~GİZEMLİ MESAJ~

2K 92 12
                                    

Merhaba yeni bölümle geldim.. şimdiden iyi okumalar. Fakat bir kaç bir şey söyleyip öyle bölüme geçmek istiyorum.

Mükemmel okuyucularım bu benim ilk kitabım olduğu için hatalarım ve saçmalıklar olabilir lütfen yorum yaparak kitap hakkında yorumlarınızı belirtin en azından yazmak için motivasyon olabiliyor.

Vee fark ettim ki benim diğer aile kitaplarından farkım gerçekten az kaosun olması tabi bunun da sebepleri var bu boklu dünyada bide kitabımda üzücü şeyler yazarak sizi bunaltmak istemiyorum ama biraz katmaya karar verdim. Sizde istiyorsanız bi +1 felan yazarsanız iyi olur Sizleri seviyorum tekrardan iyi okumalar........

~.~.~.~~.~.~.~..~~..~.~.~.~~.

Elimdeki okeyi de anlımda duran ilk  okeyimin yanına yalayıp yapıştırdım.  Artık çift okeydim ve 2. Eli de bitmek üzereydim.

Abimler küfür mırıldanarak  oyuna devam ederken ben kötü kadın kahkalarımı atmaya başlamıştım. Sonunda el bana dönünce elimi bitirdim.

" İşte böylece 2. Elide bitirmiş oluyorum saygı değer abilerim bidaha da bilmediğiniz masalara oturmasınız artık." Tabiki de tam da sizin tahmin ettiğiniz gibi davetteydik sıkılmıştık ve yiğit bu anı düşündüğü için arka odalardan birine okey takımı getirmişti.

Arka oda;) can yaman ile ne akrabalığınız var şekerim?

Şazi iğrenç espri yeteneği ile olaya dahil olunca onu yaka paça tekrardan dışarıya attım Iq düşürmeyelim değil mi? 

Neyse konu dağılmadan anlatmaya devam edeyim biz masaya otururken abimler benimle dalga geçip asla onları yenemeyeceğimi iddia etmişti. Fakat bilmiyorlardı ki ben boş bir insan olduğum için günümün 25 saatini okey plus oynayarak geçiriyordum. Tabi asıl olayları kızıştıran kaybedenin yemek ısmarlayacak olması olunca işler çığırından çıktı.

Ne kadar beni biraz önce dikilmiş olsanda söylemeden edemeyeceğim İşin içine kumar girdiya eline kimse su dökemesin zaten

Çok doğru söyledin şazicim boşuna dememişler nerede beleş oraya yerleş.

Yiğit'in moralinin düştüğünü anladığımda keyfim daha da yerine geldi. Çünkü oturduğumuzdan beri beni nasıl yenecegini anlatan maniler yazıp duruyordu. Biliyorsunuz onunla aramızda küçük bir savaş geçmişti ve hala daha o savaşın etkileri altındaydık. Elimi iki kere yigitin omuzuna vurup teselli amaçlı sıktım.

"Üzülme be gardaşım kumarda kaybeden aşkta kazanırmış sende aşkta kazanırsın belki bu tiple pek mümkün değil ama."  Yiğit yüzünü buruşturunca diğerleri gibi bende güldüm. İnşallah çarpılmam çok amin.

"Prenses görünümlü Ankara kekosu." Abimin dediğiyle bu sefer yigitte gülmüştü abime dil çıkarıp önüme döndüm.

"Hemen öyle sevinme kızıl cadı bunun rövanşı da olacak bu savaş daha bitmedi." Yigite he he canım ejderyalar da çikolatalı süt işiyor zaten bakışımı atıp abimlere dönündüm. Hepimizin keyfi yerindeydi çok şükür ama bir sıkıntı var gibiydi. Unuttuğumuz bir şey.

Aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman açıldı. İçeride benim davetim vardı ve ben okey oynuyordum kısacası sıçmışikeee.

"Çabuk kalkın iyice kafayı yedik davetimden kaçtım resmen Betüş yengem bizi bu sefer kesin öldürecek ne zamandır yokuz ortalar-" tam cümlemi bitirecekken içeriye giren bir gurup SARGIN ve tanımadığım insan cemiyeti ile olduğum yere çakıldım.

YENİ HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin