Chapter 16.

8.8K 452 150
                                    

Check de A/N groetjesss ;) have fun with reading.

"Ik moet je teleurstellen, ik ben Fay niet." Zegt hij.

'Nee dat zie ik. Die heeft geen rotkop zoals jij hebt." Sis ik.

'Zoon, alsje-"

"Je hebt het fucking recht niet om me zoon te noemen!" Spuw ik.

Mijn vader staat hier tegenover me. De man die ik al een lange tijd niet heb gezien  Hij staat hier tegenover me alsof er niets is gebeurd. Alsof hij ons nooit verraden heeft. Er licht een zwakke glimlach op zijn lippen en ik zie hoe zijn ogen samen knijpen. Om na te denken wat hij terug kan zeggen.

"Ik wil dat je weggaat." Zeg ik op een rustigere toon.

"Ik wil je deze brief geven." Hij overhandigt me een envelop. Ik rol mijn ogen en wil de deur dicht gooien. Maar mijn vader houd de deur tegen.

'Weet dat ik van je houd." Zegt hij doordringend. Ik schud mijn hoofd.

'Weet dat ik al je botten breek als je me nog een keer opzoekt." Zeg ik waarna ik de deur voor zijn neus dicht gooi. Ik loop de hal uit naar de woonkamer en plof neer op de bank. Ik kijk naar de envelop in mijn handen. Zal ik het lezen? Of gewoon weggooien? Mijn nieuwsgierigheid stijgt en ik open de envelop. Ik haal de brief uit de envelop en vouw het open.

Lieve zoon..

Ik wil mijn excuses aanbieden van de laatste jaren. Ik heb het niet goed aangepakt. Maar ik kwam uit voor mijn eigen mening, en dat is ontzettend belangrijk. Weet jij hoe het voelt om een geheim al jaren bij je te hebben? En het niemand te kunnen vertellen. Weet jij hoe het is om samen te zijn met een vrouw, terwijl je liever samen wilt zijn met een man? Weet jij hoe het is om met iemand te zijn, waar je eigenlijk niet echt van houd? Nee dat weet jij niet Harry. Ik weet dat je me niet meer als je vader ziet, maar als een verrader. Maar ik volgde mijn hart, iets wat jij ook moet doen. Weet dat ik altijd van je zal houden, en ik je hierbij ook uitnodig op de kleinschalige bruiloft van John en mij. Het zal plaats vinden op zaterdag 25 Juli. Ik hoop dat je komt, ik zal het zeer waarderen. Ook wil ik je vertellen, dat ik weer opnieuw vader ben, ik heb een adoptie zoontje, genaamd Jason, hij is zes maanden oud, en ik hoop dat je hem en John wilt ontmoeten. Je mag gerust een vriend of vriendin meenemen. Mijn telefoon nummer is 06-68817465, voor het geval dat je het niet meer hebt. De bruiloft word in Cardiff gehouden, in The lake hotel.
All the love x D

Fuck him met zijn stomme brief. En de einde van de brief... zo doe ik het ook altijd. All the love x H. Vieze naaier dat het is. Hij kan opflikkeren met zijn stomme huwelijk, en John, ugh wat voor engerd is dat nou weer? Jason? Heeft hij serieus een baby geadopteerd? Ik heb echt medelijden met dat jochie. Wat is er allemaal in een jaar bij hem gebeurd? Een vriend? Een kind? Ik snap niks van de man, en denk maar niet dat ik die John wil ontmoeten. Laat staan naar hun bruiloft gaan. En Jason, die ontvoer ik binnenkort wel- naja red ik. Ik grinnik om die gedachte.

En hoezo in Cardiff? Hij heeft niks met Cardiff. Wacht dat ligt aan de zee, zeker zo'n zoetsappige strand bruiloft. Ik hoop dat het vloed is en dat alle stoeltjes het water in worden getrokken. Ik begin te lachen om mijn eigen grappen.

De bel gaat en ik schrik op. Ik leg de brief in de la en loop naar de voordeur. Ik haal een hand door mijn haren en kijk nog even snel in de spiegel voordat ik de deur open. En daar staat Fay. Ze heeft twee handdoeken onder haar arm en ze heeft een jurkje aan.

"Ik kom voor de douche le Harry." Grinnikt ze. Ik grijns en stap opzij zodat ze binnen kan komen.

"Je had ook wel handdoeken van mij kunnen gebruiken hoor.' Zeg ik.

'Nah, deze zijn roze." Zegt ze.

'Nou misschien heb ik ook wel roze handdoeken." Zeg ik waarna ik mijn tong uitsteek.

"Gay." Grapt ze. Ze grapte het, maar ik kan er niet om lachen. Zelf begint ze wel te lachen. Ik zucht diep.

'Zal ik je naar de badkamer leiden?" Vraag ik.

"Harry denk maar niet dat we showersex gaan hebben." Zegt ze met een knipoog. Ik rol mijn ogen.

'Dat dacht ik ook niet." Wel.

Ze port in mijn buik en rent de trap op. Wat een klein kind. Ik ren achter haar aan. Zodra ik boven ben zie ik dat ze naar de logeerkamer gerend is.

"Dit is mijn kamer niet babe." Zeg ik met een grinnik. Ze wijst naar een boxer op de grond.

'Die is van Louis, heeft hij waarschijnlijk laten liggen." Zeg ik schouderophalend.

"Louis? Je vriendje?" Vraagt ze. Ik rol mijn ogen.

'Nee mijn collega, en goede vriend." Zeg ik.

"Wat doet zijn boxer dan hier?" Vraagt ze.

"Hij bleef hier slapen na een nachtje stappen." Zeg ik.

"Ofcourse." Zegt ze waarna ze opstaat. "Ik ga douchen adios."

Ik knik en ga op het bedrand zitten. Ik grinnik als ik naar zijn boxer kijk. Het is een witte boxer met allemaal zwarte sterretjes. Wat cute. Ik raap hem op. Het is sowieso een vieze, anders laat hij dat hier niet liggen denk ik. Ik ruik aan zijn boxer- wat echt vies klinkt, maar ik ruik niet aan de verkeerde plaats. Het ruikt echt naar Louis- Louis' kont ruikt naar hem. Lekker.

FUCKING MOOI EINDE :0
Go watch Where Are Ü Now music video, bc Justin is god♡

Sorry voor het wachtenn guys en het is een kort hoofdstuk maar ik wilde perse updaten, idk wanneer ik voor het laatst heb geupdate, had/heb privacy problemen, en daardoor geen zin om te schrijven. MAAR IK HEB HEEL VEEL INSPIRATIE YAY :D

Er komen weer watty fanfictions awards! Op @sunflowerstyles account! Go check it out :)

x chantie

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu