22|Aşık

5K 307 35
                                    

Keyifli okumalar:)

Tercihlerimiz geleceğimizdir...

Olduğumuz yerde öylece birbirimize bakarken Cahit amcanın yüzü kireç gibi beyaz olmuştu. Bize bakıyordu ama asla tepki vermiyordu. Pekâlâ, babam kesinlikle Besteyle beni çuvala koyup arkamızda bulunan denize fırlatacaktı. Birkaç kez derin nefes aldım ardından da koluna dokundum.

"Cahit amca?"

"Babam bizi silah koleksiyonunun en özel parçası ile vuracak!" Beste yanımda korku ile mırıldanırken dirseğimle sert bir yumruk attım.

"Salak salak konuşma! Adam burada tepkisiz sen neler diyorsun."

"Cahit amca! İyi misin?"

"Nasıl iyi olabilir ki? Adam resmen Destina ablanın kızı olduğunu öğrendi." işte Bestenin bu cümlesinden sonra tepki vermiş ve bedeni sallanmıştı.

"Tut kolundan tut!" aynı anda kollarına yapıştığımızda annem arkamızdan koridora çıktı.

"Kızlar neden bağırıyorsunuz? Kardeşiniz uyanacak."

"Ha anne önemli bir şey yok! Sadece Cahit amca Destina ablanın onun kızı olduğunu duydu."

"Ne?" annem koridorda bağırırken Besteyle aynı anda omuz silktik ve yine aynı anda konuştuk.

"Berin Leyal uyanacak anne bağırma!"

"Tanrım, sizi yalnız bırakmaya gelmiyor!" bizi itekleyip Cahit amcanın koluna girip babamın çalışma odasına ilerletti.

"Beste hemen babana haber ver! Sessiz ol ama!"

"Bu nasıl olur Şans?" Cahit amca artık kendisine gelirken annem koluna sıkıca girmiş onu yürütüyordu. Çünkü Cahit amca o kadar boş bakıyordu ki, hadi onu geçtim her an düşebilirmiş gibi bedeni sallanıyordu.

Onlar önümden giderken bende arkalarından sessiz bir şekilde ilerliyordum. Cahit amcanın ağzından sürekli 'nasıl olur?' cümlesi çıkıyordu. Fakat ben korkuyordum, bu şokunun altından öyle büyük bir öfke nöbeti çıkacaktı ki, bundan herkes payını alacaktı!

Odaya girdiğimizde merdivenlerden babamın sesini duydum. Öfkeli sesi kulaklarıma dolduğunda odanın köşesindeki kitaplığa doğru çaktırmadan ilerledim. İkimizi kesinlikle gebertecekti bari ne kadar erken kaçarsam o kadar rahat ederdim. Gürültülü ayak seslerinin ardından babam önde Bestede arkasından odaya girdiğinde olduğum yere pustum.

"Güzelim sen aşağı iner misin? Hayal buraya gelmesin!" annem başını sallayıp odadan çıkarken Besteyle tam odadan çıkmak için adımımızı atmıştık ki babamın öfkeli bakışları bize döndü.

"İkinizde kalıyorsunuz!" birbirimize korkuyla baktığımızda babam Cahit amcanın karşısındaki koltuğa oturdu. Odada büyük bir sessizlik vardı ve Beste bana sokulmuş elini de ağzına sokmuş stresten tırnaklarını kemiriyordu. Ben, ah ben ise kalbimin gürültüsü kulaklarımda yankı yapıyordu.

"Karan bu nasıl doğru olabilir? Kızlar şaka yapıyor olmalı!" babamın bakışları yine bize dönerken dudaklarımı ısırdım. Kahverengi gözlerinden ateş çıkıyordu.

"Abla gördün mü? Babamın gözlerinden ateş çıktı!" susması için ayağına vurduğumda babamda önüne dönmüştü.

"Cahit bu, bunu nasıl desem bilmiyorum! Kızlar boş boğazlık etmeselerdi daha uygun bir zamanda anlatacaktım."

"Doğru yani? Destina-" derin bir nefes aldı ve cümlesine devam etti. "O benim kızım öyle mi?" babam başını sallarken biz sessiz bir şekilde olanları izliyor ve sıramızın geleceği anı bekliyorduk.

Saplantılı Aşk|Gül GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin