"Elçin"
"HIII"
"Sen okumazssın."
"Evet."
"Elçin"
"Hıı"
"Sen okuma biz ticarete atılalalım."
"Sen beni de satarsın sana güvenmiyorum."
"Elçin"
"Elçin düşsün başına ne var? "
"Sen ne olacaksın? "
"Adam olucam ben. Sabah sabah ne saçma sorular bunlar."
"Dalgaya alma kızım beni bugünün en ciddi sorusu bu. Abin olarak geleceğini düşünüyorum şurada. Hem ATT olsana sen çok yakışır sana . "
"Ney At eti mi olayım ? " Yemek masasında anırma sesi gelince uykulu gözlerimi açtım.
Yiğit totoşu uykulu olmamdan faydalanıp benimle dalga geçiyordu.
Elimdeki çatalı yiğitin kafasına atıp onu susturmaya çalıştım. Allah'tan büdüsü uzay gelmemişti de bu muhabbet uzamazdı.
"Yok portakal kavurma ol sen 2 yumurta kırar yeriz yemin ediyorum gelecek hayallerimin özetisin " Bu sefer uykulu gözlerimi açma zahmetine girmeden masadaki bir cismi tutup fırlatmaya çalıştım.
"Güzelim amacın ne pek anlamadım ama beni buradan Yiğit'in üzerine atman biraz zor. "
Gözlerimi açıp tuttuğum cisime baktım.
Doruk abimmiş
"Abi şu el kadar bebe kardeşinle uğraşılmasına göz yumma da şu çomarın sesini kes neee olarssınn." Doruk abim başımın üzerinden öpüp. Bu sefer elindeki çatalı o Yiğit'e fırlattı. Yiğit başına gelem çatal bombardımanından kurtulup bana dil çıkardı ama sonuç olarak boş konuşmayı bırakmıştı. Ve ben masanın üzerinde uyuklama işlemine geri döndüm.
Sabah Yiğit'in böğürmesi ile Mert abimin sıcak koynunda çıkmıştım. Çünkü lanet olsunki okul vardı. Mert abim duşa gireceği için ben direk kahvaltı masasına uçup ne kadar uyusam kar kafası ile gelip masanın üzerinde uyumaya başlamıştım. Fakat sevgili kuzenim Yiğit aşağıya inene kadar.
Bok çuvalı torbası indiğimizden beri huzur vermiyordu.
"Günaydınn zincire vurulmuş aslanlarımmmm." Uzay bütün enerjik sesi ile çağırınca olduğum yerde dikleşip ona dik dik baktım.
"Sen niye bu kadar enerjiksin ya daha karga bokunu yemedi. " Uzay bana mal bu aq bakışı atıp yerine oturdu.
"Karga bokunu yemez zaten portakal. Ayrıca sen niye bu kadar öfkelisin. Ne kızım bu süper dadı öfkeli buğra bakışları sana illa bir paspas mı alalım.? " Bugün sanırım benimle uğraşma günüydü.
Ama benim pekde umurumda değildi.
Abi tayfasının geri kalanı da içeriye girince. Sofrada bir tek büyüklerin yeri boş kaldı.
Bu büyükler bizi terk etmiş olabilirler. Uzay'ı unuttuğumu fark edince ona cevap vermek için uykulu gözlerimi ona çevirdim.
"Hığğğ çok komikk yüzüme bak gözlerimin içine bak şerefsiz. " Ateş abim yanağımdan öpüp değişik hale soktuğum yüzümü düzeltti.
Uzay beni ayıplarcasına bakınca omuz silktim.
"Sabah sabah kavga etmiyorsunuzdur umarım?" Ateş abimin sorusu ile bakışlarım uzaya döndü cevap versin göt böceği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Chick-LitYıllar önce babamın yaptığı bokluk yüzünden 17 yılım heba oldu. Şimdi o boku temizlemek bana düştü. Ben kimiyim Nehir Elçin soy ismimden bende pek emin değilim. Üvey keltoynaktan kaçarken kendimi Gerçek ailemin kucağında buldum. Peki buna alıştım m...