"Diğer aile üyeleri de ne demek biri bana açıklayabilir mi ? " Bu aileden bi bu kadar daha mı var yani neğ (çığlık tablosu mod on)
"Yani elçincim Türkiye'nin nüfusunun üçte biri ile tanışmaya hazır ol demek geçmiş olsun kardeşim ama metanetini koru hepsi iyi insanlardır." Sarp abim sırtımı sıvazlayınca duyduğum şeyi ciddiye alamadım ne bunlar tavşan mı ayda bir üreyip nüfusu oluştursun.
"Neyseki hepsi bizim gibi mükemmeli müteşemmel insanlar da hemen uyum sağlarsınız." Ciddi olduklarını anlayınca içim ürperdi.
" Neyse inşallah yaşıma yakın bir kız vardır da dedikodu felan yaparız." Aslında altında bir sürü ümit heyecan mutluluk taşıyan sessim hepsinin bana anca beklersin popoda çıkan burun kılı bakışları ile son buldu.
Allahım neydiiiii günahımmm
"Kız yok ama istersen bizim gibi korumacı sevecen yakışıklı sahiplenici baklavalı karizmatik 5 tane daha erkek kuzen var birtanem." Duyduklarım ile sanki bedenim ruhumdan çekilirken bunlar ciddi mi diye yengeme döndüm. Yüzümde nasıl bir yıkık ifade varsa artık gülmemek için kendini zor tutuyordu kadın.
Daha ben bu 5 taneyi halledememiştim.
Bardağın dolu tarafından bakarsak onlarla sadece tatil için bir arada bulunacağız
"Bu arada tatilden sonra 1 hafta burada kalacaklar ailenin tek kızı olduğun için seni çok merak ediyorlar elçin telefondan bile seni çok sevdiklerini anladım. Hele toprak buluşmak için gün sayıyordu." Hayat yine bana mada faka çekerken ben ona zalimsin hayat gülüşümü gönderdim. Maşallah dediğim 10 saniye sürse neyse 1 haftada çok uzun değil sonuçta dudak yalayana kadar geçer.
İnşallah abimlerin dediği gibi sevecen olurlar. Tabi Yengemin de bahsettikleri var. Yengemler bizi bırakıp gitmişlerdi abimler ve ben salonda başbaşa kalmıştık.
"Kısaca bana bahsetseniz mi acaba şu yeni sargın cemiyetinden muhtemelen unutucam ama en azından bilgim olur." Ateş abim kafasını sallayıp konuştu.
"Babamlar 4 kardeş Can amcam en büyük Ahmet amcam babam ve en küçük murat amcam var. Tabi bide pırlanta gibi evlatları" Abimin arada kendilerini övmesine gülümsedim.
"Can Amcamım eşi canan yengem 2 oğulları var Aras benimle yaşıt tanışmak istersen detaylarını onlara sorarsın toprak onun kardeşi 23 yaşında sarp ile yaşıt." Nefes alıp devam etti.
" Ahmet amcamı ve babamı biliyorsun zaten birde Murat amcam var eşi Tuba yengem en büyük oğlu Barış 25 yaşında sonra deniz var oda sarplarla aynı yaşta en son savaş var 20 yaşında yani bir tanem hem en küçüksün hem tek kızsın kendini koru ve toprağa çok dikkat et seni biraz fazla sıkabilir o biraz fazla kardeş isterdi küçüklüğünden beri hemde kız kardeş şimdilik bu kadar bilsen yeter." Bu kadarının bile bana ne kadar fazla olduğunu fark ettiğimde derin bir nefes verdim.Omen tanrım dedim.
Diğerlerine baktığımda hepsinin pür dikkat ne tepki vereceğimi beklediğini gördüm sorun şu ki ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Amann yattı balık uçarak gider sonuçta değil mi gülümseyerek kafa salladım ben nelere alıştım buna mı alışamıyıcam ayol.
"Eeee ne zaman gidiyoruz bu tatile ?" Sevinçle sorduğum bu soru ile Uzay elini anlına vurdu.
"Salak yemin ediyorum geri zekalı bu çocuk" Yiğit abartı bit şekilde verdiği tepki ile gözlerimi devirdim. Diğerleri gülüyordu. Tabikide yılbaşı tatiline yılbaşında gidileceğini biliyorum sadece belki okulu ekip bir kaç gün önceden gideriz diye sormuştum tabi bu tavuk beyinler ne anlasın?
"Bebeğim biz yılbaşını kutlamaya gitmeyi düşünüyoruz hadi sen tahmin et bakalım ne zaman? " Doruk abim de benimle dalga geçince kumandayı ona fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
ChickLitYıllar önce babamın yaptığı bokluk yüzünden 17 yılım heba oldu. Şimdi o boku temizlemek bana düştü. Ben kimiyim Nehir Elçin soy ismimden bende pek emin değilim. Üvey keltoynaktan kaçarken kendimi Gerçek ailemin kucağında buldum. Peki buna alıştım m...