~DAVET~

2.1K 105 16
                                    

"Ne dediğinin farkında mısın sen mertcim?" Nasıl Johny DEPP i yakışıklı listenin 1. Sırasına koymazsın?" Kahvemden bir yudum daha alıp muhteşem stilistime baktım. Daha doğrusu kendi muhteşem zevki bok gibi olan stilistime.

" Ay bebeğim napayım ben sarışın seviyorum. Mesela Brad Pitt adam tam bana göre." Bu arada mert aşkımın gay olduğunu size söylemiş miydim. Evet din kardeşlerim sizde benim gibi ağır depresyona girebilirsiniz.

"Ay herkes de bir sarı esmer aşkı biri de demiyor ki ben de kızıl seviyorum ahhh çilekeş benn ahhh." Konuyu nasıl ve neden bilmeden kendime bağlayıp ellerimle dizlerime vurdum.

"Biride çıkıp desin ben kızıl seviyorum bak bakalım nasıl kafasını koparıyorum." Ateş abimin sert sesi ile başımı o tarafa çevirdim bütün SARGIN cemiyeti toplanmıştı. Bir yanımdaki adama bir bana bakıyorlardı. Ne zaman geldiklerini  koyu sohbetimizde dolayı asla farkedememistim. Salak salak abime bakarken mertin ağzından o hiç beklemediğim kelimeler döküldü

" üff erkek yhaaaa " yiğit ve ben kendimizi tutamayıp gülmeye başlayınca diğerleri de kendilerini bıraktılar. Asıl komik olan diğerlerinin bunu dalga sanmasıydı fakat ben merttin bu tepkyi içten ve bilmeden verdiğini anlamıştım. Abim tövbe sabır tarzında kafasını yukarı kaldırıp bir şeyler mırıldandı daha sonra elini Modacı beye uzattı.

"Sanırım Mert Aref bey sizsiniz yengem bahsetmişti onun işi çıktığı için erken gitmiş. Ben Ateş SARGIN." Bi an abimin de mertte kur yaptığını hayal edip gülümsedim çünkü neden olmasın. 

"Tanıştığıma memnun oldum bebeğim siz de geldiğinize göre artık gidebilirim.daha fazla durmak isterdim fakat işler güçler bilirsiniz. Davette görüşmek üzere peri kızı  ve yakışıklı prensler hoşcakalın."Mert ve ateş abi shipim ne kadar yarım kaldı diye üzülsem de ateş abimin sikici bakışlarından Bi felakettin önlendigini anladım.

" Ne ayak bu genç "  40 ayak diye haykırma isteğimi bastırıp elimi abimin omuzuna attım.

"Davet için elbisemi ayarladı o kadar ne ayak olacak." Hayal dolu shipimden bahsetmemin pek mantıklı bir fikir olmayacağına karar verip fermaurumu kapattım.

"Demek elbiseni ayarladı göster bakalım o elbiseni bizde bir puan verelim." Abime sevimli bir gülüş atıp beni kurtarması için yiğit ve uzaya döndüm. Çünkü onlar benim yanımda olmalıydı. Diğerleri gibi onlarda kollarını önlerinde bağlayıp tek kaşları havada bana bakmaya başladılar.

Gerçekten bu hayat 6 dar kafalı abiyle zor.

"NEEE AMCAMI DOGURMUŞ  HEMEN GELİYORUM." kime neye nasıl niçin seslendiğimi anlamayan sargın cemiyeti şaşkın şaşkın bana bakarken bu şaşkınlıktan faydalanıp koşarak ortamdan ayrıldım. Tabiki de arkamda ki seslenmelerin hepsini duymazdan gelerek kendimi odama attım. Muhteşem elbisemi şimdiden gösterip sürprizini bozamazdım.

Kendimi yatağa bırakıp günün yorgunluğu ile gelen uykuyla gözlerimi kapadım.

~.~.~.~~..~..~.~.~.~

"Yiğit yemin ediyorum kafanı kapının arasına koyar peş peşe kapatırım. Sağ lobun odanın içine sol lobun hole düşer.Eğer seni silmemi istemiyorsan şunu demeyi kes." Yiğit elindeki siyah boyadan sanki yüzünde az varmış gibi biraz daha yüzüne sürüp bana doğru bir adım attı.

"Bana bak kızıl şeytan seni sevdim bağrıma bastım ama bu benim kırmızı çizgim seni şu balkondan sallandırmamı istemiyorsan hemen dediğimi kabul et." Yiğit'e kötü kadın gülüşü atıp tumanımı biraz daha yukarıya çektim. Bileğimdeki toka ile saçlarımı savaş topuzu yapıp kafamı iki yana çıtlattım.

YENİ HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin