Harry p.o.v
Ik sta versteld van Louis' vraag. Ik kijk hem aan met grote ogen en weet niet wat ik moet antwoorden. Het doet me pijn om hem zo van slag te zien, maar het maakt me ook verward. Louis is altijd zo vrolijk, wel heel erg gevoelig maar hij kan zo snel breken."Louis." Begin ik.
"Je bent een goede jongen, je bent geen kut homo, je valt wel op jongens, en normaal gesproken heb ik daar een hekel aan, maar bij jou is het anders." Mompel ik, niet wetend wat te zeggen.
"En nee je moet jezelf al helemaal niet van kant maken. Louis je hebt een prachtig leven. Een leuke baan, leuke collega's. En je hebt nog een heel leven voor je. Ik weet zeker dat je een leuke jongen tegenkomt, er mee trouwt, en kinderen adopteerd" Voeg ik eraan toe.
"Misschien ben ik niet altijd even lief tegen je, maar laat je niet gek maken door Luke en zijn gang." Zeg ik terwijl ik Louis een schouder klopje geef.
Louis knikt. Ik geef hem een zwakke glimlach. Zijn wangen zijn nog nat. Ik zet een stapje naar voren en breng mijn duim naar zijn wang. Ik veeg zijn tranen weg. Louis bloost en ik grinnik.
"Niet verliefd op me worden eh?" Grap ik.
Louis grinnikt.
"Ik zal het proberen bitch." Zegt Louis met een speelse grijns.
"Grr tijger." Grom ik.
Louis en ik beginnen beiden te lachen. We gaan op ons bureau zitten. Louis en ik kunnen wel veel lol hebben. Ik zie hem wel als een vriend. Ook al ken ik hem nog niet zo erg goed. Misschien moet ik hem wat beter leren kennen? Tot nu toe kan ik wel tegen zijn gedrag. Als hij maar niet over mijn vader, of homoseksualiteit praat. Dan is alles goed. Ik kan dat nog niet aan. Dat ligt mij allemaal erg gevoellig. Ik moet het eerst verwerken.
"Harry?" Vraagt Louis.
Ik knik en draai mijn hoofd bij om hem aan te kunnen kijken.
"Ja?" Vraag ik.
"Zijn we vrienden?" Vraagt Louis.
Ik glimlach naar hem.
"Ik vind van wel." Geef ik toe.
"Best." Zegt Louis.
"Best." Zeg ik.
We beginnen beiden weer te lachen. Het geluid, van ons gelach samen is echt een prachtig geluid. Het is een tijd geleden dat ik echt lol had met een jongen. Ik heb weleens lol met Zayn. Maar dat is tijdens het uitgaan, en ik heb dan al heel wat alcohol op.
Het valt me op dat ik al een tijdje niet ben uitgegaan. Misschien wil Louis wel een keer mee.
"Trouwens, er komt over drie dagen een inspectie team. Dat team gaat het hele gebouw checken. Dus ook onze afdeling. We moeten een net pak aan hebben als dat inspectie team komt . Zullen we die smoking vanmiddag kopen?" Vraag ik aan louis.
"Ja is goed. Er zijn wel goede winkels hier in Birmingham toch?" Vraagt Louis. Ik knik.
'Ik shop niet zo vaak eerlijk gezegd. Alleen laatst nog toen Gemma, mijn zus langs kwam." Geef ik toe. Louis begint te lachen.
"Ik ben misschien wel homoseksueel, maar shoppen vind ik ook niet zo leuk." Zegt Louis met een grinnik.
"Maar het word vast wel gezellig." Zeg ik met een knipoog. Louis bloost meteen en kijkt weg. Ik moet het echt afleren om niet zo vaak te knipogen. Dat geeft mensen een slechte indruk.
"Moeten we nu nog werken dan?" Vraagt Louis.
"De vergadering is in elk geval voorbij." Zeg ik wijzend naar onze collega's die de vergaderzaal verlaten. 'Kom we peren hem."
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...