~CAN SIKINTISI ~

3K 121 5
                                    

"Uyanmak istemiyorum." yorganı başıma çekip çikolata havuzumda yüzmeye devam etmek için kendimi zorladım ama başaramadım... Çünkü yiğit içine etmişti.

"iyi alıştın sen haa 1 haftadır yatmaya kalk kız artık" Yiğit'in serzenişlerini pek salamasamda bu tabiki de uzun sürmedi ve bir nehir klasiği olarak gözlerimi yerde açtım. Daha doğrusu Yiğit döşeğimi kaldırınca çarşafla birlikte yuvarlanıp yere yapıştım.

"Salak mısın sen yaa döşeği niye kaldırıyorsun çanak kırıldı bu sefer." Bir elimle popomu ovalarken bir elimle çarşaftan kurtulmaya çalıştım.

Çalıştım diyorum çünkü ilerleme kaydedemedim.

Yiğit'in iğrenç gülme sesiyle kaşlarımı çattım. (iğrenç dediği için bacakları boğazından çıktı. smsmssksks.)

" Sen şimdi görürsün yarım elma," Yiğit'e şerefsiz bakışlarımı atıp 4 tane abimin olması özgüvenine dayanarak haykırdım.

"ABİĞĞĞĞĞ YİĞİT BANA ŞİDDET UYGULUYOR AAHHHH YİĞİT LÜTFEN VURMA." pozisyonum dayak yemeye uygun pozisyon olduğu hiç istifimi bozmadan yerde oturmaya devam ettim. Tabiki yiğitin beyazlamış yüzü de bu mükemmel anımın tadı tuzu oldu.

"Sen ne fena bişe oldun kızım. İlk geldiğinde ağzın vardı dilin yoktu. Bak şimdi ne şeytanlıklar dönüyor aklında." Yiğit söylenmelerine devam ederken uzay nerden bulduğunu bilmediğim boks eldivenlerini takmış bir şekilde odaya daldı. Önce bize bakıp daah sonra o vurucu hamleyi yaptı.

"Hiyaaaaaaaa" vee yiğit insanların kendi başına uçmasını icat ederek odanın ortasından yatağın üstüne uçtu.

Ben hiç dururmuyum dakikalardır kurtulamadığım çarşaftan bir çırpıda kurtulup olaya dahil oldum. Yatağa düşen yiğit'ten intikam almak için üstüne zıplayıp yastıkla vurmaya başladım. Ve başlasın kuzen savaşları.

"Sen bana yastıkla dıkşın dıkşın haa" Yiğit beni tek hamlesi ile altına alınca Uzaya korku dolu bakışlarımı gönderdim. Tabikide o elindeki çok gerekli Boks eldivenlerini çıkarmaya çalışırken pek yardım edemedi.

Yiğit beni hunharca gıdıklarken mert abimin yiğitlere hunharca vurup ( diğerlerine ayıp olmasın diye bana dokunduğu) küçük bir dayaktan sonra geç kaldığımız hakkında küçük nutuğu ile sabah rutinimizi kapattık.

Bu arada bugün 1 haftalık raporum bittiği vee ben iyi olduğum için okula gitmeme karar verdik. Bütün bu olanların sebebi ise uykuya bu kadar alışmışken beni yine karga bokunu yemeden Yiğit'in beni uyandırmasıydı tabiki de.

Daha fazla azar yememek için vakit kaybetmeden kendimi banyoya attım. Günlük işlerimi halledip, zaten düz olan saçlarımı tarayıp giysi dolabıma girdim. Şu kısacık zamanda Betüş yengemden kaptığım giyim yeteneği ile muhteşem bir kombin yapmaya çalıştım. Beyaz boğazlı kazağımı kahverengi kumaş pantolonumu giyindim. Ekstra siyah kemerimi alıp taktım. Kış mevsiminde olduğumuz için gayet yerinde bir kombin olduğuna inanarak siyah postallarımı ve siyah Çantamı da taktım. Arabayla gideceğimiz için siyah deri ceketimi yanıma alıp kahvaltı masasına indim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YENİ HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin