~ Her kim seni üzüp üstüne ağlatırsa
Bir damla su dökmem çöllerde kavrulsada~
Kaan Boşnak-Bırakma kendini-. - -. - -. - -. -. -. -.
Ateş Beyin tepkilerini pek anlayamıyordum. Şirketten çıkıp arabaya binmiştik. dediğine göre DNA için hastaneye gidiyormuşuz. Yanlız kardeşleri çıkmazsam büyük göt olurum. Levent beye güvendik yapıştık adamların yakasına umuyorum bok yoluna sürüklenmem.
Yolda giderken Ateş Bey'i inceleme fırsatım oldu gerçekten anneler neler doğuruyor beaa işin iyi tarafından bakarsak eğer kardeş çıkmazsak radarıma yakışıklı biri girmiş oluyor.
Abin çıkmazsa hafta sonu evlendireleciğini unuttun herhalde gerizekalı
Ayy şaziye 2 dakika keyfim olsun bozmadan duramıyorsun unutmadım boşuna hastane yolunda değilim süper zeka. Arabanın fren yapması ile düşüncelerimden ayrıldım.
"Geldik. Babam da içeride o olmadan DNA yapamayacağımız için yüzleşmemiz gerekecek." Ateş beyin söylediği ile bütün bedenim kasıldı. Hayatımı çalan adam yani öz babam ile yüzleşmeyi bekliyordum fakat bu kadar çabuk olacağını beklemiyordum.
"Yıllar önce yaptırmamış şimdi neden yaptırsın ki?"Tekrardan aynı şeyleri yaşamak istemiyordum bir ümidim varsa sıkı sıkı sarılmaktan başka çarem olmadığını biliyorum.
" Yıllar önce ben bu işlere bulamamıştım şimdi bana güven ve in arabadan. "Ateş Beyin kendinden emin sesi beni bi tık etkiledi ve o hızla arabadan indim. Ateş Bey de inip yanıma geldi. Deve kadar boyu olduğu için yanında pire gibi kalıyordum. Ne kadar Mehmet beyden çekinsem de eninde sonunda karşılaşacağımız için yanında yürümeye devam ettim.
Geçmişte ne kadar yara alsam da bir kişinin hatası yüzünden diğer insanlardan nefret etmiyordum. Her ortama uyum sağlamak gibi bir özelliğim olduğu için insanlarla ilişkim her zaman iyidi keltoynak dışında. Ateş Bey de fark etmese de bana güven veriyordu. O yüzden şuan ki durumda ona ayak uydurmak en iyisidi.
Hastaneye girince bizi genç bir adam karşıladı.
"Hoş geldiniz Ateş Bey Mehmet Bey Ali Hocanın yanında sizi bekliyor."
"Tamamdır Yasin sen işine bak" Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken yasin denen adam yanımızdan ayrıldı. Meraklı gözlerimi Ateş Bey'e kaldırdım. Neler olduğunu merak ediyorum sonuçta her hafta dna vermek için birileriyle uğraşmıyorum. Ateş beyin bakışlarımdaki merağı fark edince bana döndü.
"Şimdiden her şeyi bilmene gerek yok ama Ali hoca bizim aile dostumuzun oğlu Dna işi ile o ilgilenecek." Kafamı salladım. Beyaz koridorda yürürken ne olacağını düşünmeye başladım. İçimde küçük bir ışık vardı kurtulmanın verdiği bir sevinç. Ya daha kötü bir hayat için bu kadar hevesliysem. Anladığım kadarıyla yeni ailem de pek yumuşak insanlar değildi. En azından ateş beyin ciddi tavırları bana öyle hissettiriyordu. Tek bir kişi yüzünden bütün aileyi yargılamak saçma olduğu için önyargılarımı şimdilik köşeye bıraktım.
Korku ve heyecan sabahtan beri yakamdan düşmese de bugünlük onlara izin veriyorum çünkü çok doğru zamanda geldiniz canlarım. Şimdi heyecanlanmıyıcam ne zaman heyecanlanıcam demi yani
Beyaz bir kapının önüne gelince ateş abi kapıyı tıklatıp içeriye girdi. Bi dursaydın gel deseydi adam 7 aylık herhalde. Oyalanmadan bende peşinden girdim. Ateş Beyin yaşlarında beyaz önlüklü bir adam ve levent bey gibi uzun siyah gri saçları olan bir adam karşımda duruyordu. Sanırım Mehmet bey bu adamdı çünkü gözlerinde ki nefret başka bir şeyin açıklaması olmazdı. Adam beni görünce bian afalladı. Sanırım güzelliğim bütün aileyi tek görüşte etkiliyordu.Bu kadar güzel olmak benim suçum değil canlarım demek istesem de demedim. Yemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Genç Kız EdebiyatıYıllar önce babamın yaptığı bokluk yüzünden 17 yılım heba oldu. Şimdi o boku temizlemek bana düştü. Ben kimiyim Nehir Elçin soy ismimden bende pek emin değilim. Üvey keltoynaktan kaçarken kendimi Gerçek ailemin kucağında buldum. Peki buna alıştım m...