Keyifli Okumalar (:
8 Nisan 2020
"Veteriner Hanım ne yapsak bir hal çaresini bulamadık, sürekli kusuyor." Heyecanla pati atan kedinin göbeğine hafifçe baskı uyguladım.
"Endişelenecek bir şey yok kediler genellikle tüy topakları ve evinizin içinde bitki besliyorsanız onları kemirip yuttukları için kusma reaksiyonu gösterebilirler."
"Kedim iyileşecek değil mi?" gülümseyerek küçük kıza baktım.
"Tabii ki iyileşecek."
"Bitkileri kedinin ulaşamayacağı bir yüksekliğe koyarsanız azalarak ciddi sonuçlar doğurmadan sona erecektir. Midesinin rahatlaması için bir ilaçta yazacağım. Haftaya aşıları içinde bekliyorum." Kutusunun içine koyduğumda bana sevimli bir miyavlama göndermişti. Gülümseyerek kafesin kapısını kapattığımda içeri seslendim.
"Engin, bu güzel kedi için haftaya uygun bir saatte aşı randevusu yazar mısın?" muayene odasından çıkarken o haftaya gelecekleri saati söylemişti. Küçük kız mutlu bir şekilde klinikten ayrılırken üzerimdeki önlüğü çıkartıp askıya astım.
Bugün bazı pisicikler beni bayağı yormuştu. Doktor korkusu sadece insanlarda değil hayvanlarda da oluyordu ve bu korkuyu yaşayan bazı kediler kollarıma pati atmaktan hiç kaçınmamışlardı. Kollarımdaki çiziklere baktım, ne kadar kalın eldiven giyersem giyeyim gidip eldivenin bittiği yeri çiziyorlardı.
Sanırım bilerek yapıyorlardı.
Bu teorime gülüp odama doğru ilerledim. Burası mezun olduğum gün babamın mezuniyet hediyesi olarak verdiği bir yerdi. Küçük ve güzel bir veteriner dükkânıydı. En küçük odayı kişisel eşyalarımı koymak için tasarlamıştım. Diğer iki oda muayene odası ve röntgen çekimi için ayarlamıştım. Girişte de Engin'in masası ve küçük bir bekleme salonu vardı. Odama girip kapıyı kapatıp kendimi rahat sandalyeme attım. Ayakkabılarımı çıkartıp ayaklarımı uzatırken açık olan bilgisayar ekranına baktım. Bugün başka hasta gelmeyecekti ama ben yine de birkaç saat daha burada kalacaktım. Zaten bugün için yapmam gereken başka bir şey yoktu.
Masamın üzerindeki çantama uzanarak telefonumu aldım. Elis'ten gelmiş birkaç mesaj vardı. Genellikle işim bittiğinde beni aramasını söylüyordu. Bir de aciliyetinden bahsetmişti. Arama tuşuna basıp açmasını beklerken birkaç çalışta açılmıştı.
"Ah Beste sonunda açabildin."
"Bugün burası yoğundu, kötü bir şey mi oldu?"
"Sayılır. Ah Beste bugün bizde Korhan'ın annesi vardı ve annesi Korhan için çok tatlı bir eş adayı bulduklarını söylüyordu." Bir anlığına nefesim kesilirken kalbim korkuyla çarptı.
"Korhan'a daha söylememişler fakat kabul edeceğini iddia ediyor." Sessizliğe büründüğümde birkaç kez derin nefes alıp verdim.
"Şimdi kapatmalıyım Elis, daha sonra arayacağım." Telefonu kapattığım an bedenimdeki yorgunluğu hissetmiştim. Beni sevmemesiyle baş etmeye çalışırken bir de bu ağır gelmişti. Kolumda acı hissettiğim an boğulduğum düşüncelerden çıktım. Bunu hep yapardım kollarımı kanatırcasına kaşırdım ve acıyı hissettiğim an kendime gelirdim. Kedilerin çizmiş oldukları yerleri kaşıyıp kanatırken dudaklarımı ısırarak yerimden kalktım. Odanın çıkışına ilerlediğim an kapı tıklatılmıştı. Enginle kapının ağzında karşılaşırken kollarıma baktı.
"Beste iyi misin?" derin bir nefes aldım.
"Evet iyiyim, kafam bir şeye takıldı dalmışım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Aşk|Gül Güzeli
Roman pour Adolescentsİki Kitap Bir Arada! Hangisini isterseniz onu okuyun! İki kız düşünün, biri korktuğu aşktan kaçarken diğeri birlikte büyüdüğü adamın her bir cümlesinde kırılan.. Birisinin kalbi yangından kaçarken diğerinin kalbi alevler içinde yanan.. Destina aşık...