op. Waarom doet dit me zoveel pijn?

Wat moet ik nu doen? Blijven zitten? Naar Louis toe gaan? Hem uitschelden? Of- nee laat ook maar. Ik haal trillerige adem en probeer met alle kracht dat ik heb op te staan. Ik ga bij de wasbak staan en draai de kraan open. Ik haal mijn handen door de koude straal en gooi het op mijn gezicht. Ik huiver door het koude water. Ik maak mijn gezicht grondig schoon en draai de kraan weer dicht. Ik droog mijn handen af aan een handdoekje en haal een hand door mijn lange haren.

Ik moet naar Louis.

Ik heb medelijden met hem. Ik verlaat de woonkamer en loop rustig de trap op. Naarmate ik verder naar boven loop, hoe hardere gesnik ik hoor. Ik vind dit zielig, hij kan er ook niks aan doen dat hij gay is. Ik open de deur van de logeerkamer, maar zie niemand. Ik loop naar mijn kamer en zie hem met zijn rug naar me toe op mijn bed zitten. Hij zit voorover gebogen met zijn ellebogen op zijn bovenbenen. Zijn schouders schokken van het snikken, en het ziet er zo ontzettend zielig uit. Ik stap op mijn bed en schuif naar Louis toe. Louis kijkt niet op en blijft in dezelfde houding. Ik blijf stil naast hem zitten.

"Dit verdien je niet." Fluister ik. Louis stopt even met snikken- maar gaat daarna weer verder.

"Je verdient geen verdriet of pijn." Ga ik verder. "Ik wil niet dat je bang voor me bent. Ik ben geen lieverdje, dat weet ik, maar jij bent dat wel weetje?" Zeg ik. Louis kijkt op en kijkt naar me. Zijn ogen zijn rood en zijn wangen zijn nat- maar ondanks dat, heeft hij een zwakke glimlach op zijn gezicht.

'Dat is het liefste dat je ooit tegen me hebt gezegd." Grapt Louis. Ik grinnik.

"Ik weet niet wat ik deed." Zeg ik. Louis kijkt me onbegrijpelijk aan. "Die kus, you know?" Louis knikt en zucht.

'Ik wil je geen verkeerde bedoelingen geven." Mompel ik.

"Het is oké." Zegt Louis schor. "Ik kan beter uit je buurt blijven."

"Wat? Waarom?" Vraag ik verbaasd.

"Omdat ik je leuk vind, dat is niet oké snap je?" Zegt Louis.

"Maar Louis, je bent mijn beste vriend. Ik wil je niet kwijt." Zeg ik gebroken. Louis veegt zijn tranen weg.

"Het is beter zo." Zegt Louis waarna hij opstaat. Ik pak zijn arm vast en sta op. Ik schud mijn hoofd.

'Doe dit niet Louis. Alsjeblieft." Smeek ik.

"Ik zie je maandag op het werk." Mompelt hij.

"Waar ga je heen?" Vraag ik.

"Naar huis, even uitzieken." Zegt hij waarna hij zijn arm los trekt uit mijn grip en mijn kamer verlaat. Een gefrustreerde kreun verlaat mijn lippen. Waarom gaat alles verkeerd? Ik wil hem gewoon niet kwijt- als goede vriend. Hij- hij is gewoon een toevoeging aan mijn leven. Ik ga weer zitten op mijn bedrand en hoor de voordeur dichtslaan. Hij is weg. Ik zucht diep.

Ik heb zin in seks.

Wat? Wacht fuck ik heb het al een tijdje niet gedaan. Ik sta al weer veel te lang droog. Damn damn damn. Waarom op dit moment? Misschien gaat mijn frustratie wel weg als ik een goede beurt krijg. Maar van wie? Jade? Nah die doet dat niet. Caroline? Daarbij heb ik het verprutst. Fay? Dat nieuwe buurmeisje, of zou ze niet zo makkelijk te pakken zijn? Ik pak mijn telefoon uit mijn broek zak.

Hii, wil je nog een keer komen douchen? ^^ x Harry je buurman :p

Komt dit bericht niet verkeerd over? Naja pech. Ik neem aan dat ze nog geen nieuwe douche heeft. Niet veel later trilt mijn telefoon.

Heeii hahaha eigenlijk wel, mijn douche is pas over drie weken klaar. Alles is eruit gesloopt en blijkbaar zijn de leidingen kapot. En de monteur kan pas over twee weken komen :/ zeg me maar wanneer ik kan komen x Fay

Hahaha wat een klote monteur. Je mag nu komen hoor ;) de douche is vrij. Xx le harry

Haha okay ik kom er zo aan x le fay

Neeeeej jij bent een vrouw, dus het is dan la, tenzij je een man bent, maar dat ben je geloof ik niet :p x

Haha frans gestudeerd ofzo? X LA fay

Geeeeen hoofdletters, dan betekent het Los Angeles xx

Fuck you x LALELALE fay

Graag x h

Ok x F

Fuck off en kom hierheen bitch x h

Shut up idioot x f

Een brede grijns siert mijn gezicht. En ik sta op. Ik verlaat mijn kamer en loop naar beneden. Ik wil net op de bank gaan zitten als de bel gaat. Ik loop naar de voordeur met een grote glimlach. Ik open de deur.

"Jij bent snel Fay." Zeg ik met een grinnik. Ik vergroot mijn ogen als ik zie wie het is.

Wie is het? *pedoface*
TADATADATADA CLIFFHANGER! WAAAH
BTW 1060 WOORDEN NIET ZO LANG SORRY
ONE DIRECTION WAS AMAZING!! Agajqvajqjqlalafsgdlalala

IMPORTANT
Guysss ik heb een twitter account gemaakt voor Wattpad. Het heet chantallegieWP. Ik ga er info opzetten over hoe ver ik ben met schrijven en zal er sneak previews opzetten :) willen jullie het pls volgen? Ik volg terug :)

Xx chantal

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu