"Ben elçin bu da benim Sevimli abim, uzay, yiğit tatlı Doruk bir de çok akıllı Ateşmen işte karşınızda sevimli ailemm....
Ben elçin tam 17 yaşındayım. Her gün seninle oynarım. Tatlı huzurlu ailemle çoktur macerlarım. " hem türkü mırıldanıp hep futbol maçı için hazırlanırken yükseklerden bir ses konserimi yarım kesti.
"Yeter artık yeter buramıza geldi yaa sus artık susssss." Sesime şükür edip beni o ses Türkiye ye yazdıracakları yerde yaptıkları saygısızlığa bak.
Yigiti asla ciddiye almayıp konserime kaldığım yerden devam ettim. Aynı zamanda lazım olduğu için kaybolan Tayt şortumu aramaya devam ettim.
En sonunda Müge anlıya arayacaktım ki kendisi donlarımın arasında çıktı.
Kimse temizliğimi sorgulamasın.
Tayt şortumu giyinip geçen gün uzaydan dızladığım beyaz baskılı sweati giyinip beyaz çoraplarımı da imanıma kadar çekip yine aynı şekilde beyaz spor ayakkabılarımı da kombinime ekledim. Saçlarımı da çok gerekli görmeyip tepeden dağınık topuz yaptım.
Tam bir Tribün kızı.
Konserimi yarıda kesip aynada ne kadar güzel olduğuma dair şiirleri kendime söylemeye başladım.
Taki kafama yediğim su ya kadar.
"Lan beyni serçe parmağından küçük olan insan sen ne yapıyorsun?" Arkamı dönüp uzaya olan sevgimi haykırırken birden yüzüme doğru gelen su tabancası ile olduğum yerde sarsıldım.
"Gardını al Elit şahkira seni uykumuzdan uyandırmanın bir cezası olmayacak mı sandın haaa ?" Burnumun kırıldığını ve mükemmel kombinimin ıslandığını göz önüne alıp yüzümü talan edip yere düşen su tabancasını elime aldım.
"Şimdi sıçrattım ağzına çocuk." Ve sonrası kaos.
Uzay önde ben arkada sular yukarıda bütün evi gezmeye başladık. Bu arada uyanmış ve uyumuş haldeki diğer tüm aile üyeleri de odalarından çıkmıştı.
"Kızım düşeceksiniz dikkat edin." Bu uzun zamandır duymadığım Mehmet Bey'in sesi ile olduğum yerde kaldım. Nerdeyse kaçırıldığım günden beri onun yüzünü görmüyordum.
Ben durunca uzay da durdu. Onlar muhtemelen Mehmet Beylerin yokluğunun sebebini biliyordu fakat ben hiç sormamıştım.
Kısaca kafamı sallayıp dikkatle bizi izleyen Uzay'ın boşluğundan yararlanıp ona son vuruş darbemi de yapmak için uçan tekme attım.
"Lann gerizekalı belim kırıldı lan kalk üstümden. " Uzay bana dehşet bir şekilde yalvarırken kötü kadın kahkahası atmaya başladım.
"Yalvar lan köleee hahahahaha " Uzay bu ricamı pek dikkate almış olacakki bu sefer o beni altına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
ChickLitYıllar önce babamın yaptığı bokluk yüzünden 17 yılım heba oldu. Şimdi o boku temizlemek bana düştü. Ben kimiyim Nehir Elçin soy ismimden bende pek emin değilim. Üvey keltoynaktan kaçarken kendimi Gerçek ailemin kucağında buldum. Peki buna alıştım m...