Chapter 5.

11.2K 503 579
                                    

Harry p.o.v

Louis en ik zitten nog steeds op mijn bureau.

"Wat gaan we precies doen?" Vraagt louis.

"Mmh even nadenken." Zeg ik.

"Laten we sowieso Jade even pakken." Zeg ik.

Een grijns verschijnt op Louis lippen.

"Ze is heel erg bang voor spinnen." Zeg ik.

"Aha. Wat dacht je van wat rubberen spinnen halen bij de winkel hier dichtbij?" Stelt louis voor.

"Dat lijkt mij een uitstekend plan." antwoord ik.

Louis en ik springen op en verlaten het kantoor, we lopen naar het trappenhuis.

"Wie het eerst beneden is." Schreeuwt louis waarna hij als een gek de trappen af begint te rennen.

'Hee! Je speelt vals." Schreeuw ik waarna ik achter hem aan ren.

Door die voorsprong van hem, is hij eerder beneden als ik. We komen even bij en lopen het gebouw uit.

"Rechts toch?" Vraag ik.

"Jep." Zegt louis.

We lopen de hoek om en ik zie de winkel al in de verte.

"Laten we ook punaises leggen op de stoel van Caroline." Zeg ik.

"Goed idee." Zegt louis. "Je flirt altijd met haar ja?"

Ik knik.

"Ze is goed in bed." Mompel ik.

Louis begint te lachen.

"Maar waarschijnlijk krijg ik haar na dit mijn bed niet meer in." Zeg ik lachend.

"Naja, genoeg meisjes op de wereld." Zegt louis.

'Jaa genoeg mensen." Zeg ik. "Meisjes bedoel ik."

Ik frons mijn wenkbrauwen en denk aan wat ik net zei. "Mensen" what the fuck. Ik schud mijn hoofd en loop met Louis de winkel in. Een medewerker glimlacht naar ons, ik knipoog naar haar en loop verder.

"Uhm nep spinnen, aha hier." Zegt louis.

"Wat moeten we nog meer?' Vraag ik.

"Punaises? Misschien een scheet kussen?" Stelt louis voor.

Ik grinnik en knik.

"We kunnen ook een aantal kaartjes, en chocolaatjes mee nemen, voor Jade. Dan kunnen we haar geheime aanbidder spelen." Zegt louis.

"Geniaal dude." Zeg ik.

We glimlachen naar elkaar. We pakken een doosje punaises, een scheetkussen, een doosje met chocolaatjes en een paar liefdes kaarten. Als we naar de kassa lopen kom ik langs een meisje die gebukt staat, ik geef haar een tik op haar billen met mijn hand en fluit. Ze draait zich geërgerd om. Louis pakt mijn arm vast en trekt me mee.

"What the hell Lou-"

"Dat was mijn ex Eleanor, Harry, blijf met je poten van haar af." Mompelt louis.

Ik kijk hem nep arrogant aan.

"Het is je ex Louis, je moet niet meer om je ex geven." Zeg ik met een grinnik.

"Ik geef niks om haar. Alleen we zijn nogal moeilijk uit elkaar gegaan." Zegt louis.

Ik knik.

"Maar trouwens damn wat is ze hot. Waarom heb je haar laten gaan?" Vraag ik terwijl ik nog knipoog naar haar.

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu