~KARDEŞ~

5.6K 239 26
                                    

~Üstünü kapat artık bütün yanıkların
Bu şarkıyı dinliyorsan ben hep yanındayım. ~
Kutay Uçar - beklerim bilirsin

--. -. -. - -. -. - -. -. -.. -

Eve girer girmez kel toynağa yakalanmadan kendi odama geçtim. Şu an pijamalarımı giyinmiş yatağımda hayatımı sorgulama kısmındayım. Bu üvey kel toynak Levent Bey'i öğrenirse, Gerçek ailemin peşimde olduğumu anlar işime çomar sokardı. Geceleri hayatın yük gibi omuzlarınıza bindiği ama sabah kalkınca bu muydu bu kadar dert ettiğim dediğiniz anlar olur ya şu an tam olarak o andaydım. Ama sabah kalkınca bu muydu diyecek miyim pek emin değilim.

Son 5 günüm kalmıştı 5 gün içinde bu evlilik işine hiç bulaşmadan gerçek ailemin yanında olmam lazımdı.

Kollarını açmış seni bekliyorlar çünkü karpuz kafalı.

Son zamanlar da Şazi'nin bu kadar haklı konuşması sinirimi bozuyordu.

Ben hep haklıyım da neyse...

Şaziye bana trip atarken ona içimden göz devirdim. Şu an düşünemem gereken önemli bir konu vardı. İç sesimle kavga etmek için doğru zaman değildi.

Ne tepki vereceklerdi? Beni kabul edecekler mi? Babam gerçekten bu kadar acımasız bir adam mı? kendimi nasıl inandıracağım? Ve kel toynak böyle pasta yapmayı kimden öğrendi?

Tek ümidim Ateş abi Bey'di. lütfen onunda benim gibi ponçik bir kalbi olsun. Hayat artık bana götüyle gülmeyi kessin ve en azından bu evlilikten kurtulayım.

Düşünmekten sonunda beyin nöronlarım yok olunca yarın için uyumaya karar verdim bekleyin beni SARGIN ailesi evinizin su kaynağı geliyor.

--. - - -.. - - -. -. -. -. - -.

Yine alarmın muhteşem sesi ile boktan bir güne uyandım. Beni bu hayatta bir tek alarm müziğim uyandırıyordu çünkü alarm müziğimin sesleri çok haklı olduğu için rencide olup hemen kapatmamam gerektiği için. Evet Yorgunum hayat ahey!

Seri bir şekilde yataktan uçup banyoya girme hayalim vardı. Fakat uçmak kısmı mecazda kalsaydı. Yataktan bodoslama kalktığım için yerde Rıfkı'nın kucağında bulmuştum kendimi.

"Ah Rıfkı içimde bir yerde bana aşık olduğunu biliyordum." Rıfkı sadece bana baktı.

"Cevap da yok ha bu kadar korkak olma Rıfkı içindekileri benimle paylaş" muhteşem aşkımızın arasına tabi ki de eksik kalan Şazi girdi.

Yokluktan oyuncak ayıya yükseliyorsun.

Şazi'ye içimden minik bir boş yapma şiiri okudum. Ayrıca o normal bir oyuncak ayı değildi, Rıfkı benim ayım olduğu için bu ayrıcalıklı bir ayıydı.

Daha fazla oyalanmadan kendi hayatımı kurtarmak için yerimden kalktım.

Banyoya girip çıktıktan sonra işlerimi halledip formamı giyindim. Kel toynağın benim okula gittiğimi düşünmesi şu an işime gelecekti. Dikkat çekmeye hiç lüzum yoktu sonuçta.

Aşağıya inip hızlıca kahvaltıyı hazırladım. İçimdeki heyecan sürekli ellerimin terleyip titremesine sebep olsa da mükemmel bir şekilde her şeyi hallettim. Beni gerçek ailemden çok nasıl karşılanacağımı bilmemek heyecanlandırıyordu. Hoş benden nefret etseler bir şey kaybetmezdim zaten hiç sevilmemiştim. Ama bana sırtlarını dönerlerse çok şey kaybedecektim. Üvey uyanmadan acele bir şeyler yiyip kendimi evden attım. Cebimdeki kağıda bakıp gideceğim adresi anlamaya çalıştım Çünkü ben sadece okul için evden çıkan bir kız olarak büyümüştüm. Plazaların olduğu yerler bana biraz terso geliyordu hacılar. Okuldan eve evden okula bir hayatım olduğu için dışarıyı keşfetme şansım hiç olmamıştı. Son bir kez daha kağıda baktım ve cebime geri koydum.

YENİ HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin