~ALIŞVERİŞ~

5.2K 206 21
                                    

Medya = Nehir'in odası

Salondan gelen büyük gürültüler yüzünden mükemmel uykumdan uyanmak zorunda kaldım. Tuhaf hissettim bu kadar kalabalık bir ortamda hiç bulunamamıştım. Dün yemek yerken biraz daha alışmıştım ama yine de tuhaftı.

İçeriden gelen yüksek sesleri ben ancak keltoynak bana kızarken duyardım. Şimdi uykumdan kahkaha sesleri ile uyanıyordum. Başımıza balkon düşmese bari.

Yataktan doğrulup saatte baktım. 12 miiii ben saat 5 de uyanan adamım ne demek 12 kimse de gelip dememiş ki şu kızı bi uyandıralım.

Salak sen hayatında hiç bu kadar kesintisiz uyudun mu ki buna laf ediyorsun.

İlk defa haklısın şazi. Daha önce hiç kendimi bu kadar derin bir uykunun içime atmamıştım. Kapımın tıklatılması ile kafamı kaldırdım. Gel komutu verince içeriye mert abim girdi.

"Uyanmışsın demek kahvaltıya uyandıracaktık fakat çok güzel uyuduğun için kıyamadık." Gülümsedim. Mert abim odamın içine girip kapıyı kapattı. Tövbe bismillah.

O senin abin abin

"Uzun zamandır böyle uyumamıştım yerim rahat geldi herhalde." Tatlı olduğunu düşündüğüm bir gülüşle yüzüne baktım. Muhtemel tipim alevin ve sincaplar sımon.

"Sevindim senin adına. Dün konuşmak için fırsatım olmadı ama kız kardeşim olduğu için mutluyum. Sadece biraz ani oldu." Ensesini kaşırken bir yandan da konuşuyordu. İnsanı içine çeken masmavi gözleri vardı. Ve şuan o kadar tatlı gözüküyordu ki.

"Sorun değil hepimiz için ani oldu." Bana sıcak bir gülümseme gönderip kollarını vücuduma sardı gerçekten bu sarılma işine artık alışmam lazım yoksa her seferin de kısa bir panik atak geçiriyordum. Odanın kapısının kırılır gibi açılması ile yerimden sıçradımm.

" Uzayyyımmm seninkiii seniiii Mert aşkımm ile aldatıyor. SEVGİLİLERİMİZ ELDENN GİDİYYYYYY" Yiğit'in kapının önünde haykırmasına şok içinde baktım. Gerçekten şokunu içinde değilim saçmalamayın bime girdim. Xuahahsshsh yine iğrençlikde formumdayım ayol. Yiğit'in arkasından Uzay girince yıkılmış gibi yere çöktü. Ben ne ara birininki oldum lan.

"Ohaa daha bir defa bile öpemeden başka biri kapmış. Bu acıya dayanamam. Yiğit ve  ben bunları hak etmedikkkk." Sesleri duyan doruk sarp ve ateş abide kapıda belirdi.

"Üzülme kara bahtlı galaksim bizden başka kimse bize yar olamaz." kara bahtlı galaksime içimden random attım. Yiğit ve Uzay birbirine sarılınca yiğit uzay'ı döndürmeye başladı. Bu mükemmel aşk tiyatrosu Ateş Abimin ikisini de tokatlaması ile son buldu.

"Kızı ilk günden geldiğine pişman edeceksiniz." Diğerleri sanırım bunlara alışıktı. Ben hala daha şaşkınlık içinde olayları kavramaya çalışıyordum. Ne keltoynaktan sonra birden alışacak halim yoktuya.

"Vurma kafama nöronlarım ölüyor." Yiğit, abime çemkirip daha ne olduğunu anlamadan yanaklarımı sıkmaya başladı.
"Söyle bakiyim bıktın mı bizden." Yiğit, hamur sıkar gibi yanaklarımı sıkarken kafam da bir sağa bir sola dönmeye başladı. biri tam şuan müdahale etse i olacak çünkü yanaklarım kopabilirdi. Yiğit'in Arkadan yediği yastık ile yanaklarım özgürlüğüne kavustu .

"Lan mal herif kızın yüzünü smile gibi ne mıncırıyorsun." Mert abimin attığı yastığa sarılıp bu sefer de mert abime çemkirdi yiğit.

"Öffffff neşe kaynağınız şuan kırıldı. Ben gidiyorum peşimden gelmeyin. Kara bahtlı galaksim sen gel." yiğit'in havaya kaldırdığı eli uzay  tutunca sallana sallana odadan çıktılar. Çıkarken kınayıcı bakış atmayı ihmal etmediler.

YENİ HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin