~unutturmaz uyuşturur zaman ~
Gökşin Derin-. - -. -. -. -. - -. -.-.
"Mahpushane köşelerinde çürümek istemiyorum. Ateşş abimmm kurtar bizi." Geldiğimizden beri susmayan yiğit tam gaz devam ediyordu. Evet biz mapusa düştük. Bi bu kalmıştı düşmediğimiz.
Bu Samet malı alış veriş merkezinin orta yerinde doruk abime yumruk attıktan sonra,Doruk abimde karşılık verdi. Doruk abimin kavga ettiğini gören uzay ve Sarp abide Samet'tin ped boylarına vurunca Mert abimin ayırma çabaları dımdızlak ortada kaldı. Ben daha ne olduğunu anlamadan Yiğit beni kenarıya çekip elime nerden geldiğini bilmediğim çekirdekleri dökünce bütün kaslarım benden bağımsız hareket etmeye başladı ve köşede elimde çekirdekle kaldım. Güvenliklerde kavgayı ayırmayınca hepimiz maphus damarına düştük.
"Oğlum sussana bak başımız iyi ce boka gömülücek senin yüzünden." Sarp abi konuşurken dudağının üzerinde ki yara sızlamış olacak ki yüzünü buruşturdu.
"Aaaa doğruymuş." Yiğit heyecanla dikleşti biz ona anlamsız bakışlar atarken devam etti.
"Düştüm mapus damarına öğüt veren çok olur." Yiğit gerçekten mal adamsın kuzen."Yiğit mal adamın tekisin sus zaten başım çatlıyor." Doruk abim içimden geçenleri dile getirirken ona minnet dolu bakışlarımı attım.
"Hayır Doruk abim yumruk yedi diye karşılık verdi. Ya siz ikiniz ne diye diğerlerine vuruyorsunuz." Sitem dolu sesimle konuştum.
"Lan kız kardeşin ağzından abi denmesi de güzel oluyormuş bize de bi tur dönsene." Sarp abiye gözümü devirdim.
"okey taşımıyım ben bi tur döniyim. Hem konumuz bu değil şu yüzlerinizin haline bak."
"Hiç öyle üstte çıkma Nehir hanım
Elinde çekirdek köşede çok iyi izliyordun." Ahh yiğit çekirdekli kekim. uzaya mahçup bakışlarımı attım."Sen nerden gördün yaa çekirdeği. Hem benim bir suçum yok yiğit elime tutuşturdu." yiğit ellerini teslim oluyorum anlamında kaldırınca hepimiz kıkırdadık.
" Bu arada kim di bu çocuklar." Mert abimin sorusu ile alt dudağımı dişledim. Daha gelir gelmez başlarına bela olduğum için utanmıştım.
" Valla ben bilmiyorum. Elçini köşede kıstırmışlardı ben de olaya el attım." Doruk abimin muhteşem Türkçesi şimdi de beni köpek yaptı. Kıstırmak ne ya
" Onlar benim okuldan arkadaşlarım. Samet de takıntılı bir çocuk lisenin ilk gününden beri kafayı bana takmış durumda. Bir zararı yok ama çok da tekin tipler değiller.Bu arada benim yüzümden oldu daha ilk günden başınıza bela oldum."
" Saçma salak konuşma Nehir unutuyorsun galiba ama biz senin abiniz ayrıca bundan sonra sevgilin olmayacağı için bir daha böyle şeyler olmayacak samettide biz hallederiz sen keyfine bak. "Hay anasının süslü dantelleri. Rüyamda bile yakışıklı kaslı erkek gördüğümü 6 abiye nasıl açıklarım yardım eli uzatın. Mert abimi başımla onayladım. Kapının açılma sesi ile o tarafa döndüm. Ateş abim hepimizi öldürmek için attığı bakışları ile üstümüzde tarama yapıyordu. Sanırım bu hasar kaydı içindi. İlk beni inceleyip nefesini verdi sırayla diğerlerini de baştan aşağıya inceledi.
"Hadi çıkıyorsunuz iki tarafda şikayetini çekti." Polis memuruna gülümsedim. Açılan kapı ile Yiğit koşarak abime sarıldı.
"Çürüyecem sandım. Yaşlanıcam buralarda bana pembe don getireceksin sandım." duygu sömürüsü yapan yiğitte mal bu çocuk bakışımı attim. Diğerleri bu mal bizden değil bakışını atıyorlardı. Ateş abim üzerine yapışan sakızı ayırı gibi yiğiti ayırıp sarp abinin kollarına verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
ChickLitYıllar önce babamın yaptığı bokluk yüzünden 17 yılım heba oldu. Şimdi o boku temizlemek bana düştü. Ben kimiyim Nehir Elçin soy ismimden bende pek emin değilim. Üvey keltoynaktan kaçarken kendimi Gerçek ailemin kucağında buldum. Peki buna alıştım m...