Selammmmmm arkadaşlar medyadaki müziklerin bölümler ile bir alakası yoktur. Sadece sevdiğim için koyuyorum. Size de yeni müzik fikri olur diye . Neyse yeni bölüm keyifli okumalar....
~Derdim çoktu kimsem yoktu. Sustum~
Ayça Özefe - yıkılmam asla-.. - -. - -.. -. - -.. - -. -
"Yaa Betüş yenge sen yapma bari."
Eve geldiğimizden beri Yiğit'in abartılı anlatımı ile dalga konusu olmuştum."Ay tamam tamam sustum." Yengem bunu söylerken bile kahkaha attığı için onu ciddiye alamadım. Hayır müzik zaafım olmasa böyle bir şeyi asla yapmazdım.
"Koskoca kolej hocasına Mahmut Tuncer halayı çektirdiğine hala daha inanmıyorum." Artık bende gülmeye başladım. Bir olayı başınızdan def edemiyorsanız siz de onunla dalga geçin.
"Siz burada dalga geçmeye devam edin ben gidiyorum odama." Onlara yalancı bir sitem yapıp odama gitmek için ayaklandım.
"Dur dur susuyoruz." Yiğit'in sesi ile tereddüt etsem de kalktığım yere geri oturdum.
" Son bir şeyi öğrenmem lazım o mendili nereden buldun."Kahkaha sesleri yükselince bu sefer ciddi ciddi gitmek için ayağa kalktım.
" Bundan sonra sizi ben affetsem de Mahmut abi affetmez."Gülüşme sesleri daha çok yükselince kendimi odama zor attım. Hayır sanki ne yapmışım. Kendimi durduramıyorsam benim sorunum mu?
Kıyafetlerimden kurtulup pijamalarımı giyindim. Bu gece moralimi bir tek film düzeltebilir. Leptopu önüme alıp. Komedi bir film seçtim. Sonra da kendimi filme verdim.
-.. -.-.--.-.-.-.-.--.-
BABAM ZENGİN
05*******12, sizi ekledi.
Siz: tam olarak nereye düştüm acaba?
05*******12: tam olarak bana düştün güzelim. Ben yağız kaydet.
05*******12, Yavşak Yağız olarak değiştirildi.
Yavşak Yağız: Diğerlerini wp isimlerinden kaydedersin artık.
Siz: kimler var grupta?
05*******01: Ben
05*******36: Ben
05*******24: Ben
05*******16: Ben
Bay evren (uzay) : Ben
Cengaver (yiğit) : Ben
Siz:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Literatura FemininaYıllar önce babamın yaptığı bokluk yüzünden 17 yılım heba oldu. Şimdi o boku temizlemek bana düştü. Ben kimiyim Nehir Elçin soy ismimden bende pek emin değilim. Üvey keltoynaktan kaçarken kendimi Gerçek ailemin kucağında buldum. Peki buna alıştım m...