Keyifli Okumalar (:
Cahit amca elinde tuttuğu zarf ile yüzümüze öylece bakarken bedenimin titrediğine yemin edebilirdim. Korkudan Araf'ın kolunu sıktığımda korkumu anlamış olacak ki destek verircesine elimi sıktı.
"Çocuklar, burada ne işiniz var?"
"Biz-" derin bir nefes aldığımda omuzumda hissettiğim el ile yerimden zıpladım. Bakışlarım arkaya döndüğünde babam ifadesiz bir yüz ile bize bakıyordu. Araf'la yüzlerimiz birbirlerine baktığında ikimizi bıçak gibi ayırarak içeri girdi.
Kendinden emin adımlarla Cahit amcanın elindeki testi alırken bizde peşinden odaya girmiştik. Rahat bir nefes verdiğimde babam kaşlarını çatmış bir vaziyette bize bakıyordu.
"Karan, bizde sen gelmeden önce çocuklarla bir konu hakkında konuşuyorduk. Değil mi çocuklar?" ikimizden ses çıkmayınca Cahit amca devam etti.
"Bu DNA testi ile alakanız nedir?"
"Testi yaptırmalarını ben istedim. Konunun onlarla alakası yok!"
"Kimin peki?" Cahit amca ısrarla soruyordu ve bu nefesimin daralmasına neden oluyordu.. Karnımdaki ağrı zaten yeterince yetiyordu. Bir de bu hiç iyi olmamıştı!
"Tanıdığın birinin değil! Hayal seni bekliyordu. Bekletme istersen!" Cahit amca bize doğru geldiğin de babamın sesi tekrardan duyuldu.
"Çocuklarla işim var. Araf kalsın!" korku dolu bakışlarım Araf'a kaydığında Cahit amca yanımızdan geçerek gözden kayboldu.
"Sağ ol doktor! Sizde yürüyün!" babamın mimiksiz yüzü üzerimizde dolaşırken başımı eğerek onu takip ettim. Araf sessizliğini korurken babam merdivenlere yönelmişti. Elinde salladığı DNA testiyle birlikte annemin odasına girdiğinde kimsenin olmaması ile kaşlarım çatıldı.
"Melsa bebeğim, lavaboya diye gittin. Neler oluyor?"
"Herkes nerede?"
"Hayal teyzenle Cahit amcan Beste ve Anılı alarak bizim eve gitti. Yalgınla Destina da sanırım gezecekmiş. Gerçi Araf gidince onu gitti zannettim. Hem sizin yüzünüz neden öyle düşük? Bir şey mi oldu?" annem Berin Leyal'i yavaş yavaş sallarken babam elindeki testi anneme gösterdi.
"Bizim süper akıllı kızımız ve onun akıllı sevgilisi burunlarını boka sokmuşlar!"
"Karan amca!"
"Kes!"
"Karan neler oluyor?"
"Güzelim elimde görmüş olduğun zarf DNA testi!"
"Aman Allah'ım! Kimin?" annem korku ile bize bakarken babam zarfı açtı ve yazılara baktı.
"Karan amca bunu bilmeye hakkım var!"
"Var tabii!" babam onu onaylayıp ellerini saçlarından geçirdi.
"Siz böyle herkesten gizli iş yaparak neyi öğrenmeye çalışıyorsunuz? Annen ya da baban bunu öğrendiğinde ne olacak düşündün mü?"
"Eğer doğruysa onların bilmeye hakkı var!" annem yerinden doğrulup kaşlarını çattı.
"Araf sen, sen nereden öğrendin?"
"Bunu neden sakladınız?" Araf'ın sesi yükselirken babam derin bir nefes alıp arkasındaki koltuğa oturdu.
"Her şeyi öğrenip daha sonrasında babana anlatmak için! Eğer şimdi söyleseydik o adamı öldürmesini mi istersin? Ya da annenin kalp krizi geçirmesini mi dilersin?" Araf başını olumsuz anlamda salladığında babam testi uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Aşk|Gül Güzeli
Novela Juvenilİki Kitap Bir Arada! Hangisini isterseniz onu okuyun! İki kız düşünün, biri korktuğu aşktan kaçarken diğeri birlikte büyüdüğü adamın her bir cümlesinde kırılan.. Birisinin kalbi yangından kaçarken diğerinin kalbi alevler içinde yanan.. Destina aşık...