1 HAFTA SONRA
"Giyicem"
"Giymiyeceksin"
"Gi - yi - cem"
"Giy-mi-ye-cek-sin"
"Giymiyicem"
"Giyeceksin"
"Hahaha laf ağızdan bi kere çıkar aslan ben hazırlanmaya gidiyorum." Büyük ısrarlarım sonucu 1 haftanın sonunda iyileşmemin şerefine Mert abimin ayarladığı bara istediğim elbiseyi giyinmeye Uzay'ı ikna ettim. Geçen 1 haftada Uzay ile daha yakınlaştığımız için giyiceğim elbiseden görünen morlukları kapatması için ilk ona gösterdim. Fakat bir abi klasiği olarak 2 saattir elbiseyi giymem konusunda beni ikna etmeye çalışıyordu. Tc abileri bi kerede şaşırttın bee. Elitlerininin içinde bile yatan gizli dağ ayıları var. Daha fazla uzay'ın söylenmelerini dinlememek için kendimi duşa attım.
Okula gitmeden geçen bir haftada beni merdivenlerden iten kız için türlü türlü işkence yöntemleri buldum. Diğer zamanlardada Abilerimle kaynaşmak, Betüş yengemin moda dergilerini ve camiadaki bütün kadınların dedikodusunu dinlemekten başka bir şey yapmadım.
Hızlı bir duşun ardından daha gitmemize çok olduğu için yeşil pijamalarımı giyinip Betüş yengemin büyük ısrarları üzerine aldırdığı çeşit çeşit maskeleri yapmaya başladım. Yeşil kil maskesini kuruması için bekletirken akşam yemeği saati geldiği için saçımı topuz yapıp aşağı indim.
İlk görüş açıma birbirinin ağzına kolunu sokmaya çalışan uzyiğ ikilisi girdi. Nedenini sorgulamıyorum çünkü uzyiğ. Bu ikisini shiplediğimi söylemişmiydim.
"Lonn ovdo hortlok vor" Yiğitin ağzındaki kolla kurmaya çalıştığı cümleye anlamaz bakışlar ile bakarken Uzay da aynı şeklide konuştu.
"No Soçmoloyorson oğlom?" Uzay sonunda kolunu çekince yiğitin bembeyaz yüzü beni buldu. Bu salak bana neden hortlak görmüş gibi bakıyordu acaba?
"Lann evimizi yeşil uzaylılar basmış. Sizde benim gördüğümü görüyor musunuz? " Yiğit'in yüksek sesle bağırması ile yerimden sıçrayıp etrafımda kimse olup olmadığına baktım.
" bu sefer doğru söylüyor onun gördüğünü bende görüyorum." Yiğit'in kireç gibi yüzünden korktuğum için daha fazla kapının önünde beklemeyip ateş abimin yanına yaklaşmak için adım attım.
"Tövbe estağfurullah" Ateş abimin yerinden irkilmesi beni daha fazla korktunca çığlık attım.
Ne oluyor aq
Ben çığlık atınca yiğitte çığlık atmaya başladı. Vee bütün aile koro halinde çığlık atmaya ve küfür etmeye başladık. Eğer şuan burada ne olduğunu anlasaydım klonun arkasında neyden saklandığını bilmediğim ateş abime katıla katıla gülebilirdim.
"Ayyyy ne oluyor burda sesiniz taa karşı siteden duyuluyor."
Mahalle? Site? Zenginlik? Wtffff?
"Yenge o karşı mahalleden duyuluyor olmasın." iç sesimi tercüme eden doruk abime bakıp göz kırptım. Büyük ihtimalle ne olduğunu anlamasada o da bana göz kırptı. Sonunda çığlıklar durduğu için yengem eli belinde bize bakmaya başladı.
Yengemin içinde dedikoducu mahalle kadınlarından olduğunu anlatabilirim ama ispatlayamazdım.
Bütün hepsi parmağı ile beni gösterince yerimde kaldım.
Harbiden ne oluyor şuan burada?"YEŞİL UZAYLI" Yengem gülmeye başlayınca ne olduğunu anlamak için etrafıma bakarken camdaki yansımam dikkatimi çekti.
Yeşil pijama + yeşil maske = YEŞİL UZAYLI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Chick-LitYıllar önce babamın yaptığı bokluk yüzünden 17 yılım heba oldu. Şimdi o boku temizlemek bana düştü. Ben kimiyim Nehir Elçin soy ismimden bende pek emin değilim. Üvey keltoynaktan kaçarken kendimi Gerçek ailemin kucağında buldum. Peki buna alıştım m...